Golden Awards

DeletedUser

Guest
Haha! Je bent in mijn val getrapt :D
Als niemand anders er was, was Hokuz er dus ook niet.
Dus is het jouw eigen wereldje en niet die van hem :D


Mhuahahahahaha :D

Mijn valletje, whooh dit klinkt gewoon zooo gay.
1 award van mij voor ll0ll king...
 

DeletedUser56329

Guest
Hahahahaha jajajaja slechtste speler:eek:

Ja. Het is een wonder dat jij je uberhaupt nog durft te vertonen. Oh wacht, je zit de hele dag achter de pc.
Back ontopic: Je bent de slechtste speler omdat je andere stammen tegen jou stam opzet. Verder heb je 0,0 sociale skillz. Je had 'zulke goede diplomatieke kennis' helaas is door toedoen van vooral jou, de GAP tussen Nilva & Astra* gevallen. Heb je je stam ten schande gemaakt door te melden dat Moslims dood geschoten dienen te worden. Je kan misschien wel op 'ok' klikken op het juiste moment (zonlicht is btw goed voor je!) maar verder faal je van alle kanten. En dan vooral de sociale kanten, die niet alleen jou, maar ook je stam schaden.

Dat zeg jij ja. Je wilt niet verder op je stelling dat ik de slechtste speler ben ingaan omdat je de mods beloofd hebt te stoppen. Vandaar mijn logische vraag wat jouw mening over mij als speler met mods te maken heeft:confused: Moderators nemen mij absoluut niet in bescherming, ik heb nog precies 0 terechte bans gekregen natuurlijk.

Dit citaat van bennoo laat anders iets anders zien:
bennoo zei:
Hokuz heeft exact 1 regelovertreding gemaakt, die ik onbestraft heb gelaten.
Mocht je de hele PM willen, stuur even een PM'tje naar mij.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Beste speler: Besuikerd
Slechtste speler:DHBN
Meestbelovende speler voor de toekomst: /
Beste stam:Astra*
Slechtste stam:Sol*
Meestbelovende stam voor de toekomst:Curam
Beste leider:M4ch1n3H34d (M.)
Slechtste leider: /
Favoriete leider:M4ch1n3H34d (M.)
Meest overschatte stam:FUL
Meest onderschatte stam:40+
Mooiste profielplaatje speler:Muchas Maracas.
Mooiste profielplaatje stam:Curam
Grootste Blunder: FUL bij FFF16 laten

Waarom overschat?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Beste speler: /
Slechtste speler: Dimanuz,DHBN,K.ing&its.
Meestbelovende speler voor de toekomst:
Beste stam: Astra*
Slechtste stam: High52.
Meestbelovende stam voor de toekomst: Curam.
Beste leider: Ts&Abdelya
Slechtste leider: /
Favoriete leider: Zie beste leider.
Favoriete forumposter: Yero fosgate,GK.
Minst favoriete forumposter: /
Meest overschatte stam: 40+ voor mij:').
Meest onderschatte stam: Curam/FUL
Mooiste profielplaatje speler: Vind er niet zoveel mooi eigenlijk:').
Mooiste profielplaatje stam: Astra*
Grootste Blunder: Sjaah.. Dorp verliezen aan veduki omdat ik niet zag dat er edels liepen:p
 

DeletedUser35742

Guest
Ja. Het is een wonder dat jij je uberhaupt nog durft te vertonen. Oh wacht, je zit de hele dag achter de pc.
Back ontopic: Je bent de slechtste speler omdat je andere stammen tegen jou stam opzet. Verder heb je 0,0 sociale skillz. Je had 'zulke goede diplomatieke kennis' helaas is door toedoen van vooral jou, de GAP tussen Nilva & Astra* gevallen. Heb je je stam ten schande gemaakt door te melden dat Moslims dood geschoten dienen te worden. Je kan misschien wel op 'ok' klikken op het juiste moment (zonlicht is btw goed voor je!) maar verder faal je van alle kanten. En dan vooral de sociale kanten, die niet alleen jou, maar ook je stam schaden.



Dit citaat van bennoo laat anders iets anders zien:
Mocht je de hele PM willen, stuur even een PM'tje naar mij.

Nee, ik zit niet de hele dag achter de PC, en speel zeker niet altijd TW. Wanneer ik er ben laat ik me gelden, dat is wat anders dan no-life spelen. Laten we het er op houden dat ik efficient met m'n tijd om ga. Dit is sowieso NIKS wat belangrijk is voor TW of wat jou aangaat, maar ok. Ik zet niemand tegen mijn stam op, wat ook wel blijkt omdat we alleen met Astra* oorlog hebben. Je bewering is dus simpelweg een leugen. De GAP is gevallen door Abdelya die mijn grapje niet snapte. Een grapje dat ik maakte thuis bij haar op de bank, wat zoveel betekent dat precies alleen zei en ik weten wat er gezegd is, en alleen ik de intentie daar achter weet. Ik zei tegen haar -toen de GAP nog liep- dat ik Lucas ging internen om front met haar te hebben (nu intern ik hem nota bene alsnog, maar destijds was daar geen sprake van).

Dat zij beter denkt te weten dan ik zelf hoe ik iets bedoel, is haar fout. En het is de fout van heel Astra* dat jullie je daar door laten leiden. De GAP is dus enkel en alleen door Lya en gevallen en wat het ook is wat ze gezegd heeft tegen jullie. Mijn persoonlijke opvattingen over dingen buiten TW, zijn enkel mijn opvattingen. Daarnaast heb ik zoiets nooit verkondigt, ik heb alleen desgevraagd mijn mening gegeven. Je doet er verstandig aan om niet te doen alsof ik zulke dingen niet meer weet;) Zonlicht is goed, ok? En...? En van welke sociale kant ik faal is me een raadsel, en hoe iemand die me niet kent denkt daar over te kunnen oordelen is een nog veel groter raadsel. En dan vervolgens lekker anoniem blijven, nee jij komt er wel...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser39795

Guest
Beste speler: Adios
Slechtste speler: Lot (tomman228)
Meestbelovende speler voor de toekomst: Hanras / De Leen
Beste stam: Astra*
Slechtste stam: // Laat ik nog even blanco //
Meestbelovende stam voor de toekomst: FUL
Beste leider: Leidingsteam van FUL & Auseinblabla (L.)
Slechtste leider: Nonkel Jos
Favoriete leider: Muchas Maracas. (S.)
Favoriete forumposter: HokuzPokuz
Minst favoriete forumposter: ll0ll king, is gewoonweg irritant geworden terwijl hij vroeger best leuk was.
Meest overschatte stam: Curam
Meest onderschatte stam: FUL / Astra* / ~GOH~
Mooiste profielplaatje speler: Gig Graham II
Mooiste profielplaatje stam: Curam
Grootste Blunder: Uit fouten kan je enkel leren.


D. zei:
Beste leider:
Favoriete leider: Muchas Maracas. (J)
Mooiste profielplaatje speler: Muchas Maracas.
Bedankt.


Meest overschatte stam:FUL
Mooiste profielplaatje speler:Muchas Maracas.
Grootste Blunder: FUL bij FFF16 laten
Bedankt.

B
Meestbelovende speler voor de toekomst: Ik denk muchas maracas
Meestbelovende stam voor de toekomst: FUL
Bedankt.
 

DeletedUser

Guest
Je moet toch echt eens naar je rapportjes gaan kijken, je verliest dorpen aan hun.
 

DeletedUser

Guest
Naar mijn mening worden jullie door de oorlog met 40+ licht overschat aangezien we op het forum enkel jullie zien ( ergens niet jullie fout ).
Maar het zorgt zo wel dat in die situatie Ful overschat word.

Je weet dat de vertoning op het AF van 40+ al zeer schaars was, nu de personen die zich vroeger op het AF vertoonden gestopt zijn (of in ieder geval een groot deel, naar mijn weten) houd dat al gauw op. ;)
 

DeletedUser2826

Guest
De volgende die over de hele affaire Hokuz nogmaals begint zal door een onafhankelijke moderator - zoals de laatste regelschendingen hieromtrent trouwens worden afgehandeld - worden bestraft voor 1) spam, 2) off-topic en 3) het nogmaals negeren van waarschuwingen/berispingen/blokkeringen/....

Ik kan je dan nu ook reeds verzekeren dat die berisping niet eentje zal worden van 1 puntje. De keuze ligt, zoals gewoonlijk, bij jullie. Dank aan zij die wél aan de verleiding konden weerstaan.

Ter verduidelijking: een normale, deftige discussie is uiteraard wel toegelaten en wordt zelfs aangemoedigd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als het een onafhankele mod zal wezen, waarom dan al een voorspeling doen wat de strafeis zal wezen.
Of bedoel je met die mod jezelf? Want dan bewijs je mijn ongelijk, mods hebben wel humor :p

Tevens wil ik hier geen discussie starten, ik ken hokuz.
En ik heb niks tegen telegraaflezende pvv stemmende mensen, hiermee impliceer ik overigens niet dat hokuz dit is.
Ik zeg enkel dat ik er niks tegen heb, we hebben er zelfs een appart stuk land voor.... Limburg....
 

DeletedUser35742

Guest
Als het een onafhankele mod zal wezen, waarom dan al een voorspeling doen wat de strafeis zal wezen.
Of bedoel je met die mod jezelf? Want dan bewijs je mijn ongelijk, mods hebben wel humor :p

Tevens wil ik hier geen discussie starten, ik ken hokuz.
En ik heb niks tegen telegraaflezende pvv stemmende mensen, hiermee impliceer ik overigens niet dat hokuz dit is.
Ik zeg enkel dat ik er niks tegen heb, we hebben er zelfs een appart stuk land voor.... Limburg....

Bennoo is toch ook gewoon onafhankelijk?
 

DeletedUser2826

Guest
Als het een onafhankele mod zal wezen, waarom dan al een voorspeling doen wat de strafeis zal wezen.
Of bedoel je met die mod jezelf? Want dan bewijs je mijn ongelijk, mods hebben wel humor :p

Tevens wil ik hier geen discussie starten, ik ken hokuz.
En ik heb niks tegen telegraaflezende pvv stemmende mensen, hiermee impliceer ik overigens niet dat hokuz dit is.
Ik zeg enkel dat ik er niks tegen heb, we hebben er zelfs een appart stuk land voor.... Limburg....

Ik dacht al dat ze zoiets zat aan te komen. :p
Ik zit niettemin al lang genoeg in het team om min of meer te weten hoe iets bestraft zal worden. :)

Laten we nu voor de rest houden bij een discussie over w16 en/of golden award lijstjes.
 
Bovenaan