W20 Droomstam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser57791

Guest
-1) Conductedhero: Gezellige goeie gozer, doet alles voor de stam en onderhoudt zijn account perfect.

-2) Exodine: Precies hetzelfde als hierboven, en treintjes snipen is zijn passie.

-3) Master cyclo: Gerben, mooiboy :)

-4) Jonnie77: Een zeer goede speler, waar wij ook van leren een van de beste. Heeft meerdere top punten, zowel IGM als skype :) Alleen een tikkie arrogant maar dat mag bij je stand :)

-5) Stuurboord: Ook een prima speler, doet heel veel voor de stam :) Serieuze speler, alleen een beetje vaag maar zo omg gemotiveerd.

-6) Schedelkliever: Top speler en zoveel kwaliteit

-7) GVR: Goede Rimmer, alleen ken hem niet zo.

-8) Clucluc: Voor zijn eerste wereld heeft heb je het toch netjes gedaan ben benieuwd naar je tactiek etc.

-9) Vetrix: Tja samen met ons een blok diamand :)

-10) Partners: Omdat ik gedwongen werd :( Nee nee geintje ook een goede speler :)

is niet zijn 1e wereld:D:D
 

DeletedUser57892

Guest
Oke wist ik niet :p maar dan nog komen allemaal positieve verhalen van zijn kant.
 

DeletedUser

Guest
Maar ik loop niet alle werelden af id.
Gewoon 1 gehad in Wereld 4 ( bwr ;) ) daarna anderhalf jaar geen TW daarna hier. En pas als t hier is geëindigd kijk ik of en waar ik eventueel weer ga beginnen, vermoedelijk net als nu met een groepje.

Maar waardeer je post wel !

cluc
 

DeletedUser

Guest
Mijn droomstam....

Maakt eigenlijk niet uit zolang ik er maar niet in zit :rolleyes:
 

DeletedUser53052

Guest
Maar ik loop niet alle werelden af id.
Gewoon 1 gehad in Wereld 4 ( bwr ;) ) daarna anderhalf jaar geen TW daarna hier. En pas als t hier is geëindigd kijk ik of en waar ik eventueel weer ga beginnen, vermoedelijk net als nu met een groepje.

Maar waardeer je post wel !

cluc

Om te laten zien waartoe clucje in staat is:

3532477909_a56538ba71_o.jpg


Op zich niet super uitzonderlijk, maar 3 jaar geleden was dit dé grootste stam van TW :)
 

DeletedUser52174

Guest
Om te laten zien waartoe clucje in staat is:

3532477909_a56538ba71_o.jpg


Op zich niet super uitzonderlijk, maar 3 jaar geleden was dit dé grootste stam van TW :)

Ik heb meerdere mensen op msn die kunnen bevestigen dat BWR dé meest falende noob/massa/internfamilie-stam van w4 was. Dit zijn niet de minste namen. Denk aan een Lord Xzyphica, Child, Slick en ga zo maar door. In het begin van w4, was het niet BWR die ruleerde. In het begin slachtte -=NW=- iedereen tot het stoppen van Slick en later kwam *Free* en daarna Order. Dat zijn de drie stammen die de meeste geownt hebben op w4. DomTe, W.H. en =TFF= waren trouwens ook niet de minste, maar de bovengenoemde stammen waren 'de' stammen:p

Edit: BWR op w4 was dus ook de reden dat ik hier op w20 ook niet zo'n hoge pet van BWR op had, maar tot nu toe zijn ze wel degelijk goed bezig. Dat mag best gezegd worden.
 

DeletedUser57791

Guest
Ik heb meerdere mensen op msn die kunnen bevestigen dat BWR dé meest falende noob/massa/internfamilie-stam van w4 was. Dit zijn niet de minste namen. Denk aan een Lord Xzyphica, Child, Slick en ga zo maar door. In het begin van w4, was het niet BWR die ruleerde. In het begin slachtte -=NW=- iedereen tot het stoppen van Slick en later kwam *Free* en daarna Order. Dat zijn de drie stammen die de meeste geownt hebben op w4. DomTe, W.H. en =TFF= waren trouwens ook niet de minste, maar de bovengenoemde stammen waren 'de' stammen:p

Edit: BWR op w4 was dus ook de reden dat ik hier op w20 ook niet zo'n hoge pet van BWR op had, maar tot nu toe zijn ze wel degelijk goed bezig. Dat mag best gezegd worden.

waarom bleven ze dan zolang bestaan daar?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan