-xXXx- Vs. Empire

DeletedUser52567

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Hoe moeten wij nu weten waar 1 speler van een BG-stam mee bezig is? :confused: Ik reken die acties ook niet goed hoor

je weet dondersgoed waar ze mee bezig zijn, want dit is al maanden bekent, wat zeg ik al veel langer.
En toch kies jij ervoor om hun in de reet te kruipen wij (Maori, Enjoy, Empire, Time.) hebben toen die hele actie opgezet tegen Dome, jullie later naar para en de beste maten geworden van /dome/sick.

Dus ga nu niet opeens de onschuld uithangen
 

DeletedUser52588

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

je weet dondersgoed waar ze mee bezig zijn, want dit is al maanden bekent, wat zeg ik al veel langer.
En toch kies jij ervoor om hun in de reet te kruipen wij (Maori, Enjoy, Empire, Time.) hebben toen die hele actie opgezet tegen Dome, jullie later naar para en de beste maten geworden van /dome/sick.

Dus ga nu niet opeens de onschuld uithangen

Wanker. :eek:
 

DeletedUser60976

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

je weet dondersgoed waar ze mee bezig zijn, want dit is al maanden bekent, wat zeg ik al veel langer.
En toch kies jij ervoor om hun in de reet te kruipen wij (Maori, Enjoy, Empire, Time.) hebben toen die hele actie opgezet tegen Dome, jullie later naar para en de beste maten geworden van /dome/sick.

Dus ga nu niet opeens de onschuld uithangen

Lekker tara!
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

je weet dondersgoed waar ze mee bezig zijn, want dit is al maanden bekent, wat zeg ik al veel langer.
En toch kies jij ervoor om hun in de reet te kruipen wij (Maori, Enjoy, Empire, Time.) hebben toen die hele actie opgezet tegen Dome, jullie later naar para en de beste maten geworden van /dome/sick.

Dus ga nu niet opeens de onschuld uithangen

Ik wil je wel even mededelen dat 2 van de 4 stammen ondertussen al verleden tijd zijn? De andere 2 zijn gewoon een kwestie van tijd.
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Ik zag toch echt maar 1 rijtje van 4 stammen staan of ligt dat aan mij?
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

je weet dondersgoed waar ze mee bezig zijn, want dit is al maanden bekent, wat zeg ik al veel langer.
En toch kies jij ervoor om hun in de reet te kruipen wij (Maori, Enjoy, Empire, Time.) hebben toen die hele actie opgezet tegen Dome, jullie later naar para en de beste maten geworden van /dome/sick.

Dus ga nu niet opeens de onschuld uithangen
Hoe moet ik nu weten wat Insane uitvoert met zijn vv accounts :eek: Wel veel mensen die me van dingen beschuldigen de laatste tijd... Heb ik iets misdaan? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Maori een kwestie van tijd!:eek:
Dat werd al in de zomer gezegt :p

Maori. is en blijft een aangeschoten hert. De vorige actie van /Dome en Sick. was een succes... ondertussen is zelfs de MB van Sick. al groter dan Maori.... Ben benieuwd of Moari. het überhaupt red tegen Para?
 

DeletedUser53396

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Maori. is en blijft een aangeschoten hert. De vorige actie van /Dome en Sick. was een succes... ondertussen is zelfs de MB van Sick. al groter dan Maori.... Ben benieuwd of Moari. het überhaupt red tegen Para?

5 SickMB 48.872.359 52.361.493 54 969.657 5612 9.330
7 Maori. 43.069.467 43.069.467 22 1.957.703 4516 9.537

Dat SickMB groter is dan Maori is geen wonder als je 2.5x zoveel leden hebt...
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Maori. is en blijft een aangeschoten hert. De vorige actie van /Dome en Sick. was een succes... ondertussen is zelfs de MB van Sick. al groter dan Maori.... Ben benieuwd of Moari. het überhaupt red tegen Para?

Momenteel is het nog spannend, maar dat wordt beter besproken in het daarvoor gemaakte topic. In ieder geval... Als ze het zonder troy moesten doen hadden ze al een straatlengte achterop gelegen.
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Lol. Deze opmerkingen, terwijl jullie zo ingaan op on-neembaar, zijn zo ondoordacht en hypocriet..

uhmm... sarcasme?;)

Momenteel is het nog spannend, maar dat wordt beter besproken in het daarvoor gemaakte topic. In ieder geval... Als ze het zonder troy moesten doen hadden ze al een straatlengte achterop gelegen.

Jeej!! al moet ik zeggen dat naar de statistieken kijkend het er inderdaad zo uitziet maar op het forum lijkt het alsof maori. elke 4 uur een dorpje binnenhaalt...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Voor iedereen die denkt dat Para? Hierbij betrokken is kan ik melden dat Para? Hier compleet buiten staat en hier niks van af weet. Valt overal op te vragen, verder heb ik niks te melden.
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Verbazingwekkend dat een spelers als Insane dit nodig heeft. Feit is dan GVR boven je staat in de groeilijst en op termijn ingehaald zal worden, dat weet je. Sick en BWR zijn niet in oorlog, er viel dus ook geen voordeel te halen door GVR te clusterfucken. Je actie was puur bedoeld om voor te blijven op de ranglijst.

Groeiranglijst
Code:
2 	5 	Grote Vreemde Reus 	BWR 	6,111,364 	628 	19,125
3 	3 	Insane In The Membrane 	Sick. 	6,799,689 	680 	18,958

Nog verbazingwekkender was je verklaring dat GVR (ik citeer) "op een walgelijke manier aan zijn dorpen komt.
Bedreiging, backstabben, internen .."


Is dat zo?
Aanvalsscore
Code:
 Grote Vreemde Reus 3 	35,914,503,
Behoorlijk wat ODA voor een Bedreiger, backstabben en interner. Het lijkt alsof hij behoorlijk vecht voor zijn dorpen.

Het was even zoeken, maar ik heb jou ook gevonden hoor. Moet ik nog iets over jouw ODA zeggen?
Aanvalsrank
Code:
Insane In The Membrane  25 	20,967,842


Ik viel echt van mijn stoel van verbazing toen je vervolgens begon 'fabeltjes' en dat alles 'uit te leggen is' en dat GVR eigenlijk fout zat.

'Wij weten wat er gebeurd is die middag, jij niet. Wij hebben jou de mogelijkheid geboden aan te horen wat nou écht is gebeurd. Hier ga je niet op in, wat betreuren. Nu wil jij het via het AF gaan spelen maar dit is voor ons niet relevant. Het zal ons een worst wezen wat men over deze situatie denkt en misschien wel ons als schuld beschouwt.

Wij zullen hier verder dus ook niet op in gaan via het AF.'


Goh, je hebt niet eens het lef de discussie als een man aan te gaan? Hoe voelt dat eigenlijk, als je leugens op zo'n manier ontkracht worden? Zal geen fijn gevoel zijn denk ik zo.

Verder is het natuurlijk niet gek dat ook Para? en /Dome op deze actie worden aangekeken. Of dat terecht is laat in ik het midden, feit is wel dat gekke ... zich achter deze stammen verschuilt.
'Mijn stam is een van deze drie; Para? Sick. en /Dome.'
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan