Jaaroverzicht: Het jaar van de pinguin

DeletedUser56302

Guest
ik wil ook graag aandacht voor de volgende gebeurtenis, het almachtig grote spamforum van ctrl, finish, c66 en remove is verwijderd. Wij willen graag de dader pakken die dit heeft gedaan! Heeft iemand iets verdachts gezien meld dit dan:) Alvast bedankt.
 

DeletedUser

Guest
ik wil ook graag aandacht voor de volgende gebeurtenis, het almachtig grote spamforum van ctrl, finish, c66 en remove is verwijderd. Wij willen graag de dader pakken die dit heeft gedaan! Heeft iemand iets verdachts gezien meld dit dan:) Alvast bedankt.


STICKY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En voor Denberre, A.U.B. volgend weekblad een artikel erover want dit is rond uit belachelijk!:mad::mad:

Maar nu mogen we weer normaal doen en OT gaan lopen klessebessen :rolleyes:
 

DeletedUser58575

Guest
Ik zag net nog een verdacht figuur rondhangen bij de hoek van het algemeen-forum en het offensief- forum!!!!!
Signalement luidt:

Grote man, lang, statig, zag er behoorlijk oud uit, had een grote rode hoed op, een rode mantel, lange witte baard, een grote gele staf met aan het uiteinde een krul, en hij had 4 negers bij zich. Hij maakte zich nogal haastig uit de voeten bij de plaats van het delict vandaan!

Ik heb een profielschets gemaakt:

sinterklaas.jpg

Herkent u deze man?
Bel dan nu direct het Pinguin Hoofdkwartier, en beschrijf duidelijk waar en wanneer je de verdachte gezien hebt.

DO NOT ENGAGE!
I REPEAT!
DO NOT ENGAGE!
 

DeletedUser

Guest
Ik zag net nog een verdacht figuur rondhangen bij de hoek van het algemeen-forum en het offensief- forum!!!!!
Signalement luidt:

Grote man, lang, statig, zag er behoorlijk oud uit, had een grote rode hoed op, een rode mantel, lange witte baard, een grote gele staf met aan het uiteinde een krul, en hij had 4 negers bij zich. Hij maakte zich nogal haastig uit de voeten bij de plaats van het delict vandaan!

Ik heb een profielschets gemaakt:

sinterklaas.jpg

Herkent u deze man?
Bel dan nu direct het Pinguin Hoofdkwartier, en beschrijf duidelijk waar en wanneer je de verdachte gezien hebt.

DO NOT ENGAGE!
I REPEAT!
DO NOT ENGAGE!

Hij had een paarse baard heb ik gehoord, geen witte :mad:
En het zijn geen negers, maar negroïde mensen.... :cool:

Verder moet je het Finish hoofdkwartier een melding geven aangezien wij dit allerbeste idee van BENL hebben gemaakt :cool:


© 2012 - 2012
 

DeletedUser

Guest
We moeten er inderdaad achter zien te komen wie het verwijderd heeft. Diegene verdiend namelijk een standbeeld:)
 

DeletedUser58575

Guest
Verdachte is inmiddels opgepakt!
2 jonge getuigen kwamen de verdachte tegen op de hoek waar de verdachte voor het eerst werd gesignaleerd.

Een fotograaf die zich verdekt had opgesteld op de eerste verdieping van een hoekhuis heeft het tafereel vastgelegd op camerabeeld:

DeSint.jpg
 

DeletedUser

Guest
Verdachte is inmiddels opgepakt!
2 jonge getuigen kwamen de verdachte tegen op de hoek waar de verdachte voor het eerst werd gesignaleerd.

Een fotograaf die zich verdekt had opgesteld op de eerste verdieping van een hoekhuis heeft het tafereel vastgelegd op camerabeeld:

DeSint.jpg

Dictatortje...., ga nou niet zo doen tegen die kleine kinderen. Zoiets vinden ze niet leuk. Je moet ze geen wapens verkopen die je in je grote jas hebt verstopt.
 

DeletedUser58575

Guest
Heel mooi artikel. Mooie vragen met mooie antwoorden. Complimenten aan zowel interviewer als geïnterviewde.
 
Bovenaan