[Speeltopic] Kleur bekennen #3

DeletedUser

Guest
Ice
Sorry ik weet nog niet echt waar op ik het moet baseren.
 

DeletedUser

Guest
Wat een leuk spel toch, veel leuker en minder op dingen gebaseerd dan andere, maar ice is een magier.
 

DeletedUser

Guest
Weet je de reden toen nog! Omdat hij als eerste iemand wou stemmen en dus niet in team 4 zou zitten met 6 mensen, dat weten we nu ook van jouw ;) dus als mijn team en team 4 op jouw stemmen, wat we wel kunne. Doen :) hebben we allemaal magiër punten!

Hihi

4 teams. Twee teams van 4 personen (met overste + magiër + Burger + dorpsgek), 1 team van 2 personen (met overste + magiër) & 1 team van 6 personen (met magiër + dorpsgek + weerwolf + speler) vormen in willekeurige volgorde teams Geel, Rood, Blauw & Groen. Het team met 6 personen zal pas na stemming 2 kennismaken met de teamgenoten. Het team met 2 personen kan enkel via stemming vernield worden.

Je zegt dus al dat je niet in team 4 zit, dus zit je in het team van 2, 4 of 4.
Bij het team van 2 zijn er 2 speciale rollen, dus 2/2
Bij het team van 4 zijn er 3 speciale rollen, dus 3/4
En bij dat andere team dus ook 3/4
Oftewel 8/10 = 80% kans dat jij een speciale rol hebt.
En helemaal een aanzienlijk grotere kans dat je magiër bent dan de rest, nu we weten dat je niet in het team van 6 zit.

Ook opvallend dat je het over 'mijn team' hebt, zo sprak ik ook telkens in mijn vorige potje als magiër.

Douwejan

Ik zie trouwens niet in waarom iedereen op mij gaat.

En bovendien was ik magiër toen ik dat zei. Je loopt in dezelfde fuik Ice sCream. Eerste dag al beet. :D

Lol dat is inderdaad wel wat er vorige potje gebeurde. Ik kan het weten als spelleider haha.

Ice

Helaas dat er tegenwoordig op die manier spelletjes gespeeld moeten worden. Ik kan dan ook niet anders dan op jou stemmen.

Ice

Ice
Sorry ik weet nog niet echt waar op ik het moet baseren.

Wat een leuk spel toch, veel leuker en minder op dingen gebaseerd dan andere, maar ice is een magier.

Jullie mogen je stem aanpassen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Iedereen is lekker aan het stemmen:p We hebben nog een dag he mensen^^


@Ice leuke theorie over DouweJan^^
 

DeletedUser

Guest
Dan doen we toch gewoon vandaag Ice sCream en morgen Douwejan, wat doet iedereen moeilijk :eek:
 

DeletedUser13565

Guest
Dan doen we toch gewoon vandaag Ice sCream en morgen Douwejan, wat doet iedereen moeilijk :eek:

Misschien een goed plan.

Duidelijk het Ice-Team
Maar oke :) Mooie theorie van Ice over Douwejan idd.

Arbeitman en Ice lijken me dan het tweemans-team.
En die kunnen er alleen via de stemming uit. Laten we dat in de gaten houden. :cool:

Als ze het tweemansteam zijn gaat trouwens de kans dat Douwejan een speciaaltje is wel achteruit. Als men begrijpt wat ik bedoel. Maar ach. ^^
 

DeletedUser56218

Guest
Mededeling:
Vanavond vindt de eerste stemming plaats. Vergeet dus zeker niet via een berichtje door te geven op wie je uiteindelijke stem nu staat! Via het topic duidelijk maken op wie je stem staan kan natuurlijk ook, maar daar zal geen rekening mee gehouden worden.

Met de stemming zullen ook de dorpsgekken voor de eerste keer de kans krijgen iemand team te weten te komen. De dorpsgek kan ook kiezen dit pas later in het spel te doen, daar je als dorpsgek maar één keer iemands kleur kan opvragen. Burgers kunnen pas vanaf morgen een gokje wagen op de weerwolf, de weerwolf zelf kan vanaf morgen inactiefjes eruit filteren.

Succes!
 

DeletedUser

Guest
Zie niet in waarom jullie op mij zouden gaan, allemaal teamleden van Quechua ofzoow.
En nee ik zit niet in het team van 2, en ben geen magier.
En tsjaa of arbeit mijn teamgenoot is, lol.
 

DeletedUser35251

Guest
Zie niet in waarom jullie op mij zouden gaan, allemaal teamleden van Quechua ofzoow.
En nee ik zit niet in het team van 2, en ben geen magier.
En tsjaa of arbeit mijn teamgenoot is, lol.

Als je als team allemaal op dezelfde persoon gaat stemmen ben je dom. Jij kwam zelf met je ondoordachte stem op quechua (zie eerste pagina) :) Vin je het dan gek dat iedereen op jou stemt?
 

DeletedUser

Guest
Als je als team allemaal op dezelfde persoon gaat stemmen ben je dom. Jij kwam zelf met je ondoordachte stem op quechua (zie eerste pagina) :) Vin je het dan gek dat iedereen op jou stemt?

Juist niet, dan heeft je hele team magierpunten.
Niet dat je nu op mij moet gaan stemmen ^^
Ik was trouwens helemaal niet de enige met een ondordachte stem, waren er meer, en zijn er altijd.
Alleen moest teamgenootje Douwejan (van Quechua) zonodig hem verdedigen.

Sowieso dat deze 2 teamgenoten zijn:

Quechua gaat er weer de eerste dag uit! :D

Weet je de reden toen nog! Omdat hij als eerste iemand wou stemmen en dus niet in team 4 zou zitten met 6 mensen, dat weten we nu ook van jouw ;) dus als mijn team en team 4 op jouw stemmen, wat we wel kunne. Doen :) hebben we allemaal magiër punten!

En bovendien was ik magiër toen ik dat zei. Je loopt in dezelfde fuik Ice sCream. Eerste dag al beet. :D


Misschien een goed plan.



Arbeitman en Ice lijken me dan het tweemans-team.
En die kunnen er alleen via de stemming uit. Laten we dat in de gaten houden. :cool:

Als ze het tweemansteam zijn gaat trouwens de kans dat Douwejan een speciaaltje is wel achteruit. Als men begrijpt wat ik bedoel. Maar ach. ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13565

Guest
Zojuist heeft Ice in PM bekend dat hij in het team met twee spelers zit

Het team met 2 personen kan enkel via stemming vernield worden.

Dus beter stemmen we hem en Arbeitman er lekker uit. :cool:
 

DeletedUser35251

Guest
Zojuist heeft Ice in PM bekend dat hij in het team met twee spelers zit

Het team met 2 personen kan enkel via stemming vernield worden.

Dus beter stemmen we hem en Arbeitman er lekker uit. :cool:

looool :D Waarom zou hij dat doen? Lekker slim ook van hem. Vanavond ligt ice er dus uit en morgen arbeitman :p
 
Bovenaan