/Dome vs .Time

DeletedUser52174

Guest
Dus als je leider bent mag je er nooit mee stoppen?

Haahah scherp :p

De opheffing van de NAP was op verzoek van de spelers daar in de buurt. Het was dus een individuele kwestie.
Het was dus geen keuze: de BG met /Dome opheffen of de NAP met .Time
Verder zou de opheffing van de BG met /Dome vrij weinig voordelen voor ons en voor /Dome hebben.
Bovendien zijn er redenen om de BG met /Dome te behouden, want als die er niet zijn hadden we hem natuurlijk allang opgeheven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Sick en /Dome zijn 1 groep vrienden geworden dus waarom zouden ze tegen elkaar strijden als ze met elkaar kunnen strijden ?
 

DeletedUser

Guest
Dus als je leider bent mag je er nooit mee stoppen?

We hebben het niet over stoppen, maar over in de steek laten.
enja volgensmij is het niet de bedoeling dat iemand met een leidinggevende functie, zijn stam in de steek laat,
op zo'n manier? Als leider hebt er zelf voor gekozen, dus als je problemen hebt met iets/iemand dan kan je dat ook veranderen zonder de rest van je stam zo in de steek te moeten laten. Ik spreek namens mezelf en natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen.
 

DeletedUser

Guest
Oke heren,
We kunnen de conclusie trekken dat .Time gefaalt is. :D
Eerst helemaal trost over de oorlog, daarna geownt door /Dome en Sick. (Sick had een NAP met hun).
Door de vele clears op Jonnie77 is het bewezen dat Grootmacht geen Overmacht is, en dat ik in de begin van de massa heb moeten nolifen :p.
 

DeletedUser

Guest
Oke heren,
We kunnen de conclusie trekken dat .Time gefaalt is. :D
Eerst helemaal trost over de oorlog, daarna geownt door /Dome en Sick. (Sick had een NAP met hun).
Door de vele clears op Jonnie77 is het bewezen dat Grootmacht geen Overmacht is, en dat ik in de begin van de massa heb moeten nolifen :p.
Jij no-lifed toch altijd?
 

DeletedUser24056

Guest
Ik kan uit .Time-kamp heel goed begrijpen dat sky als backstabber gezien word. Ik bedoel: als er een boodschap achtergelaten wordt waarin staat dat de spelers van .Time door sky niet lastig gevallen zouden worden, en het blijkt dat sky dat wel degelijk van plan is, dan kun je niet anders dan spreken van een backstab hoor. Om Martijntje dan zo af te schilderen als hersenloze is nogal ongepast Godly, heel ongepast. Ik ben benieuwd naar jou reactie zou een willekeurige speler uit /Dome /Dome in vrede verlaten om je vervolgens aan te vallen. Ik denk dat dit het begrip 'backstabben' eigenlijk wel een beetje belichaamt.

Overigens vind ik de keuze van Sky heel terecht en begrijpelijk hoor. Maar om keihard te ontkennen dat er niets van een backstab bijzit, nee..
 

DeletedUser

Guest
Ik kan uit .Time-kamp heel goed begrijpen dat sky als backstabber gezien word. Ik bedoel: als er een boodschap achtergelaten wordt waarin staat dat de spelers van .Time door sky niet lastig gevallen zouden worden, en het blijkt dat sky dat wel degelijk van plan is, dan kun je niet anders dan spreken van een backstab hoor. Om Martijntje dan zo af te schilderen als hersenloze is nogal ongepast Godly, heel ongepast. Ik ben benieuwd naar jou reactie zou een willekeurige speler uit /Dome /Dome in vrede verlaten om je vervolgens aan te vallen. Ik denk dat dit het begrip 'backstabben' eigenlijk wel een beetje belichaamt.

Overigens vind ik de keuze van Sky heel terecht en begrijpelijk hoor. Maar om keihard te ontkennen dat er niets van een backstab bijzit, nee..

Klopt ;)
 

DeletedUser52174

Guest
Ik kan uit .Time-kamp heel goed begrijpen dat sky als backstabber gezien word. Ik bedoel: als er een boodschap achtergelaten wordt waarin staat dat de spelers van .Time door sky niet lastig gevallen zouden worden, en het blijkt dat sky dat wel degelijk van plan is, dan kun je niet anders dan spreken van een backstab hoor. Om Martijntje dan zo af te schilderen als hersenloze is nogal ongepast Godly, heel ongepast. Ik ben benieuwd naar jou reactie zou een willekeurige speler uit /Dome /Dome in vrede verlaten om je vervolgens aan te vallen. Ik denk dat dit het begrip 'backstabben' eigenlijk wel een beetje belichaamt.

Overigens vind ik de keuze van Sky heel terecht en begrijpelijk hoor. Maar om keihard te ontkennen dat er niets van een backstab bijzit, nee..

Er moet wel duidelijk zijn dat Sky ten tijden van zijn overstap ook echt van plan was de .Time leden niet aan te raken. Dit heeft hij mij destijds zelf verteld. Later kwam er pas aan het licht dat hij wel moest omdat hij anders ingesloten raakte, mede door de recruiting van Dr. Love.

Dit verlicht de zaak al een heel stuk, in mijn ogen. Het was dus niet het: 'ik ga mijn stam verlaten om ze vervolgens te backstabben Muahah (6)' idee.
 

DeletedUser24056

Guest
Er moet wel duidelijk zijn dat Sky ten tijden van zijn overstap ook echt van plan was de .Time leden niet aan te raken. Dit heeft hij mij destijds zelf verteld. Later kwam er pas aan het licht dat hij wel moest omdat hij anders ingesloten raakte, mede door de recruiting van Dr. Love.

Dit verlicht de zaak al een heel stuk, in mijn ogen. Het was dus niet het: 'ik ga mijn stam verlaten om ze vervolgens te backstabben Muahah (6)' idee.

Nee, maar als je een dergelijke boodschap op het forum achterlaat dien je je daaraan te houden. Dan doet de intentie van het leaven daar niets aan af. Martijntje zal die boodschap niet verzinnen.

Dan is Dr.Love overigens een slechte recruit. Als Sky geen backstabber wil zijn houdt hij zich aan de afspraak die hij met zijn oude stamgenoten gemaakt heeft. Je ziet zoiets trouwens heel vaak, vooral in de rim (waar ik toch vooral gespeeld heb). De grootste speler uit je stam krijgt een aanbieding van een andere stam, verlaat jouw stam in vrede, en valt een aantal weken daarna zijn stam gewoon aan. Na verloop van tijd kom je tot andere inzichten, die eigenlijk heel logisch en ook gewoon terecht zijn. Het imago van backstabber zul je dan wel gewoon moeten accepteren.
 

DeletedUser52174

Guest
Backstabber of niet, ik vind dat Sky de juiste keuze heeft gemaakt. Misschien niet met het achterlaten van het berichtje, maar verder heeft hij het wel slim gedaan. Er waren trouwens meerdere leden die de NAP met .Time opgeheven wilden zien worden (spelers die niet uit .Time kwamen).

We hebben met deze beslissing een nieuwe weg ingeslagen als Sick. zijnde. Voor zover nu blijkt, lijkt het de juiste weg te zijn.
 

DeletedUser24056

Guest
Backstabber of niet, ik vind dat Sky de juiste keuze heeft gemaakt. Misschien niet met het achterlaten van het berichtje, maar verder heeft hij het wel slim gedaan. Er waren trouwens meerdere leden die de NAP met .Time opgeheven wilden zien worden (spelers die niet uit .Time kwamen).

We hebben met deze beslissing een nieuwe weg ingeslagen als Sick. zijnde. Voor zover nu blijkt, lijkt het de juiste weg te zijn.

Maar vanuit Sky's kant is het ook volledig begrijpelijk, maar ik begrijp de .Timers heeeel goed.
 

DeletedUser53396

Guest
Nee, maar als je een dergelijke boodschap op het forum achterlaat dien je je daaraan te houden. Dan doet de intentie van het leaven daar niets aan af. Martijntje zal die boodschap niet verzinnen.

Dan is Dr.Love overigens een slechte recruit. Als Sky geen backstabber wil zijn houdt hij zich aan de afspraak die hij met zijn oude stamgenoten gemaakt heeft. Je ziet zoiets trouwens heel vaak, vooral in de rim (waar ik toch vooral gespeeld heb). De grootste speler uit je stam krijgt een aanbieding van een andere stam, verlaat jouw stam in vrede, en valt een aantal weken daarna zijn stam gewoon aan. Na verloop van tijd kom je tot andere inzichten, die eigenlijk heel logisch en ook gewoon terecht zijn. Het imago van backstabber zul je dan wel gewoon moeten accepteren.

Eigenlijk lijkt dit best wel veel op mijn verhaal ;)
 

DeletedUser

Guest
Trololol reinouddie terug op Jonnie, misschien dat we nu een actief aanvallend buurtje krijgen :D
 
Reactiescore
116
A

Ok, werd een beetje moe van deze hele boel bijlezen.

Ik heb inderdaad bij mijn vertrek gemeld niemand aan te vallen, op dat moment was ik inderdaad vastberaden mijn woorden 100% na te komen.
Ik hield o.a mijn contacten een beetje goed in Time, nog altijd vrienden daar zitten.

maar sick. ging een tweede keer recruiten en hierbij zat Dr.love, dit werd aan mij voorgelegd en ik zei: Ja, maar...
Men vond dat ik moest afstappen van mijn regel om geen Time. leden aan te vallen, want uiteindelijk zou ik vast komen te zitten.
De recruit van Dr.love vind ik een zeer mooi plusplunt aangezien een hele kant van mij nu is gedekt!

Nu, mijn fusie met Antoine kwam ten einde en uiteindelijk zat ik vast. Dus, Dr.love was dus nu een stamgenoot en was alleen mijn weg Armmaarfijn of Topgun...
Armaarfijn is 1 van de spelers die ik het meest respecteer.. dus, mijn keuze was al rap gemaakt.

En dus ik heb gehandeld uit eigen belang of ik kon nog enkele maanden zitten stinken en dorpen uitbouwen of ik ging voor actie..

Wat had je dan van mij verwacht? dat ik zou stoppen op 3.3mln punten? Of had ik jullie moeten verwittigen?
 

DeletedUser24056

Guest
Je begrijpt toch wel dat dit als een gruwelijke backstabactie gezien wordt door .Time? Voor jouw kant overigens geheel begrijpelijk, en heel lastig ook.
 
Reactiescore
116
De meningen in time. zijn dan ook zeer subjectief..
 
Bovenaan