Top & Flop stammen

DeletedUser

Guest
Nee gewoon, reinouddie is een noob, dus vroeg me eigenlijks een beetje af hoe die op zo'n account terecht is gekomen:eek:

Omdat ik hem wou opleiden maar hij er zelf geen moeite in stak waardoor ik niet tevreden met hem raakte.
 

DeletedUser

Guest
Jou opmerkingen op het Af zijn nog steeds niet beter geworden, wanneer geef je een een serieuze opmerking ?.:D

Over die 25 clears voor de stam opofferen kan ik zeggen dat ik dat wel zou doen wanneer de clears niet langer lopen dan ongeveer 12 uur enkele reis.

Aanvalsdorrpen moet je tactisch neerzetten en die van mij komen bijna allen bij vijanden aan binnen 12 uur !

Als ze in Crows verwachten dat ik 25 clears laat lopen ten behoeve van de stam(lees spelers die naast Par liggen) en die ik dan 50 tot 100 uur kwijt ben dan hebben ze het mis.

Reden: waarom zou ik van mijn 135 aanvalsdorpen (minder dan 1/3 van mijn dorpen, dus 2/3 defens) er 25 vesrturen naar die uithoek terwijl de spelers die daar liggen meer dan de 1/2 van hun dorpen aanvalsdorpen hebben !!!. Ze hebben dus meer aanvalsdorpen dan mij en kunnen Par nog niet op de knieen krijgen, hoe slecht speel je het spel dan ?.:rolleyes:

Kijk naar de regio waar Silence zit waar ik mijn eigen aanvalsdorpen op heb gegooid met yakari en bijna heel Silence is plat of onderhand al barbaar geworden.

Daarnaast als je zoals de Crow spelers zoveel aanvalsdorpen hebt en Par eens terug kan slaan dan heb je een probleem want dan heb je te weinig defens, moet ik dan ook weer 25 def dorpen opofferen voor spelers die de verhouding qua dorpenopbouw niet goed hebben !!!!

nog vragen ?.

Ja, ik heb nog 2 vragen voor je:
1. Waarom zit jij in een stam?
2. Snap jij wel wat TRIBALwars inhoudt?

Als jullie dachten dat wij alleen maar in de stam Sc zitten om troepen te sturen naar Par. omdat jullie het zelf niet kunnen redden dan heb je het mis.

Heb je van ons gezien dat wij 1 aanval hebben gevraagd tegen Silence ?. Nee, wij liggen met 2 a 3 spelers naast Silence en we kunnen dit zelf wel aan.

Ik moet wel ongeveer aangeven wat jullie dorpenverhouding is anders kan ik niet rechtvaardigen waarom ik geen cleardorpen zover weg wil sturen en ook geen defens ga leveren aan spelers die zelf te aanvallend zijn ingesteld.

Veel spelers van Sweet hebben gewoon hun eigen troepen beter opgeleid:D

Goh, silence ligt midden in jullie cluster->edelvoer. Par. is toch anders, groter, beter georganiseerd + een heleboel aanhangsels die evt. hulp bieden waar nodig. Maarja, waarom probeer ik dit ookalweer aan je uit te leggen?

- kennelijk voel je je daar te goed voor

- fijn voor je

- stoer hoor hey.


dit zijn echt serieuze reacties waar we allemaal op zitten te wachten.

Crows tracht nu op welke manier dan ook zich als topstam op te stellen naar de buitenwereld toe, maar ik denk dat dit een station is die allang is gepasseerd, zeker door de scherpzinnige opmerkingen van CR.

Volgens mij denkt CR niet lang na over die reacties want het zijn van hem standaard zinnen denk ik of hij heeft een klein vocabulaire :p.

Genoeg gepraat, ik ga me weer eens bezig houden met wat andere zaken en zal ff rust geven op dit fora.

Ik reageer wel serieus en met argumenten op je.. Kijken of je de ballen hebt om ook op mij te reageren.

Uhmm...

ODA Ranglijst;
4 bisdejugend [Sweet] 29,73 Mio.
6 .SuperRunner [Sweet] 29,11 Mio.
11 yakari [Sweet] 25,19 Mio.
17 The Impersonator [Sweet] 22,04 Mio.

19 willieboom [Plague] 21,73 Mio.

Kom de volgende keer met een goeie argument, want als ik zo kijk staat maar 1iemand van jullie in de top 20 qua ODA, dus waar blijven jullie mannen die niet bang zijn om aan te vallen? horen toch echt wel boven de bangerikken zoals wij te staan..

Wooow stoer hoor dat Sweet een hogere ODA lijst heeft. Maar kijk ook is wat de targets van Sweet zijn en de targets van Plague.. Plague is een stam met ballen, bij sweet mogen ze blij zijn als ze een halve bal hebben. Jij zat niet in het oude Sweet, maar die durfden geeneens tegen S.inc in te gaan.. Alleen maar bashen op noobjes, ja daar krijg je idd veel ODA van. S.inc en /Care weten tenminste hoe ze moeten spelen, Silence kan je amper een stam meer noemen.. Dus ik kom met een ''goeie'' argument.. Nu jij nog:rolleyes:
 

DeletedUser58227

Guest
Daar sta jij verstelt van.
Toen ik op de prof kwam.
Ooh. Silence, zo weg.
Toch verkeerd. Die hebben in IEDER dorp wel 7 stacks staan. Op de een of andere manier heeft iedere speler ook nog dorpen met 6000 kata`s + ridder. :rolleyes::eek:
En dan nog het moraal....
 

DeletedUser1527

Guest
elefendts maat ? ik weet niet eens wie jij ingame bent want volgens mij heb jij niet eens de ballen je handtekening erbij te zetten :p

Jij bent hier de blaaskaak.

Vraag de andere Sweetleden maar of ik een stamspeler ben.

Wat heeft Plague meer gepresteerd dan Sweet ?.

Wij hebben altijd op goede voet geleefd met S.inc en afgezien van een paar spelers was er nooit intentie om S.inc aan te vallen, dus je weet niet eens waar je het over hebt.
 

DeletedUser

Guest
elefendts maat ? ik weet niet eens wie jij ingame bent want volgens mij heb jij niet eens de ballen je handtekening erbij te zetten :p

Jij bent hier de blaaskaak.

Vraag de andere Sweetleden maar of ik een stamspeler ben.

Wat heeft Plague meer gepresteerd dan Sweet ?.

Wij hebben altijd op goede voet geleefd met S.inc en afgezien van een paar spelers was er nooit intentie om S.inc aan te vallen, dus je weet niet eens waar je het over hebt.

Plaque is een veel stabielere stam dan Sweet, Plaque speelt veel meer samen en is veel meer een team. Verder bestaan ze al een stuk langer dan Sweet.
En Maat is niet echt een blaaskaak Marcel, vind het jammer om te zeggen maar als je enquete houdt hier op het AF wie hier de blaaskaak is moet ik eerlijk bekennen dat 95% jou zal aanwijzen.
 

DeletedUser

Guest
elefendts maat ? ik weet niet eens wie jij ingame bent want volgens mij heb jij niet eens de ballen je handtekening erbij te zetten :p

Jij bent hier de blaaskaak.

Vraag de andere Sweetleden maar of ik een stamspeler ben.

Wat heeft Plague meer gepresteerd dan Sweet ?.

Wij hebben altijd op goede voet geleefd met S.inc en afgezien van een paar spelers was er nooit intentie om S.inc aan te vallen, dus je weet niet eens waar je het over hebt.

ik heb het al gezegd in een ander topic en zal het hier wederom herhalen: Ik speelde op willieboom, nu tijdelijk gestopt. Wat heeft plague meer gepresteerd?
ff een lijstje wat plague heeft klaargespeeld tot nu toe:
1. DsD van de nummer 1 plaats afgeknald en uiteindelijk ook verslagen
2. *S uit de top 10 geknald en uiteindelijk ook verslagen
3. S.inc schade toegebracht in een oorlog die lange tijd zeer spannend was met mooie acties van beide stammen.

Plague is al lange tijd een bepalende factor in het zuidelijke deel van W21, Sweet heeft nog niks klaargespeeld (silence, whoohoeee lag gelukkig ook niet midden in Sweet cluster.. Is te vergelijken met het oude rangers/TLA die eerst volledig in plague cluster lagen. Dat kan ik geeneens een wapenfeit noemen). Sweet is blijkbaar niet bereid om hun (ex) nieuwe stamgenoten van de C kant te helpen ''omdat het te lang duurt''. Wat jij dan voor argumenten geeft is ronduit belachelijk en dan noem je me nog een laffaard en een blaaskaak ook. Oeioeioei jongen je hebt geluk dat je niet in de buurt ligt van willieboom anders had je nu al gemerkt dat ik niet alleen een grote bek heb. In tegenstelling tot jou, want jij hebt op deze wereld ook nog vrij weinig gepresteerd..

En btw, clears die langer lopen dan 12u vind jij verspilling? Wacht maar tot je accie wat groter wordt, dan gaat dat niet anders kunnen.. Ga je die clears dan ook niet meer sturen voor eigenbelang? Beetje zonde lijkt me..
 

DeletedUser50691

Guest
Plaque is een veel stabielere stam dan Sweet, Plaque speelt veel meer samen en is veel meer een team. Verder bestaan ze al een stuk langer dan Sweet.
En Maat is niet echt een blaaskaak Marcel, vind het jammer om te zeggen maar als je enquete houdt hier op het AF wie hier de blaaskaak is moet ik eerlijk bekennen dat 95% jou zal aanwijzen.

plaque is een kut stam alleen al omdat wouter erin zit
 

DeletedUser

Guest
Uhmm...

ODA Ranglijst;
4 bisdejugend [Sweet] 29,73 Mio.
6 .SuperRunner [Sweet] 29,11 Mio.
11 yakari [Sweet] 25,19 Mio.
17 The Impersonator [Sweet] 22,04 Mio.

19 willieboom [Plague] 21,73 Mio.

Kom de volgende keer met een goeie argument, want als ik zo kijk staat maar 1iemand van jullie in de top 20 qua ODA, dus waar blijven jullie mannen die niet bang zijn om aan te vallen? horen toch echt wel boven de bangerikken zoals wij te staan..

Dat wij effectieve aanvallen plegen en hierdoor de def doen verspreiden van de vijand is juist een compliment naar onze aanvalsplanners. Door deze effectiviteit kunnen we dorpjes edelen die def verspreid hebben staan. Doordat je deze troepen laat verdwijnen en niet de grond in slaat krijg je geen ODA. Lijkt me dan ook wel logisch dat deze dan wat lager is. Ongeacht dat we wat dat betreft aanvallender ingesteld staan dan je nu beaamt.

elefendts maat ? ik weet niet eens wie jij ingame bent want volgens mij heb jij niet eens de ballen je handtekening erbij te zetten :p

Jij bent hier de blaaskaak.

Vraag de andere Sweetleden maar of ik een stamspeler ben.

Wat heeft Plague meer gepresteerd dan Sweet ?.

Wij hebben altijd op goede voet geleefd met S.inc en afgezien van een paar spelers was er nooit intentie om S.inc aan te vallen, dus je weet niet eens waar je het over hebt.

Zoals andere al verteld hebben heeft Plague in mijn ogen wel degelijk meer klaargespeeld dan Sweet. Niet afvallig bedoeld. Zoals wereldbreed bekend is hebben wij een NAP met jullie gehad. Deze is tot stand gekomen om samen aanvallen te gaan organiseren. Hier is weinig van gekomen omdat het gebrekkig was van Sweet kant. We hebben zelfs een keer geopperd alleen clears aan een target voor jullie te doneren. En zelfs dit voorstel werd naar de prullenbak verwezen. Dus buiten de samenwerking die we in eigen stam hebben zijn er ook nog een mooi aantal resultaten die wij al neergezet hebben.

Met op de 1e plaats het Terugdrijven van S.inc. Jammer dat ze hunzelf de das omgedaan hebben. Maar Plague lag daar toch echt als underdog in de strijd en is er door teamwork en wilskracht boven gaan staan en heeft uiteindelijk ook profijt gemaakt in deze oorlog.

Ik heb Sweet nog geen boeiende oorlog zien spelen. Dus als jij mij resultaten kan geven van een boeiende strijd van beide kanten dan slik ik mijn woorden weer in.
 

DeletedUser

Guest
49413_700b.jpg



Sweet is noob, Plague is noob, Crows is noob en Par. is noob.
 

DeletedUser

Guest
The Secret Reunion bedoel je?
Men zegt altijd dat je moet stoppen op je hoogtepunt, voor TSR was dat 3e worden in het w21 clustercontest ..
 

DeletedUser

Guest
The Secret Reunion bedoel je?
Men zegt altijd dat je moet stoppen op je hoogtepunt, voor TSR was dat 3e worden in het w21 clustercontest ..

is 3e worden in clustercontest tegenwoordig al een hoogtepunt ? :p

En waarom BB zo verneuk je werelden door je account BB te laten worden
 

DeletedUser

Guest
3e is beter dan jouw ranking bij de clustercontest he :p

volgens heb ik zelf niet mee gedaan met het clustercontest en heb geen goed cluster nodig ik ben eigen overal en nergens op w21 :eek:

En ik weet dat je met een goed cluster je dorpen sneller kunt ondersteunen maar is in mijn geval niet nodig haha :D
 

DeletedUser

Guest
Vincke je moet niet denken dat omdat SC het momenteel NOG slechter doet dan jou stam dat dat jou in 1 klap goed maakt. Die indruk krijg ik nl. Maar kan ik natuurlijk ook geheel verkeerd geinterpreteerd hebben.
 

DeletedUser

Guest
Vincke je moet niet denken dat omdat SC het momenteel NOG slechter doet dan jou stam dat dat jou in 1 klap goed maakt. Die indruk krijg ik nl. Maar kan ik natuurlijk ook geheel verkeerd geinterpreteerd hebben.

Hoe gaat het met Pirate en co? ;)
 
Bovenaan