Geschiedenisles

DeletedUser

Guest
Re: .Showtime bestaat 1 jaar!

Hoop het, wil eigenlijk als eerste die 100 Miljoen OD bereiken, maar achterstand is te groot om dat met alleen ODA in te halen..dus hopelijk werken Pirate en Lemon ff mee :D
 

DeletedUser

Guest
Re: .Showtime bestaat 1 jaar!

Hoop het, wil eigenlijk als eerste die 100 Miljoen OD bereiken, maar achterstand is te groot om dat met alleen ODA in te halen..dus hopelijk werken Pirate en Lemon ff mee :D

Polleke is broke gespeeld, juist op tijd dan :p
 

DeletedUser

Guest
Re: .Showtime bestaat 1 jaar!

hier moet ik je gelijk in geven ;)

whewhe misschien moet jij beter je werk gaan doen want der klopt in ieder geval geen ruk van wat je vorige keer zei:eek: daarbij ben ik geen crimineel heb geen strafblad?:eek:
 

DeletedUser58227

Guest
Re: .Showtime bestaat 1 jaar!

whewhe misschien moet jij beter je werk gaan doen want der klopt in ieder geval geen ruk van wat je vorige keer zei:eek: daarbij ben ik geen crimineel heb geen strafblad?:eek:

Wel, je bent een geboren Af crimineel :D
 
Reactiescore
537
Re: .Showtime bestaat 1 jaar!

Part 1: De start.
Ikzelf was er doordat ik en de andere bespeler van dit account (inmiddels is hij pleiten, maar hoop dat hij nog terugkomt, komt later nog...) elkaar uit het oog waren verloren na Wereld 18 nog niet bij, ik ken de geschiedenis van het account bij de start toch wel een beetje, met een beetje zoek-werk heb ik ook nog een artikeltje geschreven door Moederkoek, met de discussie die uit de gebeurtenis die Moederkoek in het artikel beschrijft in hetzelfde topic, weten op te sporen...

Ik denk dat daarin de start van het account .Showtime toch wel redelijk wordt beschreven, maar ik was er zelf niet bij dus kan daar niet over oordelen.
Hierbij het artikeltje...

Ik vond vooral de reactie van een bepaald persoon weer zeer op de lachspieren werken, niemand minder dan onze oude vertrouwde dorpsidioot, Gehaktbal8.
Hierbij de reactie van Gehakt, die alles zo goed weet. :D
Even meenemen dat Showtime het verder geschopt heeft dan hij, maar goed...

Er was nog iemand die het wat beter wist te voorspellen, namelijk jappeh.
Hierbij de post van jappeh.

Het kwam er op neer, dat Sixth Sense, een account in S.Inc, bespeeld door Mido en Nippel Mantsje, gepwnd werd door Ollie10 en .Showtime. :)

Moet eigenlijk wel bij, dat je eerst was begonnen op wereld 21 met onder de naam BoesBoes ofsow :p
Toen gingen Len97, J-Rex en Ollie10 jou helemaal aanvallen, waardoor je moeilijk veel troepen verloor.
Toen nog kreeg je een treintje binnen van Mr. Perfect. XD

Toen vroegen Len, j-rex en ollie10 jou om te herstarten in de rim samen, en dat deed jij als je jouw dorpje zou verliezen. Toen ben je onder de naam Showtime gestart :p
 

DeletedUser

Guest
Re: .Showtime bestaat 1 jaar!

Moet eigenlijk wel bij, dat je eerst was begonnen op wereld 21 met onder de naam BoesBoes ofsow :p
Toen gingen Len97, J-Rex en Ollie10 jou helemaal aanvallen, waardoor je moeilijk veel troepen verloor.
Toen nog kreeg je een treintje binnen van Mr. Perfect. XD

Toen vroegen Len, j-rex en ollie10 jou om te herstarten in de rim samen, en dat deed jij als je jouw dorpje zou verliezen. Toen ben je onder de naam Showtime gestart :p

Dat was Har z'n zoon, Har speelde er wel om z'n zoon te helpen, maar iig heb ik daar nooit gespeeld.
Maar bedankt voor je toevoeging. ;)
 

DeletedUser60153

Guest
Ik ga eens kijken of ik ff iets van Par. kan maken =P
We hebben de kerst in iedergeval overleeft
 

DeletedUser

Guest

DeletedUser

Guest
oe geschiedenis gehad
en geleerd,
dat de middeleeuwen geschiedenis is
dus we schrijven in de nu geschiedenis!!!!
 
Bovenaan