-xXXx- Vs. Empire

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Sinds wanneer vind jij die zo belangrijk? ^^ Een stamlid verdedigen dat geblunderd heeft en het hele schandaal met de mantel der liefde bedekken is ook moreel fout in mijn ogen. Ik zou mijn eigen leden op hun mieter geven als ze zoon ziekmakend plan uit zouden voeren... Insane zou als leider het goede voorbeeld moeten geven en moeten spelen met skills in plaats van met vv´s.

Hij speelt met genoeg skills hoor en je skills gaan oefenen op vv'tje is naar mijn weten niet 'de wet van tribalwars' overtreden.
Misschien is het dan niet proper gespeeld maar het is niet fout.

Dan over Sky zijn posts, hoe kan jij dat nou weten na enkele dagen AF?
Hij verdedigt onze stamleider en heeft daar recht toe.
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

tsja wie niet sterk is moet slim zijn.

hij is het allebij:cool:

nu even serieus, wat is jullie probleem? als hij het gedaan heeft speelt hij het spel zoals iedereen TW hoort te spelen.
hij zoekt naar manieren om hoog te blijven staan. waarom is hitler zo groot geworden? door backstabbe.

shit happends life goes one!
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

tsja wie niet sterk is moet slim zijn.

hij is het allebij:cool:

nu even serieus, wat is jullie probleem? als hij het gedaan heeft speelt hij het spel zoals iedereen TW hoort te spelen.
hij zoekt naar manieren om hoog te blijven staan. waarom is hitler zo groot geworden? door backstabbe.

shit happends life goes one!

Dat is echt de domste opmerking in tijden. Backstabben? wie heeft hij gebackstabd?
 

DeletedUser55122

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Hij speelt met genoeg skills hoor en je skills gaan oefenen op vv'tje is naar mijn weten niet 'de wet van tribalwars' overtreden.
Misschien is het dan niet proper gespeeld maar het is niet fout.

Dan over Sky zijn posts, hoe kan jij dat nou weten na enkele dagen AF?
Hij verdedigt onze stamleider en heeft daar recht toe.
Ja clusterfucken en gericht een campagne voeren tegen een speler is skills oefenen?


tsja wie niet sterk is moet slim zijn.

hij is het allebij:cool:

nu even serieus, wat is jullie probleem? als hij het gedaan heeft speelt hij het spel zoals iedereen TW hoort te spelen.
hij zoekt naar manieren om hoog te blijven staan. waarom is hitler zo groot geworden? door backstabbe.

shit happends life goes one!

Ik ben er nog niet zeker van of dit nou wel serieus kan zijn :p
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Ten eerste wil ik ff mededelen dat het hier wel een kleuterklas >.<
Insane heeft iets fout gedaan, laten we het gelijk over de hele wereld bekent maken... groei s.v.p op....
Je krijgt VV's in je handen en je doet wat je moet doen, deffen tegen BWR, BWR dwarsbomen... Als je niet tegen zulke factoren kent speel dan geen oorlogsspelletje?
Of het nu laag is of niet, het gebeurd, niet alleen bij Sick. en BWR maar omdat een paar gasten hier nogal lichtgevoelig zijn moet zoon k*t onderwerp weer bekent worden gemaakt?
Als je het zelf niet op kan lossen via een PM maar een algemeen forum er mee wilt verzieken ga dan alsjeblieft farmville ofzow spelen....
Dus groei op, los het op whatever...
Er staat nergens in de regels dat Insane iets fout heeft gedaan, dat is de mening van mensen die niet tegen zulke dingen kunnen.. Diegene hebben pech want iets dan niet verboden is volgens de regels maken spelers daar gebruik van...

Als je het volgens de regels bekijkt heeft hij niets fout gedaan, mensen kunnen er gewoon niet tegen.
Ik zeg niet dat alles wat hier besproken op niveau is maar kom op mensen, het is een oorlogsspel en voor zover ik weet is er nog nooit een oorlog zowel in-game als Irl eerlijk verlopen...

Dus als iemand nog wat heeft aan te merken, beargumenteerd graag, hoor ik het graag!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59561

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

tsja wie niet sterk is moet slim zijn.

hij is het allebij:cool:

nu even serieus, wat is jullie probleem? als hij het gedaan heeft speelt hij het spel zoals iedereen TW hoort te spelen.
hij zoekt naar manieren om hoog te blijven staan. waarom is hitler zo groot geworden? door backstabbe.

shit happends life goes one!

hoe iedereen het spel hoort te spelen lol?
elkaars bb dorpen verpesten omdat je tegenstander anders harder groeit, (zonder co,s nog geloof ik:p)
insane heeft gewoon een achterbakse actie gedaan.

ps, tribalwars spel, met hitler vergelijken (die miljoenen joden heeft vermoord) ik denk dat jij naar een dokter moet ofz lol,
oja als je toch zo,n rare theorie hebt, vergeet dan niet hoe hitler aan zijn eind kwam, (zichzelf)
 
Reactiescore
116
Re: /Dome Vs. Empire

hoe iedereen het spel hoort te spelen lol?
elkaars bb dorpen verpesten omdat je tegenstander anders harder groeit, (zonder co,s nog geloof ik:p)
insane heeft gewoon een achterbakse actie gedaan.

ps, tribalwars spel, met hitler vergelijken (die miljoenen joden heeft vermoord) ik denk dat jij naar een dokter moet ofz lol,
oja als je toch zo,n rare theorie hebt, vergeet dan niet hoe hitler aan zijn eind kwam, (zichzelf)

Hij spreekt toch niet over de Joden, maak jij ervan...
 

DeletedUser55122

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Ten eerste wil ik ff mededelen dat het hier wel een kleuterklas >.<
Insane heeft iets fout gedaan, laten we het gelijk over de hele wereld bekent maken... groei s.v.p op....
Je krijgt VV's in je handen en je doet wat je moet doen, deffen tegen BWR, BWR dwarsbomen... Als je niet tegen zulke factoren kent speel dan geen oorlogsspelletje?
Of het nu laag is of niet, het gebeurd, niet alleen bij Sick. en BWR maar omdat een paar gasten hier nogal lichtgevoelig zijn moet zoon k*t onderwerp weer bekent worden gemaakt?
Als je het zelf niet op kan lossen via een PM maar een algemeen forum er mee wilt verzieken ga dan alsjeblieft farmville ofzow spelen....
Dus groei op, los het op whatever...
Er staat nergens in de regels dat Insane iets fout heeft gedaan, dat is de mening van mensen die niet tegen zulke dingen kunnen.. Diegene hebben pech want iets dan niet verboden is volgens de regels maken spelers daar gebruik van...

Als je het volgens de regels bekijkt heeft hij niets fout gedaan, mensen kunnen er gewoon niet tegen.
Ik zeg niet dat alles wat hier besproken op niveau is maar kom op mensen, het is een oorlogsspel en voor zover ik weet is er nog nooit een oorlog zowel in-game als Irl eerlijk verlopen...

Dus als iemand nog wat heeft aan te merken, beargumenteerd graag, hoor ik het graag!

Net zo min als dat er niets mis is met dit op het AF te plaatsen. Dus laten we het omdraaien, als jij er niet tegen kan dat er gericht dingen gepost worden om bepaald speelgedrag en ander gedrag aan te kaarten dan kun je beter gewoon wegblijven van een propaganda forum...
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Hij speelt met genoeg skills hoor en je skills gaan oefenen op vv'tje is naar mijn weten niet 'de wet van tribalwars' overtreden.
Misschien is het dan niet proper gespeeld maar het is niet fout.

Dan over Sky zijn posts, hoe kan jij dat nou weten na enkele dagen AF?
Hij verdedigt onze stamleider en heeft daar recht toe.

Het was als woordspeling en als verduidelijking van mijn insteek bedoeld. Skills oefenen? barbarendorpen in een cluster platgooien? Wauw wat een skill! (kijken of je sarcasme wel oppikt ^^) Dat Insane skills bezit is wel duidelijk maar hij gebruikt ze in mijn ogen op de verkeerde manier. Hij overtreed geen regels daar heb je gelijk in maar ik vind dat hij de ongeschreven regels van fatsoenlijk en ridderlijk spel hier wel overtreed en heb dan ook uitgebreid de tijd genomen om me een beeld te vormen en te reageren.

Ik lees al heel lang een hoop posts mouse, ik vond het alleen nooit de moeite waard om te reageren. Alles stond nog redelijk ver van ons rim stammetje af en met het algemeen wereld beeld en de stammen hierin hoefde ik nog niet zoveel rekening te houden... Als ik dit soort actie´s lees en hoe er vervolgens word geprobeerd om het te ontkennen en daarna word geprobeerd om het te bagatelliseren dan ben ik blij dat ik nu pas meer rekening moet gaan houden met andere stammen en vuile spelletjes.

Hij heeft het recht om zijn stam leider te verdedigen? Is dat wel een regel van tribalwars? Nee, dat is ook 1 van die ongeschreven regels en deze zit blijkbaar wel in jullie pakket...

Ik denk dat ik maar een voorstel ga doen om vv stam gebonden te maken ofzo ...

tsja wie niet sterk is moet slim zijn.

hij is het allebij:cool:

nu even serieus, wat is jullie probleem? als hij het gedaan heeft speelt hij het spel zoals iedereen TW hoort te spelen.
hij zoekt naar manieren om hoog te blijven staan. waarom is hitler zo groot geworden? door backstabbe.

shit happends life goes one!

Je stam leider met hitler vergelijken bravo ...
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

als ik ook maar 1x in heb om weer te beginnen kijk ik hier ff en reset ik mijn geschiedenis weer ...
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Ik durf wel te stellen dat het gedeelte van sick op het AF geen morele standaard heeft. Maar wat wil je als je jezelf gaat vereenzelvigen met adolfje. Liegen en bedriegen, is dat dagelijkse kost jongens?

Ben ok benieuwd of je ook een AH eind maakt aan je TWcarriere. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Net zo min als dat er niets mis is met dit op het AF te plaatsen. Dus laten we het omdraaien, als jij er niet tegen kan dat er gericht dingen gepost worden om bepaald speelgedrag en ander gedrag aan te kaarten dan kun je beter gewoon wegblijven van een propaganda forum...

Dan moet ik je toch vragen of JIJ dan hier weg wilt blijven je zit namelijk op een objectief forum (/Dome vs. EMPIRE) en niet een forum zoals de praathoek :rolleyes:
 

DeletedUser55122

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Dan moet ik je toch vragen of JIJ dan hier weg wilt blijven je zit namelijk op een objectief forum (/Dome vs. EMPIRE) en niet een forum zoals de praathoek :rolleyes:

Als de een hier zijn verhaaltje gaat doen dan kun je niet van mij verwachten dat ik netjes mijn mond ga zitten houden.
En je mag best wel proberen om in elk geval inhoudelijk te reageren om de discussie toch nog een beetje op niveau te houden.

Bovendien een oorlogstopic objectief? yea right.
Je zou dit soort topics ook wel de kern van alle propaganda kunnen noemen.
Nergens een plek waar meer met modder wordt gegooid en stammen de hemel in geprezen worden dan in een oorlogstopic.
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Maak dan een topic BWR vs Sick. :rolleyes:

Maar wat jij zegt over dat inhoudelijk reageren... ik denk dat 80-85% van de posts rondom dit onderwerp niets toevoegen aan de discussie.....
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

beter rot op als je niks toe te voegen hebt of er niks mee te maken hebt.
 

DeletedUser55122

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Maak dan een topic BWR vs Sick. :rolleyes:

Maar wat jij zegt over dat inhoudelijk reageren... ik denk dat 80-85% van de posts rondom dit onderwerp niets toevoegen aan de discussie.....

Klopt, maar daarom kan ik je nog wel vragen om inhoudelijk op elkaar te reageren zonder gekkigheid erbij te halen.
Onze discussie voegt nu ook niks toe (Dúh) maar laten we het dan in elk geval proberen op niveau houden.
 
Bovenaan