Blogs en Artikels

DeletedUser

Guest
Leuk geschreven artikel Idunno!

Vooral die Cornelis Rex lijkt me wel een aangename kerel :)
 

DeletedUser

Guest
Dat leek me ook, maar helaas

hij was geen aangename kerel maar een baas?:eek:

victus jij bent ook geen aangename kerel maar een teddy beer een knuffel teddy beer om zo maar te zeggen :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Bedankt :D

In dit artikel heb ik wel niet massaal veel tijd gestoken, en het was lastminute, alweer:D. Niet fantastisch, maar het kan er mee door I suppose :p

@ Harde Stijl: voor mij kwam het evengoed als een verassing, je had beter een dagje gewacht met op delete gaan ;)
 

DeletedUser

Guest
Topclusters!
Het meest volmaakte cluster van W21 is bekend, niemand minder dan Cornelis Rex wist deze prestigieuze titel in de wacht te slepen. Met een topscore van 33 punten ging Rex 2 ex-stamgenoten vooraf: S.inc-leden Aegon en The Secret Reunion eindigden respectievelijk 2de en 3de. Zonpon en Bearguy vervolledigden de top5. Hier volgen de prijsbeesten!



Winnaar: CORNELIS REX (33 punten)



Dé vraag die allereerst op ieders lippen brandt: hoe krijg je zo'n utopisch cluster bij elkaar?

“ Er is niet echt een geheim, het is meer logisch nadenken. Aslan (mijn oude co) en ik hadden ons van te voren voorgenomen om niet te internen en geen barbaren te edelen, aangezien we dat op W17 nogal veel deden. Als je spelers edelt is het altijd slimmer om die dichtbij je liggen te pakken, aangezien spelers die verder liggen je al van mijlenver zien aankomen.”

Is het dan werkelijk zo simpel?

“ Er was niet echt een plan ofzo hoor, het cluster… Gewoon iedereen edelen binnen handbereik. Als je na de start ziet dat je een redelijk cluster begint te krijgen, ga je alle spelers systematisch af die nog in je cluster liggen. “

Bij deze zijn ook meteen alle spelers in continent 67 en omstreken gewaarschuwd, tenzij je deel zou willen uitmaken van zijn fabelachtige cluster . Als er iets is dat je van dit artikel zal kunnen leren is het waarschijnlijk wel het indrukken van de deleteknop zodra je Cornelis Rex als buurtje ziet verschijnen.

Ten slotte wou hij ook nog heel graag zijn ontzaglijke blijdschap de wereld in sturen dat zijn cluster beter gesmaakt werd dan dat van zelfverklaarde winnaar Aegon (“Het is altijd leuk om beter te zijn dan Aegon, aangezien ie n00b is ^^ “).



2de plaats: AEGON (28 punten)



Als runner up kon een reactie van een licht aangedane Aegon natuurlijk niet ontbreken.

"Een kleine reactie? Is er niet genoeg plek voor een grote reactie? Ik had namelijk, in afwachting van dit bericht en nadat ik vernomen had dat mensen zich erin zouden interesseren, al een stukje geschreven en ik wil deze biografie dan ook uitbrengen. Momenteel zit ik op ongeveer 32 pagina's…
Maar goed, de meeste targets pak ik niet omdat ze mijn cluster mooi aanvullen, maar omdat ik veel front met ze heb. Dat komt dan door het eerste, maar er zit wel een verschil in.
Natuurlijk zou ik de terechte winnaar zijn (ik moet mijn ego tevreden houden), maar in CR zag ik wel een terechte tweede plaats. Het is alleen wel jammer dat er zoveel barbaren overgenomen zijn ( Cornelis Rex edelde op 6 september 2011 om 20 voor 4 in de namiddag een barbaartje)" ...



3de plaats: THE SECRET REUNION (17 punten)



*Note aan de lezer*: beeld je een rechthoekig cluster ten midden van deze kaart in.

Op een eervolle 3de plaats vinden we The Secret Reunion terug. Of de bespeler van TSR zelf hier mee tevreden was valt echter te betwijfelen. Een paar uur nadat het verdict viel ging het account immers op delete… Maar goed RIP The Secret Reunion dus, het ga je goed. Opmerkelijk is wel dat de top3 allemaal bij S.inc in de stam zitten of hebben gezeten. Een plausibele verklaring hiervoor wist Cornelis Rex te verwoorden:

“Een cluster is belangrijk als je alleen speelt zoals ik, of een stam als S.Inc hebt die niet op stamclusters let maar meer op individuele klasse. Ik denk dat het als n00bstam zijnde beter is een slecht cluster te hebben als speler maar een goed stamcluster”.



4de plaats: ZONPON (12 punten)






Tja, mijn eigen cluster dan. Het is niet slecht, maar als ik naar de clusters van Aegon en Cornelis Rex bekijk vraag ik me toch af wat ik in dit lijstje sta te doen. Aan het hoge aantal eenpunters ( als kiezer kon je 3 punten, 2 punten en 1 punt uitdelen aan clusters in hiërarchische volgorde) te zien , heb ik vermoedelijk meer stemmen van Magikarp-sympathisanten gewonnen dan enige andere deelnemer. Maar goed, je cluster laten lijken op een Magikarp is ook goed. Toch?



5de plaats: BEARGUY (10 punten)



Het cluster van Bearguy ten slotte is voorbeeldig te noemen. Mooie vorm, goede ligging ten opzichte van de eigen stam, veel farm- en groeimogelijkheden... Ziehier een reactie van een beer van een man.

“Clustervorming is essentieel , je kunt je eigen dorpen sneller bereiken dan de tegenstander dit kan, maar ook voor het overzicht vind ik het persoonlijk makkelijker. Het heeft enkel voordelen, juist met de kerk-structuur op w21. Aan internen doe ik wel. Al zijn velen tegen, als een speler naast me stopt, dan wil ik de dorpen gerust hebben, want die dorpen pak ik ooit toch. Barbs edelen vind ik zelf niet nodig, ik heb zelf weinig barbs geedeld. Dat heeft 2 redenen: ik haat uitbouwen en de bb dorpen kun je altijd gebruiken om te farmen. Ik heb denk ik het perfecte cluster wat farming betreft, maar ik moet enkel nog een noob vinden die wil farmen. Onze stam heeft een lekker cluster, en dat is altijd belangrijk. Groot of klein, vrijheid om te edelen moet je creëren, niet je stamgenoten backstabben ofcourse, maar de juiste keuzes maken zodat jezelf of je stamgenoot niet vast gaan liggen op den duur.”

Zo , de topclusters van W21 zijn de revue gepasseerd, over een maand of 2 zal een nieuwe stemming plaatsvinden om de evoluties te analyseren (persoonlijk ben ik wel benieuwd naar die van The Secret Reunion).

Hier geef ik nog het voorlopige klassement mee. Opvallend: niemand bleef met 0 punten achter.

Voorlopig klassement

1. Cornelis Rex: 33 punten
2. Aegon 28 punten
3. The Secret Reunion: 17 punten
4. Zonpon: 12 punten
5. Bearguy: 10 punten
6. Farmalarm: 9 punten
... Yoshira: 9 punten
8. Koekdilla 8 punten
9. SLD87: 4 punten
10. Dorus Says: 2 punten
11. Zingende Baardaap: 1 punt
..... Robin Hoodje: 1 punt
13. Mohniels1: -3 punten*
14. De Professor: -7 punten*

(* Iedereen met een forumaccount kon naast 3 positieve stemmen uit brengen ook kiezen voor een negatieve van 1 minpunt. Het aartslelijke kaartje van de Professor leverde hem de rode lantaarn op.)
 

DeletedUser

Guest
waarom niet de hele top 6?!
dan stond ik er ook in :D

over 2 maanden weer posten!

Winnaar: CORNELIS REX (33 punten)
Cornelis Rex zei:
Leuk geschreven artikel Idunno!

Vooral die Cornelis Rex lijkt me wel een aangename kerel

ik denk dat je daar gelijk mee hebt, jammer dat je hem niet kent
 

DeletedUser

Guest
Komaan idunno heb gehoord dat veel mensen aan het kwijlen zijn om een nieuw krantje :D
 
Bovenaan