Golden Awards

DeletedUser

Guest
Zo te zien is het verhaal al wat verdraaid, maar prima. Laat het maar voor wat het is, joh. :)

Verdraaid, ik kan je printscreens geven waaruit je kan zien dat De Leen me beschuldigde voor spionage in Astra voor Ful. Het verhaal is nooit verdraaid, De Leen maakte van een mug een olifant, kickte me van het account waardoor dat ik nooit men excuses kon aanbieden. Naar mij is er nooit geluisterd, terwijl jullie De Leen blindelings vertrouwden?
 

DeletedUser

Guest
Hij wist ook niet dat het om een VV ging S. Overdrijf het niet, hij wist er helemaal niets vanaf.;)

Wist hij wel, de titel van de PM was "VV". En het eerste wat er vanaf DL gezegd werd, buiten het vragen of er iemand online was, was "ik heb net gedeffed voor je".

Excuses moi, wilde dit nog ff gezegd hebben.
 

DeletedUser

Guest
Wist hij wel, de titel van de PM was "VV". En het eerste wat er vanaf DL gezegd werd, buiten het vragen of er iemand online was, was "ik heb net gedeffed voor je".

Excuses moi, wilde dit nog ff gezegd hebben.

Neen ik las de laatste post en zag rare dingen staan. Misschien is dat wel de eerste post maar niet de eerste die ik in men zag. Logisch dat ik in paniek raak.
 
Reactiescore
1.094
weetje gebeurd is gebeurd praten we niet meer over (A)
 

DeletedUser43499

Guest
Wist hij wel, de titel van de PM was "VV". En het eerste wat er vanaf DL gezegd werd, buiten het vragen of er iemand online was, was "ik heb net gedeffed voor je".

Excuses moi, wilde dit nog ff gezegd hebben.

Hmm met deze reactie ga ik denken dat het toch opzet is geweest. Want hoe durf jij hier een vingertje te wijzen terwijl all he did was een leider informeren over iets in zijn ogen onduidelijks.

Volgens mij is dat juist een correcte gang van zaken, zijn pech was dat ik er ff niet was om duidelijkheid te geven.

Ook blijft het mij bevreemden dat men een vv vraagt buiten de stam terwijl er in de stam leden online zijn. En als men dit (als vriendjes van elkaar) vraagt via msn kan men ook daar de update geven.:)

Verder jullie vertrouwden dit zaakje zo goed in Ful, dat men snel de rechten van het account nam dus tegen wie ben je nu hier met een vingetje aan het nawijzen???

Mijn advies mister Bob de bouwer : S.T.F.U.


Gr Lya
 

DeletedUser

Guest
Denk niet dat dit een gepaste plek is om het te bespreken. De problemen die er geweest zijn zijn vergissingen geweest en mensen welke niet genoeg geïnformeerd waren geweest. Dingen die nog onbehandeld waren en nooit goed uitgepraat waren.

Het is gewoon een samenloop van omstandigheden geweest en dit is grotendeels al lang intern opgelost, maar schijnbaar was iemand vergeten freek op de hoogte te stellen welke ik bij deze heb gedaan.

Bovendien waren L en ik lekker langs elkaar heen aan het praten en zijn we allebei erg goed in om van een mug een mammoet te maken.

Aan de ene kant is freek correct geweest om de leiding te informeren en aan de andere kant hadden de berichten niet doorgestuurd moeten worden en had mijn ex-co gewoon mij moeten vragen wat er aan de hand was. En ik had niet zo snel conclusies moeten trekken. Zoals ik al zei: een samenloop van omstandigheden.

Maar genoeg hierover..
 

DeletedUser55090

Guest
Beste speler: Philips de goede, alround is het een top speler.
Slechtste speler: sleepkever wel een doorzetter die gewoon midden in 1 groot cluster blijft doorwerken. Niet slim dus vandaar slecht
Meestbelovende speler voor de toekomst Alround: Muchas Maracas. (S+J) wanneer ze willen
Meestbelovende speler voor de toekomst Deffensief: Sylar FTW
Meestbelovende speler voor de toekomst Tactisch: Yero FosGate
Meestbelovende speler voor de toekomst Offensief: Muchas Maracas. (S+J) wanneer ze willen + Hanras
Beste stam: Op dit moment twijfel ik aan Astra* die na zolang
Slechtste stam: High5
Meestbelovende stam voor de toekomst: Ful
Slechtste leider: Hokuz duidelijk in mijn ogen. Welke leider zet zijn leden zo in het openbaar voorschut terwijl ze in vele gevallen best aardig werk doen
Favoriete forumposter: Yero's (J+D) gewoonweg
Minst favoriete forumposter: Kom even niet op zijn naam, een onnodige spammer met onzin verhalen (krepox iets in die richting)
Meest overschatte stam: Nilva denk ik zo
Meest onderschatte stam: 40+ of GOH
Mooiste profielplaatje speler:
Mooiste profielplaatje stam: High5 er is duidelijk een teamgebaar in het profielplaatje.
Grootste Blunder:

Beste VV : Marien, Hokuz en Dylan
Speler van wie je het meest geleerd hebt : Niet bepaald een echte speler, ik heb geleerd van het teamwork en o.a. met de spelers rond me. S. en J en Philips hebben me altijd goed opgevangen.
Grootste respect voor : Philips de goede
Minste respect voor : Hokuz
Wie zou je graag in de stam willen: Dylan,
Stam met meeste capaciteiten ( die wel iets kunnen worden ) : FUL
Beste Leider : Groot Kahn, Yero Fosgate, S+J (Muchas). 3 van de 4 heb ik eigen ervaringen mee. Ik vind ook K. van Sylar een zeer sterke Leider.
Grootste spammer : Little dictator
Leukste stamnaam : NOEPS!
Leukste Spelersnaam : Notorious P.I.G.
 
Reactiescore
1.094
Is dylanf3 een ful speler?
Ik dacht dat ik bij jou in de stam zat :p
 

DeletedUser

Guest
Is zijn mening en hij kent zijn stamgenoten het best, dus is niet zo onlogisch. Hypocriet al helemaal niet :p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Is zijn mening en hij kent zijn stamgenoten het best, dus is niet zo onlogisch. Hypocriet al helemaal niet :p
Daar moet je je mening toch niet op baseren? Ik ken zoveel FUL spelers niet, maar zet er soms(!!) in mijn lijstje.

Hij twijfelt over dat astra* de beste stam is? Wie anders? Ful zeker.
Is dylanf3 een ful speler?
Ik dacht dat ik bij jou in de stam zat :p

Ja.
 

DeletedUser16768

Guest
Wat lul jij nou? Jij gaat hier strijken met iemand anders zijn eer?
Mijn kont te kussen? Het is gewoon een feit dat astra* de beste stam van w16 is Punt.

Je bent iets teveel op zoek naar eer voor jezelf en voor je stammetje. Je moet eer krijgen, niet nemen ;)
 

DeletedUser35742

Guest
Waarom staat iedereen er op dat ze mij de slechtste leider kunnen noemen? Ik had een functie binnen ~BOD~, maar ben nooit leiding binnen Nilva geweest;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Je bent iets teveel op zoek naar eer voor jezelf en voor je stammetje. Je moet eer krijgen, niet nemen ;)

Bullshit, teveel eer naar mezelf? Waar staat dat ik zeg dat ik die eer verdien,juist,nergens.

Eer krijgen? Dude, astra* staat het langste, heeft een CCC16 en een FFF16 achter de rug, en dat noem jij eer nemen? Bullshit man.;)
 

DeletedUser35742

Guest
...die hebben jullie dan ook hard verloren. Er nog staan en het goed doen zijn verschillende dingen, jullie staan nog omdat de stam niet is opgeheven, jullie staan niet nog omdat de resultaten zo goed zijn want dat zijn ze gewoon niet.
 
Bovenaan