awards 2011

DeletedUser54807

Guest
ik zag het op w7 en lijkt me wel leuk om hier ook te doen

Speler van het Jaar - Wie heeft in 2011 het meeste van zichzelf laten zien?
1-
2-
3-

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1-
2-
3-

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1-
2-
3-

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1-
2-
3-

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1-
2-
3-

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1-
2-
3-

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1-
2-
3-

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1-
2-
3-

Meest Veelbelovende Speler van 2011 - Met welke speler moeten in 2012 serieus rekening mee houden?
1-
2-
3-

Meest Veelbelovende Stam van 2011 - Met welke stam moeten we in 2012 serieus rekening mee houden?
1-
2-
3-
 
Reactiescore
255
Leuk topic wel voor het einde van het jaar, maar open hem op z'n minst met een eigen lijstje.
 

DeletedUser36787

Guest
Heb het redelijk ingevuld, maar neem het me niet kwalijk als sommige dingen niet helemaal kloppen, aangezien ik bepaalde informatie niet heb.

Speler van het Jaar - Wie heeft in 2011 het meeste van zichzelf laten zien?
1- -Naamloos-, zonder twijfel.
2- Moeilijk, maar die plaats gaat naar Xinram Ocmer wegens zijn mooie 2e plaats op de ranglijst.
3- Mousepad, met zijn nummer 1 plaats met ODA

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- |P| - Het is duidelijk tussen welke 2 stammen het hier gaat, en beide hebben goede dingen laten zien, maar dankzij de grote voorsprong van |p| op de andere stammen geef ik de eerste plek aan P
2- Break, lijkt me terecht op de tweede plaats, misschien zelfs eerste. Mooie ODA en OD.
3-

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Gragimor, heeft het, ondanks de stacks, lang volgehouden tegen de vele massa's van P.
2- Fools Gold, krijgt regelmatig massa-aanvallen en is daar altijd goed mee omgegaan.
3- HokuzPokuZ, heeft toch een tijdje stand weten te houden toen die er alleen voorstond, maar nam uiteindelijk toch teveel hooi op de vork.

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
- Stja, ik kan niet van iedereen zien hoe en wie die heeft aangevallen dus laat ik dit leeg.

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- -Naamloos- is in mijn ogen de beste leider.
2- T dub doet naar wat ik heb gehoord ook goede zaken. Is ook te zien aan het resultaat.
3- de combinatie Sigvald en Oceanos vind/lijkt ik ook een goed leidinggevend team.

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
- Hou me niet veel bezig met het AF dus kan hier weinig over zeggen..

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Perfect by nature,(kan me vergissen in het jaar)
2- Hokuzpokuz, die er uiteindelijk helemaal alleen voorstond en daardoor het onderspit moest delven.
3- Joso Pikuro, is op barbaar gegaan door een ban of door een smerige actie, weet het niet meer precies.

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Kan mij vergissen in het jaar, maar het instorten van Perfect by nature staat bij mij wel bovenaan.
2- De val van Select, aangezien dit een erg veelbelovende stam was. Ook hier kan ik mij vergissen in het jaar.
3-

Meest Veelbelovende Speler van 2011 - Met welke speler moeten in 2012 serieus rekening mee houden?
1- Kevo kief, uiteraard :D
2- anass24, kan nog wel veel laten zien.
3- vincio121, om de zelfde reden als bij anass.

Meest Veelbelovende Stam van 2011 - Met welke stam moeten we in 2012 serieus rekening mee houden?
1- Break gaat naar de top in 2012
2- Divine heeft zeker potentie
3- |P| zal zonder twijfel goede resultaten blijven houden

:D
 

DeletedUser

Guest
2- anass24, kan nog wel veel laten zien.
3- vincio121, om de zelfde reden als bij anass.

Dat gaat hem niet worden:p Voor de rest niks miss met je lijstje ;)
 

DeletedUser54807

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2011 het meeste van zichzelf laten zien?
1- -naamloos-, is gwn nog harder gaan groeien
2- Mousepad, waar hij zijn oda blijft halen met minder clears blijft me verbazen
3- Xinram Ocmer, staat toch al zeer lange tijd top constant top 3

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- |P|, ze staan al zeer lang nmr 1, goede stamactie's op LEF,...
2- Break, we hebben eiland toch een kopje kleiner gemaakt en nu ook [.R] (ex ~ra~)
3- Eiland, ze doen het niet slegt aan het front van Divine

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Fools Gold, hij heeft toch verschillende massa's op hem gekregen zonder veel verliezen
2- tompeter, heeft met zo'n front het goed gedaan
3- .Glorious, heeft toch zeer goed verdedigt tegen ons front, wel met massastacks maar kan ook snippen

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- MousePad, hoe hij zijn oda verzamelt is gewoon zot
2- vincio121, heeft onlangs het record verbroken dacht ik, en hij weet ook wel aanvallen is
3- /

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- -naamloos-, doet het gewoon zeer goed
2- T Dub, hij leidt |P| zeer goed
3- de leiding van eiland, ze hebben na veele tegenslagen toch een deel van hun stam bij elkaar gehouden

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- /
2- /
3- /

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- swasi, werd toch zeer snel weggespeelt
2- brigitte, voor nummer 2 van de wereld verdedigt ze niet goed
3- HoKuZpOkUz, heeft het toch even uitgehouden maar heeft het toch moeten opgeven

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- toen men zei dat heel eiland op bb ging
2- de val van move/select
3- de stacks val .Glorious

Meest Veelbelovende Speler van 2011 - Met welke speler moeten in 2012 serieus rekening mee houden?
1- erpa, ze doen het niet slecht
2- Fools Gold, hij heeft de skills, ik zie hem nog wel stevig groeien
3- Vitalise, is ook wel een topper

Meest Veelbelovende Stam van 2011 - Met welke stam moeten we in 2012 serieus rekening mee houden?
1- Break / |P|, gwn 2topstammen
2- LEF, doet het de laatste tijd niet slecht tegen |P|
3- EQUI, heeft een geslaagde massa gedaan op brokensound
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
komt mijne:cool:

Speler van het Jaar - Wie heeft in 2011 het meeste van zichzelf laten zien?
1- -Naamloos- zonder twijfel. ook gezien zijn voorsprong.
2- HokuzPokuz, hij heeft zich nadrukkelijk laten zien tegen insane in positieve zin
3- Niet veel inspiratie meer, maar in mij kwam op dat Calbero het ook niet slecht heeft gedaan;)

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Break, Goeie winsten lijkt me duidelijk
2- P, doen ondanks flinke stacks pakken ze toch mooi wat dorpen van LEF
3- Nilva (haha:p)

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Fools Gold
2- Hokuzpokuz
3- Gragimor/Glorious

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Mouspadje;) geweldig hoe hij het doet
2- Misschien arrogant, maar Iron-Law. sinds ik het account bespeel vanaf augustus ben ik van rang 20/25 naar rang 3/4 oda gestegen.
3- Nightcandle, met niet de meeste punten toch veel ODA scoren, soort mouspad geval:p

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- -Naamloos- uiteraard;)
2- T Dub
3- Mxtreme, knap dat eiland (nog) niet is gevallen

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Howlin. ik vind hem duidelijk posten waar het op aan komt, heeft respect voor iedereen op het forum en dat waardeer ik zeer
2- Stinky panda. niet de beste of de meest ontopic posts, maar zijn droge humor ertussen vind ik prachtig;d
3- Lieflap. heeft goeie posts, en leuk omdat ik vaak moet lachen omdat hij soms overdreven moeilijk praat terwijl het makkelijk kan xD

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Hokuzpokuz, als hij een goede stam had (nu heeft hij dat^^) had hij het gemaakt op w18
2- Ostendo, (vaakst de pineut in break qua incommings)
3- Op de valreep brigitte nog, slecht dat daar zo weinig op wordt gedaan en aan de lopende band volle att dorpen worden gesloopt en de dorpjes vliegen binnen. ik vind haar top 25 niet waardig, laat staan top 10

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- De oorlog hokuzpokuz vs insane
2- De eerste keer dat ik krepox zag posten op het AF:eek::eek:
3- Best recent, de opzegging van de nap vs P

Meest Veelbelovende Speler van 2011 - Met welke speler moeten in 2012 serieus rekening mee houden?
1- Hier zet ik meerdere spelers neer, namelijk het hele front van Break met P, dus Kevo kief, Iron-Law en Anass24;)
2- Xinram Ocmer
3- Ro.as

Meest Veelbelovende Stam van 2011 - Met welke stam moeten we in 2012 serieus rekening mee houden?
1- Uiteraard Break
2- P
3- Insane
 

DeletedUser

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2011 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Naamloos
2- Xinram Ocmer
3-

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1-|P|
2-Break
3-EQUI (enige stam dat tot hiertoe P het moeilijk maakt en enige succes kon boeken)

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1-Hokuz
2-gragimor
3-Legenden (beetje sneu om er mezelf bij te zetten, maar we hebben zeer goed standgehouden tijdens de clearmolen en de vele massa's op ons account en dat met zo'n front)

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1-MousePad.
2-vincio
3-emar007 (stuurt zijn clears altijd overal naartoe :D)

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1-T Dub & OtjeNyn
2-Naamloos
3-

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1-Lieflap
2-Aus..
3-

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1-brigitte
2-Hokuz (pech dat hij er alleen voor stond en dus gedwongen werd om (tijdelijk) te stoppen)
3-Gragimor

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1-Hokuz die Insane de oorlog verklaart
2-Val van Perfect by Nature
3-De duizende aanvallen op ons accountje gedurende anderhalve maand ^^

Meest Veelbelovende Speler van 2011 - Met welke speler moeten in 2012 serieus rekening mee houden?
1-.Malicious
2-Enrage
3-OtjeNyn

Meest Veelbelovende Stam van 2011 - Met welke stam moeten we in 2012 serieus rekening mee houden?
1-|P|
2-Break
3-EQUI
 

DeletedUser

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2011 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Naamloos, veel ODA en eenzaam aan de top. Qua prestaties met afstand de beste.
2- War-Dog. Uitstekende prestatie tegen LEF en met name Rena.
3- Hardloper staat inmiddels als meer dan 100 dorpen in de plus tegen Divine, en dat in zo'n penibele sitautie... Erg indrukwekkend.

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- |P|, lijkt me duidelijk. Inmiddels de terechte nummer één en is eigenlijk tot nog toe onaantastbaar geweest.
2- Break heeft zich door vooral veel aanvalswerk wat mij betreft toch zeker naar deze plaats gevochten.
3- EQUI is, al is het voornamelijk door recruiting en diplomatie, toch een stabiele stam met zeer veel mogelijkheden geworden.

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Legenden heeft gedurende een enorme reeks aanvallen meer dorpen van LEF gepakt dan andersom. Top gedaan.
2- Fools Gold heeft in feite hetzelfde gepresteerd, Legenden kreeg echter nog iets meer aanvallen te verwerken. Net tweede dus.
3- Marisjeh heeft praktisch in haar eentje EQUI nog lang tegen kunnen houden. Gezien de omstandigheden ook noemenswaardig

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
Pfoe, ik weet natuurlijk niet wie de aanvallen plant overal. Toch maar proberen.
1- De aanvalsplanner(s) van Break verdien(t)(en) gezien de behaalde resultaten tegen RA en Eiland toch wel een compliment.
2- Ik zit natuurlijk pas even in P, maar Malicious deed het mijns inziens prima.
3- Bij gebrek aan beter dan maar EQUI. Voor de massa op BS I guess.

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Malicious, topper.
2- T dub, idem.
3- Naamloos moet het wel goed doen, Break doet het immers ook goed.

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Yunma is toch net bovenaan geëindigd voor mij. Deels vanwege dat kunstwerk van een oorlogsverklaring natuurlijk.
2- Lieflap heeft me ook wel vermaakt, en heeft ook nog heel wat zinnigs uitgeslagen. Op een paar keer na dan, enkele maanden geleden:p
3- Zaletio, Howlin en Auseinandersetzung. Kan niet kiezen:(

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Swasi is toch wel zo'n beetje de ergste.
2- Perfect by Nature is destijds ook wel met een noodvaart weggezonken.
3- Oude Belgen verdient ook wel een plaatsje hier door eerst z'n stam een mes in de rug te steken maar dan toch te falen.

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Val van Select, was toch een grootmacht.
2- Val van TWSS, al zal dat ook aan mijn situatie hebben gelegen.
3- Val Remain, idem.

Meest Veelbelovende Speler van 2011 - Met welke speler moeten in 2012 serieus rekening mee houden?
1- Vincio121, zit een prima team op.
2- Qualitate, zelfde verhaal.
3- Ik verwacht ondanks de verliezen nog veel van BrokenSound.

Meest Veelbelovende Stam van 2011 - Met welke stam moeten we in 2012 serieus rekening mee houden?
1- Uiteraard P, blijft denk ik de beste stam volgend jaar.
2- Break geef ik na P de meeste kans om een topper te blijven.
3- EQUI zal zich nog wel wat meer naar de top, kwantitatief, hebben gerecruit. Of ze een absolute topper kunnen worden door in ieder geval wat minder laf te doen wat betreft diplomatie, zullen we zien.
 

DeletedUser28445

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2011 het meeste van zichzelf laten zien?
1- -Naamloos-, stijgt ver boven de nummer 2 en 3 uit en zal dit nog wel een lange tijd kunnen gaan vast houden.
2- Fools gold, zitten nu goede spelers op die uitstekend werk doen tot nu toe.
3- Hardloper, doet heel goed werk tegen Divine.

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Break, denk dat zij op dit moment echt wel bewezen hebben niet onder te doen aan |P|.
2- |P|, blijft de top stam van W18 met goede acties op LEF en EQUI.
3- Eiland, ik denk dat wij ons zelf toch wel erbij mogen zetten. In een twee front vechtende ligging waar overal hevig gevochten wordt, waar accounts verloren worden en waar we goede en slechte tijden kennen staan we nog altijd overeind. En het zuiden dat goed samenwerkt met goede prestaties tegen Divine.

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Gragimor, maar op de manier waarop is dan weer een ander verhaal.
2- Jaapie67, ligt geregeld onder vuur, maar staat nog op beide voeten en vecht zich altijd een weg terug.
3- Hokuzpokuz, voor hoelang het duurde deed hij het goed tegen thef1chesser en later Insane.

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Als ik eerlijk ben, alle frontspelers van Break met Eiland. Doen fantastisch werk en goed samenspel geen twijfel over mogelijk.
2- MousePad, clears lopen vaker dan dat ze staan.
3- Nightcandle

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- T Dub
2- -Naamloos-
3- /

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Zaletio, weet altijd wel raad met propaganda.
2- Yunma
3- Howlin.

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Swasi, heeft echt totaal gefaald tegen Eiland.
2- Oude Belgen/Deegees, vertrokken naar ''beter'' en zijn compleet weggespeeld en blijven verliezen na alles wat Divine probeerde te redden.
3- Orcfighter/Brigitte, hebben aardige klappen gehad en met name Orcfighter. Maar ik heb er vertrouwen in dat ze zich weer zullen herstellen koste wat het kost.

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Val van Stam
2- Val van Ace
3- Moment dat Deegees, Oude Belgen en Astinkyviper2 naar Divine vertrokken.

Meest Veelbelovende Speler van 2011 - Met welke speler moeten in 2012 serieus rekening mee houden?
1- Lanky Absence/Hardloper, zullen het Divine nog flink moeilijk gaan maken.
2- Vitalise, blijft een topspeler die zich wel staande weet te houden.
3- vincio121, lijkt mij een goed team die laatste tijd al veel hebben laten zien.

Meest Veelbelovende Stam van 2011 - Met welke stam moeten we in 2012 serieus rekening mee houden?
1- Break, heeft een enorme troepenmacht en zie in het nieuwe jaar nog veel uithalen.
2- |P|, zijn gewoon één voor één toppers en vechten zich er goed uit aan alle fronten.
3- Divine, ondanks de tegenslagen blijven er wel toppers in zitten die eigenlijk nog niet uit de verf zijn gekomen dus ben benieuwd volgend jaar.
________________
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser54807

Guest
Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
2- Jaapie67, ligt geregeld onder vuur, maar staat nog op beide voeten en vecht zich altijd een weg terug.

hij internt zich er gewoon bovenop :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ik vind de lijstjes die tot nu toe gepost zijn over het algemeen correct, dus top! :)
 

DeletedUser35742

Guest
Hokuzpokuz en anass zijn toch dezelfde? :)

Pas sinds een paar dagen en ik ben er alleen voor de aankomende strijd. Verder bedankt voor alle stemmen, hopelijk kan ik op het Anass account ook een impact hebben. Ik zal later ook een lijstje posten:)

Weet alleen niet hoe ik een stumper award in ontvangst moet nemen. Is het iets in de zin van 'haha stumper' of 'goed geprobeerd, helaas' en krijg ik er een schouderklopje bij? @ vooral Yunma: ik stond alleen omdat ik daar voor koos, niet omdat iedereen me had opgegeven:)
 

DeletedUser

Guest
Pas sinds een paar dagen en ik ben er alleen voor de aankomende strijd. Verder bedankt voor alle stemmen, hopelijk kan ik op het Anass account ook een impact hebben. Ik zal later ook een lijstje posten:)

Weet alleen niet hoe ik een stumper award in ontvangst moet nemen. Is het iets in de zin van 'haha stumper' of 'goed geprobeerd, helaas' en krijg ik er een schouderklopje bij? @ vooral Yunma: ik stond alleen omdat ik daar voor koos, niet omdat iedereen me had opgegeven:)

Ik heb hier nog niet gepost.
 
Bovenaan