Golden Awards

DeletedUser

Guest
Waarom hokuz de beste speler?:confused:
Zijn tal van betere spelers hoor;)

En als je wat beter had gekeken kan je zien dat ik niet zoveel uitvoer:D

Laat hokuz zen ego nu maar weer effe groeien, zo kunnen we hem over een tijdje weer beschuldigen van een te groot ego :D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Beste speler: Overhung/Palikir
Slechtste speler: zoveel spelers..
Meestbelovende speler voor de toekomst: Geen id?
Beste stam: Astra*
Slechtste stam: High52.
Meestbelovende stam voor de toekomst: Curam / FUL
Beste leider: TS / Lya
Slechtste leider: /
Favoriete leider: Lya&TS
Favoriete forumposter: /
Minst favoriete forumposter: Muh.. die nieuwe tragota daar, weet geen bal van w16 en gaat zich ff bemoeien.
Meest onderschatte stam: /
Mooiste profielplaatje speler: Overhung
Mooiste profielplaatje stam: Curam
 

DeletedUser35742

Guest
Waarom hokuz de beste speler?:confused:
Zijn tal van betere spelers hoor;)

En als je wat beter had gekeken kan je zien dat ik niet zoveel uitvoer:D

Ik ben ook gewoon de beste. Toen Nilva en Astra* nog samen werkten werd dat zelfs het hardst door Astra* geroepen. En nu ik Astra* hard own ben ik slecht volgens jullie. In ieder geval fijn een onpartijdig iemand zn mening te zien geven.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik ben ook gewoon de beste. Toen Nilva en Astra* nog samen werkten werd dat zelfs het hardst door Astra* geroepen. En nu ik Astra* hard own ben ik slecht volgens jullie. In ieder geval fijn een onpartijdig iemand zn mening te zien geven.

ik heb dat toch nooit geroepen:p
 

DeletedUser

Guest
Ik ben ook gewoon de beste. Toen Nilva en Astra* nog samen werkten werd dat zelfs het hardst door Astra* geroepen. En nu ik Astra* hard own ben ik slecht volgens jullie. In ieder geval fijn een onpartijdig iemand zn mening te zien geven.

Toen Astra en Nilva BG waren roepte jij ook uit dat Astra een goede stam was, en dat Astra de beste stam was.
 

DeletedUser35742

Guest
Roepte:eek:

Geintje. Er is het een en ander geroepen ja, geeft wel aan dat al dat gelul van iedereen in Nilva over Astra* en vice versa niet per se waarde heeft.
 

DeletedUser

Guest
Roepte:eek:

Geintje. Er is het een en ander geroepen ja, geeft wel aan dat al dat gelul van iedereen in Nilva over Astra* en vice versa niet per se waarde heeft.

Is altijd zo. Tijdens CCC16 zag je H5 en Nilva elkaar ook niet vernederen. Tijdens het BG schap van Astra nilva ook niet.
 

DeletedUser

Guest
Update van mij :)

Beste speler: abdelya, hokuz ( qua skills, als ik persoonlijkheid er bij had gerekend zou hij hier zeker niet staan, ondanks dat hij zen stamgenoten wel goed helpt), Overhung, Ownz
Slechtste speler: Dimanuz
Meestbelovende speler voor de toekomst: Overhung, Palikir en nog een Ful speler maar ik kan niet op zen naam komen :eek:
Beste stam: Astra
Slechtste stam: Curam
Meestbelovende stam voor de toekomst: Ful
Beste leider: abdelya, Rosswel, Carrlo
Slechtste leider: Hokuz ( ik dacht toch dat je een Nilva leider was)
Favoriete leider: abdelya
Favoriete forumposter: dragonshieldje <3 je t'aime :D
Minst favoriete forumposter: Mr.Lucas
Meest overschatte stam: Nilva ( tegelijk ook handig van hun, Curam durft haast niks te ondernemen, dit mag dan ook als een compliment worden beschouwt naar Nilva toe )
Meest onderschatte stam: 40+
Mooiste profielplaatje speler: /
Mooiste profielplaatje stam:/
Grootste Blunder: Van De Leen afgekickd te zijn waardoor ik accloos ben :D

Beste VV :abdelya, hokuz
Speler van wie je het meest geleerd hebt : abdelya, ds3
Grootste respect voor : joek
Minste respect voor :Mr.Lucas
Wie zou je graag in de stam willen :joek, De Kleinen
Stam met meeste capaciteiten ( die wel iets kunnen worden ) : Astra
Beste Leider : Abdelya, Groot Kahn, Yero Fosgate
Grootste spammer :
Leukste stamnaam :
Leukste Spelersnaam :
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
511

DeletedUser

Guest
Helemaal niet, of ga je beweren dat het abnormaal is om te schrikken als er een onbekende op je acc rare pms stuurt.

Onbekende? Rare PM's?

Ten eerste, er stond een naam onder en je had gerust eventjes kunnen vragen "wie is D.?", er zijn zat mensen die hem kennen.
Ten tweede, rare PM's? Als iemand zegt: Ik heb even jouw VV gedaan. Is dat raar?

Rofl. Dan zal jij nog is van je stoel vallen als er écht een onbekende op zit en écht rare dingen stuurt. :eek:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Onbekende? Rare PM's?

Ten eerste, er stond een naam onder en je had gerust eventjes kunnen vragen "wie is D.?", er zijn zat mensen die hem kennen.
Ten tweede, rare PM's? Als iemand zegt: Ik heb even jouw VV gedaan. Is dat raar?

Rofl. Dan zal jij nog is van je stoel vallen als er écht een onbekende op zit en écht rare dingen stuurt. :eek:

Hij wist ook niet dat het om een VV ging S. Overdrijf het niet, hij wist er helemaal niets vanaf.;)
 

DeletedUser

Guest
Onbekende? Rare PM's?

Ten eerste, er stond een naam onder en je had gerust eventjes kunnen vragen "wie is D.?", er zijn zat mensen die hem kennen.
Ten tweede, rare PM's? Als iemand zegt: Ik heb even jouw VV gedaan. Is dat raar?

Rofl. Dan zal jij nog is van je stoel vallen als er écht een onbekende op zit en écht rare dingen stuurt. :eek:

Ik had niks ergs gedaan behalve die PM doorgestuurd. Ja jullie hadden het recht om boos op me te zijn, maar jullie zeiden niks. Plots was ik dan een spion van Ful, wat al helemaal nergens op slaat aangezien dat het alleen maar in jullie nadeel was. Jullie mogen me best niet geloven, en De Leen geloven die beweert dat ik een spion van Abdelya ben en een spion van Ful ben. Ja van die VV, er stond allemaal troepen info in enzo, ik dacht dat het over ons eigen acc ging en niet over jullie account.
 

DeletedUser

Guest
Zo te zien is het verhaal al wat verdraaid, maar prima. Laat het maar voor wat het is, joh. :)
 
Bovenaan