Top & Flop stammen

DeletedUser

Guest
geef me feiten in plaats van gelul ;)

en je kunt dan misschien jezelf de beste vinden als speler, je kunt het niet winnen tegen de groep. De maatschappij is er niet op gebouwd om individueel te zijn, de maatschappij is er altijd op gebouwd om in een groep te werken, in een groep te denken, in een groep te winnen.
En met je persoonlijke manifestatie ga je niet ver komen als er een paar topstammen in je buurt beslissen om je weg te vegen gebeurt dat ook :)
Een paar katagolven op jouw en het is einde verhaal op w21 voor jouw dan ;)

Ik heb dit al vaker tegen je gezegd, maar ik zou willen dat ik je gelul kon opnemen en vervolgens aan je kon laten afspelen. Dan zou je zelf ook horen hoe belachelijk je klinkt. Ik kom vaak genoeg met goede argumenten tegen jou gelul, maar je lacht ze weg.. Nu vraag je om een serieuze reactie.. Hypocrietje weetjenog?

je was nog steeds online op het AF toen ik het had bewerkt dus weeral gelul :D

Goh, verwacht je nou echt van iemand dat hij 10x jou post gaat teruglezen? Maak dan een nieuwe post, want dit heb ik ook soms bij jou, discusseert lastig;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik heb dit al vaker tegen je gezegd, maar ik zou willen dat ik je gelul kon opnemen en vervolgens aan je kon laten afspelen. Dan zou je zelf ook horen hoe belachelijk je klinkt. Ik kom vaak genoeg met goede argumenten tegen jou gelul, maar je lacht ze weg.. Nu vraag je om een serieuze reactie.. Hypocrietje weetjenog?

hypocrietje als ik spotprenten maak van internen en ik zelf er bij dat ik zelf ook op intern ben dan noem je mij een hypocriet dus lijkt me gelul ;)

En ze weg lachen ?? volgens mij kwam je met het feit dat par. noob is omdat ze dorpen deffen met de info van mij ? :D


ik zou er idd gebruik van maken, dan maak ik me idd ook onbewust schuldig aan vuil spel. Maar bewust of onbewust, het resultaat is hetzelfde..

volgens mij is dit ook hypocriet e ? ;)





Goh, verwacht je nou echt van iemand dat hij 10x jou post gaat teruglezen? Maak dan een nieuwe post, want dit heb ik ook soms bij jou, discusseert lastig;)

Heb niet zo veel tijd als jij om telkens een nieuwe post te zetten ;)

Gaan we overstappen op RL?:eek:

Je kent me RL niet en beetje zwak om dan over RL te beginnen :rolleyes:

Ontopic terug :) . Wat vinden jullie van de stam genaamd Tfc. ?

Dikke flop
 

DeletedUser

Guest
hypocrietje als ik spotprenten maak van internen en ik zelf er bij dat ik zelf ook op intern ben dan noem je mij een hypocriet dus lijkt me gelul ;)

En ze weg lachen ?? volgens mij kwam je met het feit dat par. noob is omdat ze dorpen deffen met de info van mij ? :D




volgens mij is dit ook hypocriet e ? ;)







Heb niet zo veel tijd als jij om telkens een nieuwe post te zetten ;)



Je kent me RL niet en beetje zwak om dan over RL te beginnen :rolleyes:


Maar om hier ff op in te gaan, eerst ff dat RL duidelijk maken, ik had er nog een grapje achter gezet wat ongepast werd bevonden door quonquerder (was niet beledigend bedoelt hoor:)) dus was niet serieus.

Ten tweede over dat hypocriete gedoe: Info moedwillig verzamelen bij andere stammen en onrust zaaien en info posten op het AF is wat anders dan de info gebruiken die je stamleider aan je geeft. Niks hypocriet dus.

En als laatste.. de tijd, het kost toch evenveel tijd om die post eronder neer te zetten dan die post aan te passen?:eek:
 

DeletedUser

Guest
Maar om hier ff op in te gaan, eerst ff dat RL duidelijk maken, ik had er nog een grapje achter gezet wat ongepast werd bevonden door quonquerder (was niet beledigend bedoelt hoor:)) dus was niet serieus.

Ten tweede over dat hypocriete gedoe: Info moedwillig verzamelen bij andere stammen en onrust zaaien en info posten op het AF is wat anders dan de info gebruiken die je stamleider aan je geeft. Niks hypocriet dus.

En als laatste.. de tijd, het kost toch evenveel tijd om die post eronder neer te zetten dan die post aan te passen?:eek:



Zolang crows blunders maakt deel ik het met heel w21 :D


En het klopt idd dat het evenveel tijd kost dus dit was wel gelul van mij


Toch al een tijdje, sinds Dice uit de ranglijsten verdwenen is:). Een groot stuk van Dice en een andere clusterstam, HQ denk ik, zijn gefuseerd.

Dice was inactief de leiding toch.

Maar via hun democratie stammetje nu .weet ik niet wat hun plannen zijn volgens mij zijn de edelrichtingen van tfc

DarkElfsEmpire op 14.11. om 19:59 uur
wij hebben ook nog richtingen noord en zuid waar we naartoe kunnen.

noord is par.

zuid geen flauw idee ^^

crows zijn ze te bang voor en lawzzz ook :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Toch al een tijdje, sinds Dice uit de ranglijsten verdwenen is:). Een groot stuk van Dice en een andere clusterstam, HQ denk ik, zijn gefuseerd.

Als jij het zegt :p

Ontopic he.. Het gaat hier over TOPstammen, dat kan dan maar over 1 stam gaan:D

Tof van je, maar ik kan de propaganda voor S.Inc ook wel alleen af ;)

Maar om hier ff op in te gaan, eerst ff dat RL duidelijk maken, ik had er nog een grapje achter gezet wat ongepast werd bevonden door quonquerder (was niet beledigend bedoelt hoor:)) dus was niet serieus.

Ik vond hem leuk :D
 

DeletedUser

Guest
Kan ik helaas niet melden, omdat ik net geen ban heb en die opmerking me (terecht) een infraction dus in dit geval een ban zou opleveren :p
 
Reactiescore
372
Opmerkingen over moeders etc, of dat nu sarcastisch, voor de grap of serieus bedoelt is, is gewoon niet de bedoeling.

En laat het ook duidelijk zijn dat ook real life namen tegen de regels zijn.

Ik hoef denk ik niet te melden dat het weer over topstammen moet gaan, ook al doe ik dat nu toch :D
 
Reactiescore
323
Opmerkingen over moeders etc, of dat nu sarcastisch, voor de grap of serieus bedoelt is, is gewoon niet de bedoeling.

En laat het ook duidelijk zijn dat ook real life namen tegen de regels zijn.

Ik hoef denk ik niet te melden dat het weer over topstammen moet gaan, ook al doe ik dat nu toch :D

Noob!
 
Bovenaan