Top & Flop stammen

DeletedUser

Guest
Vincke je moet niet denken dat omdat SC het momenteel NOG slechter doet dan jou stam dat dat jou in 1 klap goed maakt. Die indruk krijg ik nl. Maar kan ik natuurlijk ook geheel verkeerd geinterpreteerd hebben.

geef me feiten in plaats van gelul ;)

en je kunt dan misschien jezelf de beste vinden als speler, je kunt het niet winnen tegen de groep. De maatschappij is er niet op gebouwd om individueel te zijn, de maatschappij is er altijd op gebouwd om in een groep te werken, in een groep te denken, in een groep te winnen.
En met je persoonlijke manifestatie ga je niet ver komen als er een paar topstammen in je buurt beslissen om je weg te vegen gebeurt dat ook :)
Een paar katagolven op jouw en het is einde verhaal op w21 voor jouw dan ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het punt is dat hij niet alleen staat Vincke. Denk je nu echt dat hij al die ODD met eigen deff arrangeert? :D
 

DeletedUser48223

Guest

DeletedUser

Guest
Vincke je moet niet denken dat omdat SC het momenteel NOG slechter doet dan jou stam dat dat jou in 1 klap goed maakt. Die indruk krijg ik nl. Maar kan ik natuurlijk ook geheel verkeerd geinterpreteerd hebben.

Zegt de persoon die aan de lopende hand dorpen verliest aan een noobstam :rolleyes:

geef me feiten in plaats van gelul ;)

Je moet een mooi verhaal nooit laten verpesten door de feiten
 

DeletedUser

Guest
:mad: Where is the love?
Ik bedoel maar: zijn we niet allemaal vrienden van elkander?
Nee goh ik maakte maar een grapje :D
Toch vind ik dat CR de beste is. helmpje af. :ridder:

Respect, maatje :p
 

DeletedUser

Guest
Buiten dat hij fail reacties zet is hij idd een goede speler ;)

en maikelzzz is noob :rolleyes::p
 

DeletedUser

Guest
Hij zei toch dat hij het verkeerd geinterpreteerd kon hebben?
:cool:

Dus take a chill pill, hij wou je heus niet kwetsen hoor.

Of misschien wel, maarjaaaaa...

Wat kan je er aan doen?
 
Bovenaan