awards 2011

Reactiescore
974

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Wil het niet de grond in stampen, want uiteraard is dit ook al netjes dat je BS er neer zet. Maar het is verre door enkel de vv's gedaam, vooral de laatste tijd heeft BS team zeer sterk werk geleverd om BS te herstellen. ;) En de massa van 8k kwam inderdaad zeer hard aan op bs, waar de spelers zelf ook ongeacht veel van geleerd hebben. :)

tyvm.
 

DeletedUser61183

Guest
Ik wil graag in naam van de Tw community van wereld 18 Krepox overhandigen met de dislike award!
DISLIKE__29923_thumb.jpg
 
Reactiescore
255

DeletedUser

Guest
Ruik ik hier jaloezie dat je er nooit in gezeten heb?

Nee, absoluut niet, we hebben ze helpen neerhalen, dat wel :) Ik zeg niet dat wij de oorzaak ervan waren, maar we hebben er een stukje aan meegeholpen.

Kun je lezen? Mooi, want de uitleg staat erbij.

Ja en ik las dat het omwille van de P&P was tussen Select en Phalanx :eek:
Wacht, ik snap het verband niet; 'iets bereiken in deze wereld' & 'leuke P&P'... :cool:

Select for ever ♥.
Ik had respect voor Select, tot ze -Free- gingen recruiten, dat was er teveel aan :)
 

DeletedUser61183

Guest
Ik behoor tot die community en ik zou hem jou eerder geven. Wat een onzin.

De community is ietsjes groter dan alleen |P|. ietsjes maar hoor.
Maar je hebt natuurlijk altijd het recht om je op de teentjes getrapt te voelen ;).
Ik zit er niet mee hoor.
 
Reactiescore
255
Ik had respect voor Select, tot ze -Free- gingen recruiten, dat was er teveel aan :)

Gelukkig boeit het mij dan ook veel of jij wel/geen respect voor Select had.

De community is ietsjes groter dan alleen |P|. ietsjes maar hoor.
Maar je hebt natuurlijk altijd het recht om je op de teentjes getrapt te voelen ;).
Ik zit er niet mee hoor.

Ik ben geen |P|'er en vind je post ook op niks slaan..
 

DeletedUser61183

Guest
Ik ben geen |P|'er en vind je post ook op niks slaan..

Achja het is ook niet altijd zoals we het willen he.
Maar ik geloof dat ik nog altijd mijzelf mag uiten, in welke vorm van propaganda dan ook, zolang het binnen de regels van het forum is.
Dus wat jij niet leuk vindt tja dat vinden anderen misschien wel weer leuk.
Daarnaast denk ik dat ik zo´n post wel mag maken aangezien Krepox de mensen die hij niet mag hier ook gewoon uitscheld. Dus ja dan uit ik mijn mening over hem toch ook even.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan