Ik hou van treinen. - w25

Reactiescore
358
1. Soort plaatje: profielplaatje, 240*180
2. De tekst: Ik hou van treinen.
3. Kleurencombinatie(s): dat is geheel vrij voor de designer.
4. Thema: treinen/treinstations en dergelijke. Als het maar met treinen te maken heeft :D
5. Plaatje(s) om te gebruiken: er zijn er veel te veel...
6. Deadline: aangezien ik het zo vlak voor kerst vraag, 3 januari ofzo. Tijd zat.
7. Prijs/gift: Ik wil eens zien of er nog designers zijn die het niet voor het geld doen :rolleyes:
8. Favoriet tot nu toe: /
 

DeletedUser60895

Guest
treinen.png
 

DeletedUser60895

Guest
drop shadow bij tekst? Die zou ik toch weglaten bij tekst. Misschien eens proberen de tekst wat layers lager te zetten? Nu is de tekst echt een onafhankelijk geheel van je pic.

Mwah ga ik geen aandacht aan besteden, omdak vind dat zeker op zo'n klein canvas de pic bijna altijd mooier is zonder tekst..
 

DeletedUser

Guest
Misschien vinden jullie dit gezeik maar het is wel zo:
Ik houd met een d dus.
Tis maar een tipje
 

DeletedUser60895

Guest
Wow, je hebt Glenn's stijl gewoon compleet gekopieerd :eek:

Wow, je bent snel blind geworden!

Allebij al enorm bedankt voor de zeer snelle pics :)



Ik vind hem geweldig, al vind ik die tekst er lelijk op staan, te zwart :p



Dit had ik wel kunnen verwachten, maar zoiets wil ik dus absoluut niet. Het is wel netjes, maar geen 'I like trains kid' meer.

Kzal het straks wel ff proberen te fixen als je even een plaatje geeft waar je de tekst mooi vind :)

Hou wordt meer gebruikt door kinderen, ik vind ook dat houd professioneler staat. Nahja /care

Uhh, wait. Je bent zelf een van de jongsten hier, dus tfoe.
 

DeletedUser60895

Guest
Nee, verzin jij gewoon zelf een stijl.
Van anderen kopieren is natuurlijk wel heel gemakkelijk hea.

Lol, u srsly suck.
Wss zit in die pic van mij meer originaliteit als in de rest van dit subforum >.<
Laat mij namelijk maar eens wat pfjes zien die écht eigen zijn, volgens mij zijn dat alleen die van Clinda.

Zo heeftie leren taggen, das zijn leerproces
eerst stylerippen, en dan iets eigens maken :):D

Ach ach, wat ben je toch een zielig ventje, nog steeds depri omdak je shirtjes niet de hemel in geprezen heb? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Lol, u srsly suck.
Wss zit in die pic van mij meer originaliteit als in de rest van dit subforum >.<
Laat mij namelijk maar eens wat pfjes zien die écht eigen zijn, volgens mij zijn dat alleen die van Clinda.

Alles is meer eigen dan die fake plaatjes van jouw :D
 
Bovenaan