Het feit waarom tegen:
- Kleinere spelers nog sneller en totaal geen kans meer maken,
- De charme van edeltreintjes verloren gaat,
- Elke halve zool, tig edelclears kan sturen,
- Dat spelers die maar zoveel tijd willen besteden, nu sneller afhaken,
- Dat w13 meer dan genoeg grijs heeft gezien.
Het enige voordeel van muntenhalvering is voor interners. (en de bb's opruimen)
We zijn nog maar met 400 spelers atm, kleine speler horen er naar mijn mening niet eens meer te zijn, dat is hun eigen fout dan.
Edeltrein/edelclear verhaal moet ik met je eens zijn.
Het kost idd wel wat meer tijd, maar nu word het gewoon saai naar mijn mening.
Je zet ergens flink wat kracht achter, vijand gaat op del en vervolgens ben je weer 3 maanden bb aan het edelen.
Geen zin meer in persoonlijk.
BB's gaan zonder de halvering ook wel weg, duurt alleen iets langer.
De gevolgen van halvering zal blijven en meer grijs opleveren.
Het idee is er ook achter dat W13 sneller stopt.
Word het ja, dan stop ik definitief.
Dan geef je dus op voordat de strijd is begonnen, kan je je acc net zo goed nu op delete zetten met die instelling.
De rit voordat het daadwerkelijk ja wordt, duurt nog heel lang.
Het moet ook door innogames goedgekeurd worden.
Zoals de stemming nu verloopt, verwacht ik een nee.
Fout, innogames heeft hier vrij weinig over te zeggen naar mijn weten, en de halvering zou hoe dan ook gaan komen, je het daarin tegen wel uitstellen.
Op deze manier is een wereld ws eeuwig bezig, en dat is wat zowel innogames als Duckje/Amokro willen voorkomen.
Uiteraard heb ik dit uitgebreid onderzocht en spelers naar hun ervaringen gevraagd.
W13 is niet mijn eerste wereld.
Mijn eerste reactie was namelijk, ja halvering.
TOT ik spelers sprak die met halvering werken.
Geen enkele positieve reactie heb ik daarop gekregen.
Zou je dan wat meer voorbeelden willen geven?
Of is het edelclear kwestie het enige atm?