W5 awards

DeletedUser

Guest
Ik ken hem niet eens ik had het gekopieerd van iemand, geen goesting om over te typen en hem vergeten weg te halen
 

DeletedUser

Guest
pukkelspam?

damn ik zou je aanraden om je nooit in de spiegel te bekijken hoor :S

achja Big T. is in tha HOUSE xD
 

DeletedUser7104

Guest
Zetten we het lijstje toch gewoon even hier neer, voordat een mod het andere topic sluit:


Beste speler:
Slechtste speler:
Meestbelovende speler voor de toekomst:
Beste stam:
Slechtste stam:
Meestbelovende stam voor de toekomst:
Beste leider:
Slechtste leider:
Favoriete leider:
Favoriete forumposter:
Minst favoriete forumposter:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Mooiste profielplaatje speler:
Mooiste profielplaatje stam:
Grootste Blunder:
 

DeletedUser17472

Guest
Zetten we het lijstje toch gewoon even hier neer, voordat een mod het andere topic sluit:


Beste speler:
Slechtste speler:
Meestbelovende speler voor de toekomst:
Beste stam:
Slechtste stam:
Meestbelovende stam voor de toekomst:
Beste leider:
Slechtste leider:
Favoriete leider:
Favoriete forumposter:
Minst favoriete forumposter:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Mooiste profielplaatje speler:
Mooiste profielplaatje stam:
Grootste Blunder:


Vul ff in...ik hoef niet in te vullen...krijg ik heel .Kiwi en Koekje over me heen met hun discussies....
 

DeletedUser7104

Guest
Ben te kort terug om een actueel lijstje te maken maar kan wel een all-time high maken tot en met 2010.

Beste speler: Ikke8 (steekt met kop en schouders boven alles en iedereen uit)
Slechtste speler: Darkdoom Weet niet hoe die het deed, maar hij kreeg het voor elkaar dat de hele wereld hem eruit wilde hebben
Meestbelovende speler voor de toekomst: Te kort weer actief om hier iets zinnigs te zetten
Beste stam: .Kiwi Niet geheel onbevooroordeeld natuurlijk, maar sinds de oprichting ruim 3 jaar geleden, altijd de strijd aangegaan gewonnen en doorgegaan.
Slechtste stam: HoH redelijk goed cluster hebben, bovengemiddelde spelers, maar totaal los zand geweest. Leiding was corrupt waardoor stam makkelijk te breken was.
Meestbelovende stam voor de toekomst: Te kort weer actief om hier iets zinnigs te zetten
Beste leider: lil-john wat die soms over had voor zijn stam was zeer respectabel
Slechtste leider: Stamleider destijds van HoH naam weet ik even niet meer.
Favoriete leider: Lordfear en Kapietak heerlijk mee samengewerkt en betreur het dat ze zijn gestopt, hun nalatenschap is goed opgevolgd.
Favoriete forumposter: Andreass zijn manier van spelen was hier ook op het AF te merken, vol de ram er in. Heerlijke discussies op inhoud waren dat.
Minst favoriete forumposter: cmen dingen die hier gezegd zijn op het forum door hem zouden eigenlijk verboden moeten worden.
Meest overschatte stam: UP-R Was de grootmacht der grootmachten met de grootste spelers maar na een paar maanden al kapot.
Meest onderschatte stam: Koekje stam die toch al jaren meedraait als een geoliede diesel, bereiken hun successen maar toch krijgen zij niet de waardering die zij verdienen.
Mooiste profielplaatje speler: DeadlyDie mooi plaatje
Mooiste profielplaatje stam: Oude zwart groene [Add] plaatje op de een of andere manier herinner ik mij die nog

Grootste Blunder:
 

DeletedUser26035

Guest
Beste speler: RIXS Die kerel verliest nooit een gevecht en heeft zijn account goed onder controle. En natuurlijk zijn machtige OD rangen :D
Slechtste speler: mask45 Stuurt eerst naar ieder lid van koekje een clear (looptijd paar 100 uur) Krijgt een clear terug (looptijd 376 uur) en dan nog 2 edels en aanvalstroepen in het dorp.
Meestbelovende speler voor de toekomst: Ruikertje, Edel met volle vaart van de vijanden en kan goed timen.
Beste stam: .kiwi niet neer te krijgen. Veel activiteit.
Slechtste stam: Op dit moment HRS. Verloren stam waar niets meer in gebeurt.
Meestbelovende stam voor de toekomst: .kiwi zoals ik al zei niet neer te krijgen
Beste leider: Confusion, Geeft meer om de stam en bg's dan haar eigen account.
Slechtste leider: /
Favoriete leider: Ruikertje en RIXS, zij oefenen de leukste manier van een stam leiden uit.
Favoriete forumposter: /
Minst favoriete forumposter: para-grenadier, Veel te lange tekst met een hoop wartaal en echt alles om |DT| goed te laten lijken.
Meest overschatte stam: ATR, door |DT| en hunzelf.
Meest onderschatte stam: ATR, door .kiwi en koekje
Mooiste profielplaatje speler: De oude van Broken Time
Mooiste profielplaatje stam: .kiwi, mooi gebruik gemaakt van een kiwi en kleurencombinatie.
 

DeletedUser

Guest
Misschien moet je er voor ons dan ook maar één maken :p

Het is een mogelijkheid. Maar niet vandaag! Heb al een opdrachtje + een verwendagje met m'n vriendin. Zo'n dingen kan je namelijk doen als je geen TW meer speelt.. Haha ^^
 

DeletedUser

Guest
We hebben al sinds het begin van de wereld geen plaatje, zo'n haast heeft het dus niet :D
Geniet lekker en veel plezier :)
 

DeletedUser43670

Guest
Beste speler: RIXS. Zijn stats spreken boekdelen.

Slechtste speler: Uit persoonlijke ondervindingen tychobakker. Kent geen boerderijlimiet en laat zijn edels gewoon staan.

Meestbelovende speler voor de toekomst: Sorry, maar werkelijk geen idee.

Beste stam: - .Kiwi omdat ze nummer 1 staan en konden wat HRS niet kon : de sfeer goed houden.
- Koekje :11 spelers van Koekje staan in de top 20 OD. Bovendien draaien ze al een poosje mee met een klein(er) ledenaantal en hebben ze nog haast geen leden verloren.

Slechtste stam: AFE. De rapporten die je tegenkomt zijn onvoorstelbaar. Clears die dagen onderweg zijn en dan de offens niet wegsturen..

Meestbelovende stam voor de toekomst: .Kiwi & Koekje.

Beste leider: Smid, aangezien .Kiwi het nu toch niet slecht doet.

Slechtste leider: Geen idee.

Favoriete leider: Cheetahthetiger terug in FFFL.

Favoriete forumposter:
Smid en Lil-Jon.

Minst favoriete forumposter:
Slayer16. Zijn posts zijn gewoon lachwekkend.

Meest overschatte stam:
|DT|. Ze moeten wel goed zijn aangezien ze al zolang meedraaien, maar even .Kiwi en Koekje verbrijzelen zie ik ze niet doen.

Meest onderschatte stam: AFE. Qua skills misschien de slechtste, maar ze zijn er nog steeds. Zich op de achtergrond houden en de sfeer goed in de stam houden (waardoor er niemand stopt) heeft er wel voor gezorgd dat ze er nog steeds zijn.

Mooiste profielplaatje speler: Kimobear.

Mooiste profielplaatje stam: .Kiwi

Grootste Blunder: 4 edels naar een dorp sturen, dit een paar uur later vergeten en 4 nieuwe sturen zonder te zien dat er al naar onderweg waren :D. Nog steeds geen idee hoe dit komt..
 
Bovenaan