awards 2011

Reactiescore
255
Achja het is ook niet altijd zoals we het willen he.
Maar ik geloof dat ik nog altijd mijzelf mag uiten, in welke vorm van propaganda dan ook, zolang het binnen de regels van het forum is.
Dus wat jij niet leuk vindt tja dat vinden anderen misschien wel weer leuk.
Daarnaast denk ik dat ik zo´n post wel mag maken aangezien Krepox de mensen die hij niet mag hier ook gewoon uitscheld. Dus ja dan uit ik mijn mening over hem toch ook even.

Prima als je zo'n post wil maken, maar doe het dan in naam van jezelf en niet in naam van de TW community. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Achja het is ook niet altijd zoals we het willen he.
Maar ik geloof dat ik nog altijd mijzelf mag uiten, in welke vorm van propaganda dan ook, zolang het binnen de regels van het forum is.
Dus wat jij niet leuk vindt tja dat vinden anderen misschien wel weer leuk.
Daarnaast denk ik dat ik zo´n post wel mag maken aangezien Krepox de mensen die hij niet mag hier ook gewoon uitscheld. Dus ja dan uit ik mijn mening over hem toch ook even.

Ik voel een TW-mass opkomen :p
 

DeletedUser

Guest
Ben je altijd zo zeikerig? Ieder mens dat 100% kan nadenken snapt toch wel de bedoeling...



Voel je dat aan je water of aan je dikke teen? ^^

de NAP is verbroken. Vraag me af wie de 1e zal zijn.
Zal |P| een mass beginnen of Break.
Break heeft momenteel al een groot hoeveelheden fronten en redden het tot nu toe aardig.

Zal |P| hier gebruik van maken of is de verbreken van NAP alleen een formaliteit.
 

DeletedUser

Guest
de NAP is verbroken. Vraag me af wie de 1e zal zijn.
Zal |P| een mass beginnen of Break.
Break heeft momenteel al een groot hoeveelheden fronten en redden het tot nu toe aardig.

Zal |P| hier gebruik van maken of is de verbreken van NAP alleen een formaliteit.
Het lijkt wel een trailer van een film zoals je het hier opnoemt
 

DeletedUser61183

Guest
De community = álle spelers. Dat de w18 comunity veel groter is dan |P|, dat klopt. Echter jij kunt niet namens de w18 community spreken als je dat zegt zolang er mensen zijn uit die community die het niet met je eens zijn. Kortom, faal. Een groot deel van de w18 community ként krepox niet eens. Dus wat een dom gebazel alweer.

Verder klopt je zin niet eens, gelukkig zijn we slim genoeg om af te leiden wat je bedoelt. Want aan wie overhandig jij krepox samen met een dislike award?

:eek:, shame on me
 

DeletedUser

Guest
Jij hoeft dat ook niet te snappen. mijn lijstje, mijn mening. Vrij simpel eigenlijk. Verder heeft Select lang nummer 1 gestaan, en hadden ze tevens heel wat topspelers in hun rangen. Dat ze uiteindelijk door hun baggercluster, en vele stoppers vielen doet daar niets aan af. Verder zegt de P&P van een stam ook iets over die stam en Select had een sterk P&P team wat de ereld leuker maakte, ook al was er dan geen in gameoorlog. Jij hoeft het niet met mijn mening ens te zijn, maar ik zet daar wat ik wil. Dat jij het niet kunnen vind dat dat Equi niet is, is jouw probleem.

Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen hoor ;) Select was in het begin inderdaad een klasse-stam. Maar of ze uiteindelijk veel bereikt hebben? Een gedeelte van de tijd ja, maar de stammen die er nu nog staan hebben in praktijk meer bereikt dan Select, ondanks dat ze beschikten over zeer goede spelers en een goed P&P team. Iets bereiken = blijven bestaan.
Ik vroeg me dus enkel af waarom je een stam nomineerde die al meer dan een half jaar gevallen is.
Wat jij daar nu EQUI bij betrekt, is totaal uit de lucht gegrepen. Ik heb nergens vermeld of geinsinueerd dat EQUI daar zou moeten staan, want zoals je zegt, deze lijst is een mening.

Wat ik niet snap, is het feit dat je zo agressief, geïrriteerd en aangevallen overkomt. Ik stelde enkel maar m'n bedenkingen en vragen bij de nominatie van Select. Mag dat dan niet? Een verklaring vragen waarom je een mening naar voren brengt?
Ik zou nog bijna gaan denken dat je zwaar gefrustreerd bent dat Select gevallen is, of heb ik dat zo verkeerd dan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Eerst en vooral een vriendelijk bedankje aan iedereen die mij tot nu toe in zijn/haar lijstje vermeld heeft!




En dan natuurlijk ook mijn bijdrage aan dit topic:

Speler van het Jaar - Wie heeft in 2011 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Naamloos
2- Combo Orc/Calbero
3- Gragimor: een goede verdediger kan altijd mijn waardering wegdragen.

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- P: De nummer 1 stam, en dat geheel verdiend
2- Eiland: Al hebben ze het zwaar te verduren gehad van verschillende kanten, de stam staat nog steeds. Mijn respect daarvoor.
3- Lef/EQUI: misschien dan wel 2 verschillende stammen, maar de alliantie van de 2 weet samen toch wat te berijken tegen P. En dat is natuurlijk een verdienstelijke gedeelde 3e plaats waard!

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Gragimor
2- Fools Gold
3- HokuzPokuz

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Stinky Panda: de manier waarop kan beter, maar het gaat om de intentie en die is zeker het vermelden waard!
2- Vincio: een speler van de grote massa's, en niet onverdienstelijk...
3- Anass: Heeft lange tijd nr 1 gestaan op de ODA ranglijst.

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?

Beetje hetzelfde als de stammen van het jaar, want vanzelfsprekend worden de beste stammen geleid door de beste leiders. Al verdiend Naamloos ook wel een eervolle vermelding naast de leiding van P, Eiland, en LEF/EQUI

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Zaletio
2- king123456789
3- Krepox

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Raydeni: Had het lef om mij aan te vallen terwijl we een tijdelijk napje hadden, maar had dan weer niet het lef om me daar iets over te vertellen bleek uit het feit dat hij voordat de aanvallen begonnen mijn pm's al geblokkeerd had. Het heeft hem zijn account gekost... Nuf said.
2- Gilamonster en de vv van Frost. Triest verhaal waarbij een vv een heel account op een superstacked dorpje loost, niet te veel aan terug denken lijkt me.
3- HokuzPokuz: was die ligging maar wat beter geweest, dan had je misschien wel een topstam gevonden :p

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Tja... persoonlijk natuurlijk... lange tijd keihard bashen op Jaapie. Blijft genieten.
2- Oorlogsverklaring van P tegen LEF was een mooitje
3- Het was helemaal begin dit jaar... maar het op grijs gaan van Luchinda was wel schokkend toendertijd.

Meest Veelbelovende Speler van 2011 - Met welke speler moeten in 2012 serieus rekening mee houden?
1- Xinram Ocmer
2- Ro.as
3- Naamloos

Meest Veelbelovende Stam van 2011 - Met welke stam moeten we in 2012 serieus rekening mee houden?
1- Insane
2- Divine
3- En de gevestigde waarden natuurlijk!


Dan rest mij enkel iedereen een knallend eindejaar en een geweldig 2012 toe te wensen!
Proost ;)
 

DeletedUser

Guest
Zal ik ook maar is een lijstje maken ookal heb ik drie maanden hier niet mee gemaakt :p.

Speler van het Jaar - Wie heeft in 2011 het meeste van zichzelf laten zien?
1- -naamloos- lijkt me duidelijk, hij houd zijn nummer 1 positie vast met een goede oda er is niemand die dit hier kan evenaren op het moment
2- xinram ocmer, goede stabiele lijn dit jaar en ze zullen zeker zo doorgaan in 2012
3- Mousepad, bash bash bash. Vind ik leuk dus die krijgt de derde plek :D.

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- |P| stabiel op de eerste plaats, we hebben zeker wat dingen laten zien dit jaar :).
2- Break, zijn dit jaar goed bezig geweest, oda spot 1 gestolen van |P| en eiland naar de T*fus geschoten.
3- kan even geen goede derde verzinnen, er is gewoon een kwaliteitsverschil

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- HoKuZ, heeft het best netjes gedaan aan het begin maar eens houd het op :p.
2- Gragi, deffen als een noob maar het werkt wel na vele massa's bestaat het account nog en stopt hij nog steeds veel aanvallen. (het is nu wel een vercrackt accountje maar toch :p)
3- Fools gold, die kan best aardig deffen :O.

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- mouspad, wederom bash bash bash
2- Vincio, like a boss
3- Calbero, waar is eiland :O

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1-T-dub, leid |P| al tijden samen met otje op een goede manier
2-Naamloos, heeft het goed voor elkaar met Break stam draait goed op het moment
3-Otje (J), zie T-dub

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- T Dub
2- Lieflap
3- Kingmetvandiecijfers, heb veel om je kunnen lachen :D

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- HoKuz, lang volhouden met een grote mond en uiteindelijk toch neergehaald worden :p.
2- Swasi die was in een korte periode weg hield het nog vol omdat war-dog (M) bijna constant op de vv zat anders vlogen de dorpen naar de vijand :S.
3- Account Funky dan maar he? beetje kanslose actie

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Einde van NAP break - |P|, kon ik eindelijk terug komen :D whoehoew
2- het uitkomen van de voornaam van KING123456789 :p.
3- vv'en tegen EQUI in het begin van de oorlog (voor ik stopte dus), dat ging hard, met die dorpkes :O.

Meest Veelbelovende Speler van 2011 - Met welke speler moeten in 2012 serieus rekening mee houden?
1-Xinram Ocmer
2-Anass24
3-Qualitate

Meest Veelbelovende Stam van 2011 - Met welke stam moeten we in 2012 serieus rekening mee houden?
1- |P|
2- Break
3- Divine, wordt onderschat denk ik.

Lijkt me prima idd

Speler van het Jaar - Wie heeft in 2011 het meeste van zichzelf laten zien?
1- -Naamloos-
2- Xinram Ocmer
3- .Maliious

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- |P|
2- Break
3- Select (Jaah, ze mogen dan wel veel verliezen hebben geleden, het was gewoon ontzettend leuk toen er nog P&P tussen |P| en Select werd gevoerd, maakte de wereld interessant).

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Legenden
2- Fools God
3- Gragimor

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Mousepad
2- Vincio
3- Calbero

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- T Dub
2- -Naamloos-
3- Koos Dorploos

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- T Dub
2- Koos Dorploos
3- Zaletio/Lieflap

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Internnoobs die weggespeeld worden
2- Astinkyviper (Ik had de VV van Bluedragon, en was heel erg leuk hoeveel dorpjes hij toen verloor. Jammer dat ik de VV slechts kort had)
3- Hokuz (Dacht dat andere stammen ook op Insane zouden springen omdat hij aanviel, wat niet gebeurde n dus werd hij weggespeeld)

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Hmm... De oorlogen, en dan vooral de driedubbele val van =OU= :D
2- Select VS |P| op het AF
3- Dat we nu van Moon af zijn

Meest Veelbelovende Speler van 2011 - Met welke speler moeten in 2012 serieus rekening mee houden?
1- Xinram Ocmer
2- Stinky Panda
3- -Naamloos- zal wel op 1 blijven me dunkt

Meest Veelbelovende Stam van 2011 - Met welke stam moeten we in 2012 serieus rekening mee houden?
1- |P| Iedereen denkt dat het slecht(er) gaat met |P| maar we zullen bewijzen dat dat niet het geval is ;)
2- Break
3-. Divine

Eerst en vooral een vriendelijk bedankje aan iedereen die mij tot nu toe in zijn/haar lijstje vermeld heeft!




En dan natuurlijk ook mijn bijdrage aan dit topic:

Speler van het Jaar - Wie heeft in 2011 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Naamloos
2- Combo Orc/Calbero
3- Gragimor: een goede verdediger kan altijd mijn waardering wegdragen.

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- P: De nummer 1 stam, en dat geheel verdiend
2- Eiland: Al hebben ze het zwaar te verduren gehad van verschillende kanten, de stam staat nog steeds. Mijn respect daarvoor.
3- Lef/EQUI: misschien dan wel 2 verschillende stammen, maar de alliantie van de 2 weet samen toch wat te berijken tegen P. En dat is natuurlijk een verdienstelijke gedeelde 3e plaats waard!

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Gragimor
2- Fools Gold
3- HokuzPokuz

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Stinky Panda: de manier waarop kan beter, maar het gaat om de intentie en die is zeker het vermelden waard!
2- Vincio: een speler van de grote massa's, en niet onverdienstelijk...
3- Anass: Heeft lange tijd nr 1 gestaan op de ODA ranglijst.

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?

Beetje hetzelfde als de stammen van het jaar, want vanzelfsprekend worden de beste stammen geleid door de beste leiders. Al verdiend Naamloos ook wel een eervolle vermelding naast de leiding van P, Eiland, en LEF/EQUI

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Zaletio
2- king123456789
3- Krepox

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Raydeni: Had het lef om mij aan te vallen terwijl we een tijdelijk napje hadden, maar had dan weer niet het lef om me daar iets over te vertellen bleek uit het feit dat hij voordat de aanvallen begonnen mijn pm's al geblokkeerd had. Het heeft hem zijn account gekost... Nuf said.
2- Gilamonster en de vv van Frost. Triest verhaal waarbij een vv een heel account op een superstacked dorpje loost, niet te veel aan terug denken lijkt me.
3- HokuzPokuz: was die ligging maar wat beter geweest, dan had je misschien wel een topstam gevonden :p

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Tja... persoonlijk natuurlijk... lange tijd keihard bashen op Jaapie. Blijft genieten.
2- Oorlogsverklaring van P tegen LEF was een mooitje
3- Het was helemaal begin dit jaar... maar het op grijs gaan van Luchinda was wel schokkend toendertijd.

Meest Veelbelovende Speler van 2011 - Met welke speler moeten in 2012 serieus rekening mee houden?
1- Xinram Ocmer
2- Ro.as
3- Naamloos

Meest Veelbelovende Stam van 2011 - Met welke stam moeten we in 2012 serieus rekening mee houden?
1- Insane
2- Divine
3- En de gevestigde waarden natuurlijk!


Dan rest mij enkel iedereen een knallend eindejaar en een geweldig 2012 toe te wensen!
Proost ;)

Thanks all ^^

Ik zie weer een hoop flames en gezeur op dit forum, ik ga het niet meer lezen :p
 

DeletedUser

Guest
Waarschijnlijk heeft die het ook over de eerste tijd van select in 2010. Heeft die enkel niet de datum specifiek gecheckt, zo dacht die dat die tijd nog in 2011 hoorde ;)

Tja, dan heb ik toch een punt dat Select daar niet thuishoort in dat rijtje? Er staat duidelijk 'awards 2011', niet 2010. Dus ik vind dat stuk van zijn lijstje zware bagger :p
 

DeletedUser

Guest
Aangezien ik zo'n vriendelijke mod ben, heb ik gewoon alle spam verwijderd zonder gevolgen. Wel zou ik jullie willen vragen om on-topic te blijven, anders moet ik wel waarschuwingen gaan uitdelen.

Dit topic moet voor iedereen leuk blijven, met spam wordt het allemaal onduidelijk en onoverzichtelijk. Jullie mogen allemaal spammen in de "praathoek", daar mag het immers voortaan :)
 

DeletedUser58940

Guest
Het gaat om de intentie.. waarom denk je dat Masterkill die dorpjes overneemt?
Ja omdat hij dan lekker 's nachts gaat liggen scouten, de enigste manier waarop, ontken het of niet, hij winsten boekt.

zeg dat eens tegen qualitate dan O,o
 

DeletedUser26046

Guest
Vandaag laatste dag voor de lijstjes. Ik mis er nog wel wat van wat prominente posters hier (A).
 
Bovenaan