Geschiedenisles

DeletedUser

Guest
Hallo allemaal,

Dit topic is bedoeld om een leuk stukje te schrijven over de geschiedenis van jouw account/jouw stam etc.
Ik zal beginnen:

.Showtime bestaat inmiddels al een jaar, iets waar ik redelijk trots op ben aangezien ik normaal niet erg lang op hetzelfde account op dezelfde wereld bleef spelen, inmiddels doe ik dat dus wel, iets wat me wel bevalt.

Ik zou graag van deze gelegenheid gebruik willen maken, om eens 1 jaar .Showtime samen te vatten en met jullie te delen.
Er zullen er vast wel mensen tussen zijn die het bullshit vinden dat ik een heel topic open voor deze gelegenheid, so be it, ik geef niet zo veel om de mening van n00bs. :D

Part 1: De start.
Ikzelf was er doordat ik en de andere bespeler van dit account (inmiddels is hij pleiten, maar hoop dat hij nog terugkomt, komt later nog...) elkaar uit het oog waren verloren na Wereld 18 nog niet bij, ik ken de geschiedenis van het account bij de start toch wel een beetje, met een beetje zoek-werk heb ik ook nog een artikeltje geschreven door Moederkoek, met de discussie die uit de gebeurtenis die Moederkoek in het artikel beschrijft in hetzelfde topic, weten op te sporen...

Ik denk dat daarin de start van het account .Showtime toch wel redelijk wordt beschreven, maar ik was er zelf niet bij dus kan daar niet over oordelen.
Hierbij het artikeltje...

Ik vond vooral de reactie van een bepaald persoon weer zeer op de lachspieren werken, niemand minder dan onze oude vertrouwde dorpsidioot, Gehaktbal8.
Hierbij de reactie van Gehakt, die alles zo goed weet. :D
Even meenemen dat Showtime het verder geschopt heeft dan hij, maar goed...

Er was nog iemand die het wat beter wist te voorspellen, namelijk jappeh.
Hierbij de post van jappeh.

Het kwam er op neer, dat Sixth Sense, een account in S.Inc, bespeeld door Mido en Nippel Mantsje, gepwnd werd door Ollie10 en .Showtime. :)

Part 2: Floris en Har samen op 1 account.
De periode tussen het gedoe en de periode die nu aanbreekt is wat vaagjes, ik weet er vrij weinig van, denk dat Har zich een beetje rustig aan het vestigen was, beetje low-profile dorpjes edelen en plezier maken.

Nou ja, ik kwam er zoals jullie weten dus op, ik en Har hadden dit al ten tijde van Wereld 18 (Wereld 19 en Wereld 20 waren volgens mij ook al gestart, maar daar speelde Har niet op iig) afgesproken samen aan Wereld 21 te gaan beginnen als die ging starten, we zouden dit doen onder het account waar Har op Wereld 16 ook successen mee behaald had, namelijk het account HANDLE.WITH.CARE, na een vervelende situatie waarin mijn account op Wereld 18 (El Gran Yago) gehackt werd en ik besloot daar te stoppen, hadden ik en Har geen contact meer met elkaar, we hielden namelijk vooral contact via de PM op Wereld 18.

Ik was deze afspraak al een beetje vergeten, dus heb er verder niet meer over nagedacht tot op een gegeven moment...
Ik was net gestopt op Wereld 21 en wou helemaal stoppen met TribalWars, Wereld 22 was al begonnen overigens, maar ineens werd ik via MSN aangesproken (ik dacht door Jony van Snowcaster, maar ben daar niet meer 100% zeker van), het was een PM'tje dat via Ctrl + C en Ctrl + V bij mij terecht kwam, Jony had mijn naam genoemd op het forum van I.C.E en daar zat .Showtime toen net in, Har liet Jony mij de volgende woorden sturen: "Hey Floris, herinner je onze afspraak nog? Gr. Har."

En ja ik herinnerde me die afspraak, ik regelde via Jony gelijk dat Har mij toevoegde op MSN en na een paar minuutjes praten met Har logde ik dan voor het eerst in op .Showtime.
Dit was met ong. 250k punten ergens in de top 1000, rank 600 ofzoiets.

Part 3: Het begin van totale pwnage.
Vanaf dit moment ging ook Har serieus spelen, ik farmde vooral enorm hard en Har bouwde de dorpjes uit + zorgde dat de troepenwachtrijen liepen.
Samen edelden we erop los en de n00bs in onze buurt hebben dit gevoeld...

We hadden niet erg veel concurrentie, onze stamgenoot Ollie10 was inactief geworden, dus we hadden lekker veel te farmen.
De enige speler die een bedreiging leek was Aegon, een speler die als ik het me goed herinner destijds minstens 3x zo groot als ons was en als ik me niet vergis top 5 qua groeiranking stond, met onze stam I.C.E besloten we een massa op Aegon te plannen, wij hebben zelfs meerdere keren grote aantallen scouts richting Aegon gestuurd om een beetje te kijken hoe zijn off-deffverhouding eruit zag, echter speelden de spelers op Aegon het slim, ze OS'ten deff-dorpjes die gescout werden met off-dorpjes, zodat het leek of ze full offence speelden, waardoor wij een beetje verward achterbleven.

Echter, net voordat wij onze clears op pad wouden sturen richting Aegon, begonnen de geruchten binnen de stam de ronde te doen dat iemand onze planning aan S.Inc doorspeelde en daarom besloten wij van onze plannen om Aegon een kopje kleiner maken af te zien, een beslissing waar ik geen spijt van heb. ;)

Inmiddeld ging .Showtime erg hard, we begonnen steeds meer in te lopen op de rest van de wereld en het was slechts een kwestie van tijd voordat we in de top 100 terecht kwamen...

Part 4: Trouble in paradise.
We vermaakten ons goed in onze stam, I.C.E, maar op een gegeven moment kreeg ik lucht van 2 spelers die I.C.E wouden verruilen voor S.Inc, SmootieFrootie. en Unforgotten, laten dit nou net de twee spelers zijn waar ik het het beste mee kon vinden binnen I.C.E.....

Wat ik toen al verwachtte, gebeurde.
S.Inc en Sweet verklaarden ons de oorlog, veel paniek, veel stoppers, veel leavers etc.
Op een gegeven moment was er nog maar een heel klein groepje over, waaronder wij...

Wij vonden het niet erg om even zonder stam verder te moeten, door dit hele gedoe hadden we geen zin in al te veel drama.
Ook kregen wij te horen van de leider van S.Inc destijds, The Secret Reunion, dat het beter was om af te wachten met daar solliciteren aangezien de leden met de twee nieuwe recruits het voorlopig wel welletjes vonden, nog een reden om nog even stamloos te blijven.

Part 5: Op naar Shiver.
Na een tijdje begon ons stamloze bestaan ons toch zorgen te baren, wat als we morgen in beide clusters (we hadden er inmiddels 2) onder vuur komen te liggen?
Zouden we het dan wel redden? We namen het zekere voor het onzekere door de stam die ons al meerdere malen had geprobeerd te recruiten, te joinen.

We gingen naar Shiver, een stam met n00bs en pro's... ;)
Wij vermaakten ons hier prima, leerden nieuwe mensen kennen (Immortal Dude, Fierce Force, Tasjo1981, Nikk, EDMO etc), speelden lekker ons spelletje tot op een zeker moment Plague ons de oorlog verklaarde, weer paniek, weer leavende mensen, weer spionnen, we kenden het inmiddels wel....

We besloten om wel te OS'en, maar om ook de stam te leaven, aangezien we geen behoefte hadden aan spionnen in onze stam.

Part 6: Sexyness Included?
Echter werd ik al snel door Nic gevraagd om nog een keer te solliciteren bij S.Inc, de vorige was ik afgewezen, maar deze keer lieten ze me wel toe...
Ik voelde me in het begin niet zo welkom, maar na een paar daagjes vermaakte ik me al prima in de groep, mede door de gezelligheid in de toen nog veelbezochte Skype-chat.

Mede door diezelfde Skype-chat werd ik goed bevriend met Victus, Sharbelsz, Monsigneur, Cornelis Rex, Turk, Friseau etc...
Gouden tijden, echt gouden tijden.
We speelden op een gegeven moment top 20, we begonnen een oorlog tegen Plague, jullie kennen het wel.

Op een gegeven moment (11 September, mijn verjaardag :D) stonden we 3e, nja meer ik, Har speelde toen al enorm weinig en vanaf 16 September heb ik hem helaas niet meer gesproken... :(

Part 7: Break + Naar Plague.
Ik had ergens oktober besloten rustiger aan te doen, november besloot ik VV af te geven, eind november besloot ik te stoppen, begin december besloot ik weer terug te komen. :D

Ondertussen fuseerden we met Plague.
De rest ligt nog open. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: .Showtime bestaat 1 jaar!

Leuke geschiedenis topicgeiler:)

Dat je hier nog lang mag spelen
 

DeletedUser

Guest
Re: .Showtime bestaat 1 jaar!

3 februari bestaat yoshira 1 jaar :D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Re: .Showtime bestaat 1 jaar!

mooi verhaal, ik mis alleen een stukje meer S.inc.
 

DeletedUser

Guest
Re: .Showtime bestaat 1 jaar!

gefeliciteerd gekke floor! :p
 

DeletedUser

Guest
Re: .Showtime bestaat 1 jaar!

eind november besloot ik te stoppen, begin december besloot ik weer terug te komen.

Rofl :D

Was wel iets langer hoor.. ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: .Showtime bestaat 1 jaar!

Leuke geschiedenis topicgeiler:)

Dat je hier nog lang mag spelen
IS wel de planning. :)

Gefeliciteerd :D
Thnx.

mooi verhaal, ik mis alleen een stukje meer S.inc.
Denk dat iedereen dat wel kent + wou lekker gaan slapen.

gefeliciteerd gekke floor! :p
Thnx.

Rofl :D

Was wel iets langer hoor.. ;)
Nee, dat was dat ik de VV afgaf met de intentie als ik weer tijd had gelijk terug te komen. :D

Gefeliciteerd ;):):D
Thnx.
 

DeletedUser48223

Guest
Re: .Showtime bestaat 1 jaar!

Gefeliciteerd Pokemon Fleurie met je 1 jarig jubileum. Volgens mij heb je die bijnaam aan mij te danken via de chat. xd

Vooral niet meer stoppen, want dat lukt je toch niet

De moeder van CR xd
 

DeletedUser

Guest
Re: .Showtime bestaat 1 jaar!

Gefeliciteerd Pokemon Fleurie met je 1 jarig jubileum. Volgens mij heb je die bijnaam aan mij te danken via de chat. xd

Vooral niet meer stoppen, want dat lukt je toch niet

De moeder van CR xd

Ik heb Floortje Dessing aka Floortje Dressing geintroduceerd, waaruit alle andere verbasteringen zijn ontstaan.

En lol
 

DeletedUser

Guest
Re: .Showtime bestaat 1 jaar!

Gefeliciteerd Pokemon Fleurie met je 1 jarig jubileum. Volgens mij heb je die bijnaam aan mij te danken via de chat. xd

Vooral niet meer stoppen, want dat lukt je toch niet

De moeder van CR xd

Thnx!

Ik heb Floortje Dessing aka Floortje Dressing geintroduceerd, waaruit alle andere verbasteringen zijn ontstaan.

En lol

Fleur heeft Ellen toch echt bedacht. :D
 

DeletedUser

Guest
Re: .Showtime bestaat 1 jaar!

Mjaaaa, toch blij dat ik I.C.E. toen vroegtijdig leavede, want ik herinner mij dat toch niet als het paradijs dat jij nu omschrijft :p

Gefeliciteerd :)
 

DeletedUser

Guest
Re: .Showtime bestaat 1 jaar!

Gefeliciteerd Floris :) Ben maar blij :D
 

DeletedUser

Guest
Re: .Showtime bestaat 1 jaar!

De enige speler die een bedreiging leek was Aegon, een speler die als ik het me goed herinner destijds minstens 3x zo groot als ons was en als ik me niet vergis top 5 qua groeiranking stond,

3x zo groot weet ik niet meer, maar top 5 van de groeiranking hebben we inderdaad gestaan. Ofja, eigk meer Joep en Dion :p

met onze stam I.C.E besloten we een massa op Aegon te plannen, wij hebben zelfs meerdere keren grote aantallen scouts richting Aegon gestuurd om een beetje te kijken hoe zijn off-deffverhouding eruit zag, echter speelden de spelers op Aegon het slim, ze OS'ten deff-dorpjes die gescout werden met off-dorpjes, zodat het leek of ze full offence speelden, waardoor wij een beetje verward achterbleven.

Weet nog dat jullie die pm's stuurden met 'noobs, zoveel off hebben is niet verantwoordelijk' ofzo :D:D:D

Echter, net voordat wij onze clears op pad wouden sturen richting Aegon, begonnen de geruchten binnen de stam de ronde te doen dat iemand onze planning aan S.Inc doorspeelde en daarom besloten wij van onze plannen om Aegon een kopje kleiner maken af te zien, een beslissing waar ik geen spijt van heb. ;)

En terecht, niemand zou graag gerimd willen worden :D

Ik voelde me in het begin niet zo welkom, maar na een paar daagjes vermaakte ik me al prima in de groep, mede door de gezelligheid in de toen nog veelbezochte Skype-chat.

Mede door diezelfde Skype-chat werd ik goed bevriend met Victus, Sharbelsz, Monsigneur, Cornelis Rex, Turk, Friseau etc...
Gouden tijden, echt gouden tijden.

Inderdaad :p

Gefeliciteerd Pokemon Fleurie met je 1 jarig jubileum. Volgens mij heb je die bijnaam aan mij te danken via de chat. xd

Vooral niet meer stoppen, want dat lukt je toch niet

De moeder van CR xd

Het ging vrij goed, totdat S.Inc 1 jaar bestond :p

Ik heb Floortje Dessing aka Floortje Dressing geintroduceerd, waaruit alle andere verbasteringen zijn ontstaan.

Waarvoor eeuwige dank
 
Reactiescore
1.729
Re: .Showtime bestaat 1 jaar!

MOHniels1 bestaal al iets meer dan 5 jaar :p.
 
Bovenaan