Blogs en Artikels

Reactiescore
324
En daarbij (dubbelpostalert:p) , ben bezig met een vrij groot artikel dat immens veel research en nolife vereist:p. Krijg het sowieso niet af, maar in de veronderstelling dat Duckje me naait door te laat (of gewoon niet ) door te sturen , ben ik niet van plan alles wel keurig en op tijd te doen.

Ja duckje ( ik weet wel dat je meeleest:D) , vond het jammer dat W21, waar de vraag naar artikels groot is, once again in de steek wordt gelaten.

Iig mooi dat we een actieve reporter hebben <3
 

DeletedUser

Guest
Tjah, vindt je het gek dat wij, Groningers bekend staan om onze nuchterheid? :D

Wees er trots op? :confused:

Gelderland (L)



Groningen FTW! :)

Lol, obvious trolls are obvious

Al die Limburgers zijn gwoon wannabe Belgen :rolleyes:

Eindelijk een comment waar nog wat waarheid in zit

Ontopic: ben met nieuw artikel bezig, maar het TWW kan een week fluiten naar artikels van mij. Ze hebben het niet eens doorgestuurd ingame. Waarom doen ze dit dan :eek:

Ben benieuwd :)


Return of the troll

En daarbij (dubbelpostalert:p) , ben bezig met een vrij groot artikel dat immens veel research en nolife vereist:p. Krijg het sowieso niet af, maar in de veronderstelling dat Duckje me naait door te laat (of gewoon niet ) door te sturen , ben ik niet van plan alles wel keurig en op tijd te doen.

Ja duckje ( ik weet wel dat je meeleest:D) , vond het jammer dat W21, waar de vraag naar artikels groot is, once again in de steek wordt gelaten.

Ik steun je in je protest tegen deadlines! :D
 

DeletedUser

Guest
Wanneer komt het volgende artikel uit ?

En welke onderwerpen komen aan bod ? :D
 

DeletedUser

Guest
Ik zoek mensen die de top en val van de stammen Chique, Evil. In Control, Dsd en Icecold hebben meegemaakt. Ben je zelf zo'n persoon of weet je iemand , ik hoor het graag :)
 

DeletedUser

Guest
Ik zoek mensen die de top en val van de stammen Chique, Evil. In Control, Dsd en Icecold hebben meegemaakt. Ben je zelf zo'n persoon of weet je iemand , ik hoor het graag :)

Voor DsD moet je maar is in plague rondvragen, .Farmalarm, Dutchfarmer, epco,... zullen je graag helpen;)
 

DeletedUser

Guest
Vraag daarvoor is bij Victus/Ash? Volgens mij weten die het wel:)

Victus en Ash kwamen pas later op W21 spelen denk ik :)

Vreemd dat ik ook geen twstats van Chique terugvind, enkel archiefkaarten, of is daar wel een simpele manier voor die ik gewoon over het hoofd zie? :)

Tag: Chique
Naam: Chique und Magnifique
 

DeletedUser

Guest
Hmm, vreemd.
Oh wacht, dr loopt hier nog zo'n gozert rond.. 2 zelfs.. Die je misschien verder kunnen helpen haha.

CR en Hard with style?
 

DeletedUser

Guest
Hmm, vreemd.
Oh wacht, dr loopt hier nog zo'n gozert rond.. 2 zelfs.. Die je misschien verder kunnen helpen haha.

CR en Hard with style?

Hard With Style, Sirlorre, Henkybanky, dat zijn de spelers die het nog wel weten denk ik, anders contacteer ik wel ingame , ze posten hier niet (vaak). Cornelis Rex is ook veel later gekomen.
 
Bovenaan