-xXXx- Vs. Empire

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Ik denk trouwens om alles even duidelijk te maken dat GVR wel kan beamen dat wij als Para?-leden hier niets mee te maken hebben. Ik wordt niet graag beschuldigd van dingen die ik niet gedaan heb :D *kijkt ook een keertje naar plaagbeest*
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Ik denk trouwens om alles even duidelijk te maken dat GVR wel kan beamen dat wij als Para?-leden hier niets mee te maken hebben. Ik wordt niet graag beschuldigd van dingen die ik niet gedaan heb :D *kijkt ook een keertje naar plaagbeest*

Nup, ik durf wel te zeggen dat jullie er niets mee te maken hebben. Ik vind het wel raar dat hij zijn acties probeert te maskeren door zich onder andere achter jullie te verschuilen:eek:
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Nup, ik durf wel te zeggen dat jullie er niets mee te maken hebben. Ik vind het wel raar dat hij zijn acties probeert te maskeren door zich onder andere achter jullie te verschuilen:eek:

Wie zegt dat Insane al die vv's heeft om BWR te f*cken?
Je kan moeilijk 1 speler de schuld geven voor zoiets...
Ik vond het namelijk erg leuk op Dolaf :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Wie zegt dat Insane al die vv's heeft om BWR te f*cken?
Je kan moeilijk 1 speler de schuld geven voor zoiets...
Ik vond het namelijk erg leuk op Dolaf :rolleyes:


En tja, wanneer je dan VV doet op zoon accountje zie je gelijk de skills van BWR :rolleyes:
Continue. weet wat ik bedoel toch?
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

De helft van de spelers lult eroverheen.
Godly dreigt met het aangeven van spam, hij wil niet dat er in dit (dode) topic hierover wordt gepraat.

En tim en die andere kneus; je leek me best aardig, maar je bent gewoon walgelijk
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

De helft van de spelers lult eroverheen.
Godly dreigt met het aangeven van spam, hij wil niet dat er in dit (dode) topic hierover wordt gepraat.

En tim en die andere kneus; je leek me best aardig, maar je bent gewoon walgelijk

Wat valt er nog meer te zeggen.... niemand geeft de ander gelijk, ook al weten we allemaal wie er gelijk heeft. Laten we wijzer wezen en ons op leuke oorlogstopics focussen :)
Of geniet iedereen toch stiekem met volle teugen van dit onderwerp, laat ik het "Insane vs GVR" noemen. Zolang je reageert gebruik je of je hersens niet, of je geniet er van wat je posts hypocriet maakt.
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

En tja, wanneer je dan VV doet op zoon accountje zie je gelijk de skills van BWR :rolleyes:
Continue. weet wat ik bedoel toch?

Sukkel :rolleyes:

Ik speel trouwens al maanden niet meer op Continue, mij hoef je niet aan te kijken. Ik had Dolaf van de kaart geveegd, met of zonder killercookie erop. :cool:

Snap nog steeds het nut van jullie actie niet, zeker niet in jouw positie. Insane wilde niet door Grote Vreemde Reus ingehaald worden, maar jij?

Op het moment dat wij een frontaccount van /dome clusterfucken hebben we tenminste nog iets aan. Als wij bijvoorbeeld Chuugi zo willen irriteren, kost het Chuugi troepen, tijd en moeite. Die kan hij dan niet tegen BWR spelers gebruiken. Een trieste manier, maar het heeft nog enig nut.

Maar ik jullie geval?:eek:
 
Reactiescore
116
Re: /Dome Vs. Empire

Kijk, het is gebeurt, en laat GVR zijn skills maar eens bewijzen ;)
Wat maakt het nu uit... Voor hetzelfde geld worden er nog zo'n stammen gemaakt... Moet je daarvoor niet afgeschilderd worden als walgelijk etc, misschien is het niet de meest eerlijkste manier maar SO WHAT... Er zijn bestaan bestaan best wel andere dingen dan een fun stammetje oprichten :O
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

De actie op zich is al niet mooi te noemen, maar de reactie is, om Schele Henkie maar eens aan te halen, zeker walgelijk. Het uit te weg gaan van discussies is over het algemeen je ongelijk toegeven.
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Kijk, het is gebeurt, en laat GVR zijn skills maar eens bewijzen ;)
Wat maakt het nu uit... Voor hetzelfde geld worden er nog zo'n stammen gemaakt... Moet je daarvoor niet afgeschilderd worden als walgelijk etc, misschien is het niet de meest eerlijkste manier maar SO WHAT... Er zijn bestaan bestaan best wel andere dingen dan een fun stammetje oprichten :O

Juistem, van jou hoeven we ook geen moreel verantwoorde beslissingen en oordelen te verwachten dat wisten we al langer maar hier word het nog eens benadrukt...
 

DeletedUser57892

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

De actie op zich is al niet mooi te noemen, maar de reactie is, om Schele Henkie maar eens aan te halen, zeker walgelijk. Het uit te weg gaan van discussies is over het algemeen je ongelijk toegeven.

Alles heeft een reden, ik ga hier mijn visie niet neer plaatsen. Misschien als je het zelf goed bedenkt, kan je er wat moois van maken. Zowel leeftijd als activiteit spelen een grote rol en dan ga ik nog verder mijn details in.
 
Reactiescore
116
Re: /Dome Vs. Empire

Juistem, van jou hoeven we ook geen moreel verantwoorde beslissingen en oordelen te verwachten dat wisten we al langer maar hier word het nog eens benadrukt...

Ik ga nu juist doen wat iedereen doet; Mijn eigen stamleden verdedigen...
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Alles heeft een reden, ik ga hier mijn visie niet neer plaatsen. Misschien als je het zelf goed bedenkt, kan je er wat moois van maken. Zowel leeftijd als activiteit spelen een grote rol en dan ga ik nog verder mijn details in.

4 jaar en 24/7 aan het no-lifen, bedoel je zoiets?
 

DeletedUser56594

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Nieuw oorlogstopic?

Insane In The Membrane Vs. Grote Vreemde Reus?
 

DeletedUser52174

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Jeroen schreeuwde dat ook al op skype, maar dan: Insane vs BWR:p
Maar goed, dat zal dan vooral eenrichtingsverkeer zijn omdat wij zoals al gezegd niet in gaan via het AF op deze kwestie.

@Schele henkie, ik begrijp je gevoelens. Wel wil ik even kwijt dat de drie genoemde stammen hier niets mee te maken hebben.
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Ik ga nu juist doen wat iedereen doet; Mijn eigen stamleden verdedigen...

Sinds wanneer vind jij die zo belangrijk? ^^ Een stamlid verdedigen dat geblunderd heeft en het hele schandaal met de mantel der liefde bedekken is ook moreel fout in mijn ogen. Ik zou mijn eigen leden op hun mieter geven als ze zoon ziekmakend plan uit zouden voeren... Insane zou als leider het goede voorbeeld moeten geven en moeten spelen met skills in plaats van met vv´s.
 
Bovenaan