TribalWars Weekblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser24056

Guest
Ik heb dan toch geantwoord op je post ondanks dat ik zei dat je te dom was om het te begrijpen.

Je hebt me dus 100% gelijk gegeven door niet te antwoorden op mijn post en door over iets totaal anders te beginnen. Ik ga dus hier nu niet weer teksten typen omdat jij toch te dom bent om het te begrijpen zodat je weer over iets totaal anders kunt beginnen.

Oh maar het ging helemaal niet om wat jij zei. Ik heb in mijn post alles verklaard wat ik diende te verklaren. Jij reageerde daar op niet op, buiten die scheldkanonnade, als je dat een reactie wil noemen, soit. Jij gaf mij dus ook 100% gelijk.
 

DeletedUser

Guest
Oh maar het ging helemaal niet om wat jij zei. Ik heb in mijn post alles verklaard wat ik diende te verklaren. Jij reageerde daar op niet op, buiten die scheldkanonnade, als je dat een reactie wil noemen, soit. Jij gaf mij dus ook 100% gelijk.

Ik moet niet op die post reageren waarin je alles verklaarden. Omdat dat het gesprek was tussen jou en die Krepox en over iets anders ging. Ik antwoorden op het gesprek dat wij hadden. :p:D:rolleyes:
 

DeletedUser57186

Guest

DeletedUser57186

Guest
Wat moet ik van deze post denken?

Gho, dat ik misschien gewoon voor 100% gelijk had?
En dat jij dom bent?
En dat jij het fout had?
En heb ik het belangrijkste al verteld dat ik gelijk had? :/
 

DeletedUser24056

Guest
Gho, dat ik misschien gewoon voor 100% gelijk had?
En dat jij dom bent?
En dat jij het fout had?
En heb ik het belangrijkste al verteld dat ik gelijk had? :/

Ben jij Mr. Lisandro ofzo?
Ik heb het niet fout: dat was een mening van me en die mening heb ik nog steeds.
 

DeletedUser57186

Guest
Ben jij Mr. Lisandro ofzo?
Ik heb het niet fout: dat was een mening van me en die mening heb ik nog steeds.

Ja, en jou mening klopt niet.

Ik zei in het begin van het topic al dat hij geen reet zou doen.

Trouwens Carlo Rizzi = 2 weken toch derekt weg.


Wat dus ook zo was.
Daarna komt hij dus aan met uitvluchten die niet kloppen.
Op het laatste komt hij dus met het uitvlucht "familie" wat hij dus al zo vaak heeft gedaan.

Maar ondertussen zie je Carlo Rizzi wel altijd lekker kontlikken op zijn andere forums.


Als hij dus altijd met het uitvlucht wilt afkomen en zich altijd vast praat en dan altijd op het laatse moment afkomt met zijn "familie" geloof ik er ook geen reet van en kan het me niet schelen.
 

DeletedUser24056

Guest
Ja, en jou mening klopt niet.

Ik zei in het begin van het topic al dat hij geen reet zou doen.




Wat dus ook zo was.
Daarna komt hij dus aan met uitvluchten die niet kloppen.
Op het laatste komt hij dus met het uitvlucht "familie" wat hij dus al zo vaak heeft gedaan.

Maar ondertussen zie je Carlo Rizzi wel altijd lekker kontlikken op zijn andere forums.


Als hij dus altijd met het uitvlucht wilt afkomen en zich altijd vast praat en dan altijd op het laatse moment afkomt met zijn "familie" geloof ik er ook geen reet van en kan het me niet schelen.

Neemt dat weg dat hij geen enkel artikel heeft geschreven. Zoals ik al eerder zei: hij is nog altijd productiever dan jij.
Maar als het jou niets kan schelen houd ik het hierbij.
 

DeletedUser57186

Guest
Neemt dat weg dat hij geen enkel artikel heeft geschreven. Zoals ik al eerder zei: hij is nog altijd productiever dan jij.
Maar als het jou niets kan schelen houd ik het hierbij.

Ik heb niet gezegd dat jou mening me niks kan schelen. Of iemand anders zijn mening.
Ik heb gezegd als die ene jongen weer afkomt met zijn uitvluchten dat al zijn uitvluchten me niks kunnen schelen. En dat ik niet weer als een brave jongen medelijden voor hem zal hebben zoals ik vroeger al deed. Maar nu trap ik daar niet meer in.

Hij heeft ook geen enkel normaal artikel geschreven. 1 dat over hem ging en 1 artikel dat door mij kwam. Die 1 dat door mij kwam kun je dus weg doen en dat artikel over zich zelf...tja.

Trouwens ben je dom ofzo? Met je "productiever".

Volgens jou "productiever" zou jij me dus niet mogen tegenspreken op het Classic forum aangezien ik nog altijd productiever ben dan jou op het Classic forum...

Als een mod jou dus een ban zou gegeven zonder redenen zou jij dus niet mogen klagen aangezien die mod nog altijd meer "productiever" dan jou is.
Gebruik het woord "productiever" dus maar op een goeie manier in de plaats van het altijd zo maar te zeggen.
 

DeletedUser24056

Guest
Nu ga ik stoppen met tijd aan je besteden. Als je het woord productief niet eens goed kan plaatsen en me daarop probeert af te rekenen ga ik daar echt mee stoppen.
 

DeletedUser57186

Guest
Nu ga ik stoppen met tijd aan je besteden. Als je het woord productief niet eens goed kan plaatsen en me daarop probeert af te rekenen ga ik daar echt mee stoppen.

Oke.
Maar uim jij zit op elke wereld te stoefen met je kennis en dit en dat. Hoe goed je wel niet bent door je ene topic te maken op W24 waarin je vertelt dat de andere fout bezig zijn en jij weer zelf het goed doet. Terwijl je ineens niet verder komt dan 500 punten. Dus ik vraag me af wie hier zijn tijd verspilt. ;)

Als je het vraagt aan de mensen die te minsten beetje verder kijken dan hun neus lang is weet je het antwoord zelf ook wel denk ik:

maar hij had wel eglijk:cool:
 

DeletedUser24056

Guest
Nee. Ik kijk rond op werelden die me zo nu en dan interesseren. Hier kwam ik een jongen tegen die zijn reporter overhoop schold, dan reageer ik daar even op. Omdat ik zelf ook reporter ben geweest.

En W24 begrijp je nog steeds niet. Je wil het maar niet snappen.
 

DeletedUser57186

Guest
overhoop schelden nog wel.

En ik snap w24 maar al te goed hoor. :p:D
 

DeletedUser42630

Guest
Waarom is er in #175 weer niks gepost over ons :(
( en nee ik ga het niet doen )

Is het geen nieuws dat de nummer 1 speler de nummer 1 stam heeft verlaten en nu stamloos is :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan