W5 awards

DeletedUser17472

Guest
Beste speler: Creamreaper, beste verdedigers ooit
Slechtste speler: Rips10, geeft bij ieder account op
Meestbelovende speler voor de toekomst: Kapseljd, zij weten zelf wel waarom
Beste stam: |DT|, ze weten met eerlijk spel de wereld naar hun hand te zetten
Slechtste stam: .Kiwi, grote mond, klein hartje. Proberen de oorlog te winnen met anderen te vernederen en willen altijd hun gelijk halen.
Meestbelovende stam voor de toekomst: |DT|, ATR, NUTS!
Beste leider: Gulios, hij weet bij iedereen de rust te bewaren en zelf ook altijd rustig te blijven
Slechtste leider: Charlemagne, als stamleidster sta je vriend en vijand te woord met respect
Favoriete leider: Para, zelfde type als dat Gulios is, ik ken alleen Gulios net iets beter, vandaar de 1 beste leider en de ander favoriete leider
Favoriete forumposter: lil-John en duckje
Minst favoriete forumposter: Frank1216, maar dat was iedereen al duidelijk, wij zullen nooit geen vriendjes worden
Meest overschatte stam: .Kiwi....het wordt tijd dat er iets aan hun ego gedaan wordt
Meest onderschatte stam: NUTS! We zijn wel niet groot, maar presteren genoeg. Bovendien is het de gezelligste stam van heel W5
Mooiste profielplaatje speler: Thorstnn, is een plaatje met betekenis
Mooiste profielplaatje stam: remi, spreekt me gewoon aan, straalt rust uit.
Grootste Blunder: keer op keer de discussie aangaan met mensen die mij alleen maar op stang willen jagen, zoals met frank 1216
 

DeletedUser33027

Guest
Gaat iedereen van koekje/kiwi kamp nu DT en ATR afzeiken en andersom?

Leuk man:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Gaat iedereen van koekje/kiwi kamp nu DT en ATR afzeiken en andersom?

Leuk man:rolleyes:

Het is voor velen lastig subjectiviteit (ik vind spelers van die stam niet leuk) niet te gebruiken bij dit soort zaken...

Beste speler: Rixs, JF. 2 van de weinige spelers die lange tijd grote druk hebben weerstaan en onderwijl zijn doorgegaan met aanvallen.
Slechtste speler: Iedereen die nu nog steeds niet kan timen
Meestbelovende speler voor de toekomst: Ruikertje, heel lastig maar Ruikertje heeft zeker kans.
Beste stam: .Kiwi, klinkt misschien arrogant maar na de val van HRS is .Kiwi alleen de grootste geworden.
Slechtste stam: .Iwik, zulke slechte stats :p
Meestbelovende stam voor de toekomst: Koekje en ATR Koekje heeft zich al bewezen dat ze veel kunnen maar het blijft een kleine stam. ATR is een redelijk nieuwe stam en kan zich nog goed bewijzen.
Beste leider: Confusion, super leider :)
Lil-John speelt niet meer anders was hij er zeker ook bij.
Slechtste leider: Geen mening, hou niet van deze 'slechtste xxx', alleen maar gezeik op elkaar.
Favoriete leider: Confusion, voor mij duidelijk :p
Favoriete forumposter: wazda, schrijf goed en met feiten
Minst favoriete forumposter: famdecibel, gebruikt nooit feiten, is 100% subjectief en kraakt .Kiwi alleen maar af omdat ze mij niet mag. (btw, oorlog win je niet met een grote mond. HRS is er niet meer en .Kiwi wel, lijkt me dat .Kiwi niet de slechtste stam is hè :p)
Meest overschatte stam: Geen mening.
Meest onderschatte stam: Geen mening
Mooiste profielplaatje speler: Smid, beter dan dat krijg je ze niet :p
Mooiste profielplaatje stam: .Kiwi, plaatje is als ik het goed heb nog door lesbia gemaakt en is er nu al jaren, blijft een super plaatje :)
Grootste Blunder: Zoveel tijd in TW steken :p Verder kan ik niet echt iets verzinnen behalve verkeerde timingen...
 

DeletedUser

Guest
Moet ik daar uit de conclusie trekken dat je bedoelt dat je vind dat we ons zelf overschatten? xD

Want in dat geval kun je daar volgens mij elke stam wel invullen ;) Elke stam heeft namelijk wel grotere ambities dan ze waar maken..
 

DeletedUser43670

Guest
Slechtste stam: .Kiwi, grote mond, klein hartje. Proberen de oorlog te winnen met anderen te vernederen en willen altijd hun gelijk halen.

Meest overschatte stam: .Kiwi....het wordt tijd dat er iets aan hun ego gedaan wordt

Zelfs al zouden we een grote mond en een klein hartje hebben, dan nog heb jij geen enkel argument waarom wij de slechtste stam zijn.

Iets aan ons ego doen? Kom jij eens met argumenten.
 

DeletedUser

Guest
Meestbelovende stam voor de toekomst: Koekje en ATR Koekje heeft zich al bewezen dat ze veel kunnen maar het blijft een kleine stam. ATR is een redelijk nieuwe stam en kan zich nog goed bewijzen.
.

Bedankt voor de oprechtheid en niet direct af te kraken :)
 

DeletedUser7104

Guest
Moet ik daar uit de conclusie trekken dat je bedoelt dat je vind dat we ons zelf overschatten? xD

Want in dat geval kun je daar volgens mij elke stam wel invullen ;) Elke stam heeft namelijk wel grotere ambities dan ze waar maken..

Dat is een standaard in het leven, je zet je doelen altijd (ietsje) verder dan realistisch is. Daarom heet het ook ambitie, en zonder ambitie kan je je stam wel opheffen.

Uiteraard kan je iedere stam invullen, maar net zoals alle andere vragen zijn het vragen die suggestief zijn, wellicht met enige onderbouwing op basis van het verleden. Echter voor iedereen is de toekomst onbekend en daardoor is dit een moment opname. Echter juist bij deze vraag is het leuke om te zien hoe mensen antwoorden en in de verdediging schieten, zeker als hun stam genoemd wordt. Juist dan wordt het ook bevestigd.

Overschatting speelt juist bij stammen/spelers waarbij de ambitie het verst ligt van de realiteit. Op zich niet zo erg, maar als het relativerend vermogen van spelers/stam nagenoeg 0 is en de spelers/stam klakkeloos geloven in die ambitie, zonder enige kanttekening te maken kan je spreken van overschatting. Overschatting wordt daarom ook niet herkend door de spelers/stam zelf maar juist door de buitenstaanders.
 

DeletedUser

Guest
Dat is een standaard in het leven, je zet je doelen altijd (ietsje) verder dan realistisch is. Daarom heet het ook ambitie, en zonder ambitie kan je je stam wel opheffen.

Uiteraard kan je iedere stam invullen, maar net zoals alle andere vragen zijn het vragen die suggestief zijn, wellicht met enige onderbouwing op basis van het verleden. Echter voor iedereen is de toekomst onbekend en daardoor is dit een moment opname. Echter juist bij deze vraag is het leuke om te zien hoe mensen antwoorden en in de verdediging schieten, zeker als hun stam genoemd wordt. Juist dan wordt het ook bevestigd.

Overschatting speelt juist bij stammen/spelers waarbij de ambitie het verst ligt van de realiteit. Op zich niet zo erg, maar als het relativerend vermogen van spelers/stam nagenoeg 0 is en de spelers/stam klakkeloos geloven in die ambitie, zonder enige kanttekening te maken kan je spreken van overschatting. Overschatting wordt daarom ook niet herkend door de spelers/stam zelf maar juist door de buitenstaanders.

Ik vraag het ook niet voor niets ;) Immers kan overschatten ook worden gebruikt als door buitenstaanders, en in dat geval was ik benieuwd door wie dan :p
En als, als argument wordt gebruikt dat hij ons niet 1,2,3 koekje en kiwi ziet verslaan, dan denk ik dat iedereen wel weet dat dat idd niet realistisch is, dat weten we hier ook wel xD
Dat zien niemand, ook geen enkele DT'er, ff 1,2,3 gebeuren :p Evenmin andersom natuurlijk.
 

DeletedUser26978

Guest
Slechtste speler: Rips10, geeft bij ieder account op

Dankje :D, verder heb ik nu al door dat erop ingaan geen nut heeft aangezien ik het in het verleden al meerder keren heb aangegeven :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het is voor velen lastig subjectiviteit (ik vind spelers van die stam niet leuk) niet te gebruiken bij dit soort zaken...

Beste speler: Rixs, JF. 2 van de weinige spelers die lange tijd grote druk hebben weerstaan en onderwijl zijn doorgegaan met aanvallen.
Slechtste speler: Iedereen die nu nog steeds niet kan timen
Meestbelovende speler voor de toekomst: Ruikertje, heel lastig maar Ruikertje heeft zeker kans.
Beste stam: .Kiwi, klinkt misschien arrogant maar na de val van HRS is .Kiwi alleen de grootste geworden.
Slechtste stam: .Iwik, zulke slechte stats :p
Meestbelovende stam voor de toekomst: Koekje en ATR Koekje heeft zich al bewezen dat ze veel kunnen maar het blijft een kleine stam. ATR is een redelijk nieuwe stam en kan zich nog goed bewijzen.
Beste leider: Confusion, super leider :)
Lil-John speelt niet meer anders was hij er zeker ook bij.
Slechtste leider: Geen mening, hou niet van deze 'slechtste xxx', alleen maar gezeik op elkaar.
Favoriete leider: Confusion, voor mij duidelijk :p
Favoriete forumposter: wazda, schrijf goed en met feiten
Minst favoriete forumposter: famdecibel, gebruikt nooit feiten, is 100% subjectief en kraakt .Kiwi alleen maar af omdat ze mij niet mag. (btw, oorlog win je niet met een grote mond. HRS is er niet meer en .Kiwi wel, lijkt me dat .Kiwi niet de slechtste stam is hè :p)
Meest overschatte stam: Geen mening.
Meest onderschatte stam: Geen mening
Mooiste profielplaatje speler: Smid, beter dan dat krijg je ze niet :p
Mooiste profielplaatje stam: .Kiwi, plaatje is als ik het goed heb nog door lesbia gemaakt en is er nu al jaren, blijft een super plaatje :)
Grootste Blunder: Zoveel tijd in TW steken :p Verder kan ik niet echt iets verzinnen behalve verkeerde timingen...

Volgens mij was dit de meest objectieve post ooit in dit topic;)
en thanks:)
 

DeletedUser43670

Guest
Ik vraag het ook niet voor niets ;) Immers kan overschatten ook worden gebruikt als door buitenstaanders, en in dat geval was ik benieuwd door wie dan :p
En als, als argument wordt gebruikt dat hij ons niet 1,2,3 koekje en kiwi ziet verslaan, dan denk ik dat iedereen wel weet dat dat idd niet realistisch is, dat weten we hier ook wel xD
Dat zien niemand, ook geen enkele DT'er, ff 1,2,3 gebeuren :p Evenmin andersom natuurlijk.

Je moet de " 1-2-3 " natuurlijk niet zo letterlijk opnemen :p.
Maar PARA is ervan overtuigd dat hij ons zal verbrijzelen.
Terwijl de toekomst van W5 voor alle stammen eigenlijk onzeker is.

Ik vind persoonlijk zelf dat wij goed bezig zijn, en ik zie ons ook wel |DT| verslaan, maar in tegenstelling tot PARA maak ik daar geen feit van.
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: Vroeger Beautje30, nu Crimereaper.
Beau omdat hij een geweldige sterke speler was, is dan zelf nog gestopt omdat de oorlog te saai werd. Crime omdat ze een echte tank zijn, kunnen zich verdedigen tegen alles, zoals nu op w11
Slechtste speler: Eriksuperboer, ookal was hij een grote volhouder, hij was echt slecht. Kon niet edelen van een dorp ernaast, kon geen edeltrein in 1 seconde sturen, kon niet timen, stuurde amper 50-100 aanvallen, ... 1 goed punt, een grote volhouder.
Meestbelovende speler voor de toekomst: TheRealDamm, ik zie hem, samen met nog enkele die ATR joinde vanuit IND, nog sterk uitgroeien.
Beste stam: HRS kan ik dus niet noemen, vroeger vond ik dit AT, dus vandaar dat ATR nu er is ook in die vorm.
Is geloof ik maar logisch dat ik dan ook voor ATR kies.
Slechtste stam: De verliezende stam :p
Meestbelovende stam voor de toekomst: ATR, omdat we er nog niet zo lang zijn, maar we zullen ons zeker nog bewijzen.
Wou eerst Koekje noemen omdat ze ook niet al te groot zijn, maar zeh ebben al zich kunnen bewijzen, dus hen noemen is niet nodig.
Beste leider: De oeroude Corax-S, de originele speler dus. Was een een geweldige kerel.
Slechtste leider: DJ Bandito/Dimiej, brachten stammen door dictactuur zoals -A-B- en HRS ten val toen ze slecht stonden op dat moment.
Favoriete leider: Triplexxx, de meest sarcastische kerel die er maar is. Nu is i toch echt men favoriet :p
Favoriete forumposter: Opzich iedereen, ik hou ervan de discussies te lezen tussen .Kiwi/Koekje spelers en ATR/NUTS/DT spelers :p
Minst favoriete forumposter: Degene die enkel mensen afkraken en stammen.
Meest overschatte stam: Niet op de hele stam, maar toch velen uit .Kiwi en Koekje, is niet de gehele stam, maar er zijn verschillende die met een dikke nek en een grote air hier spreken alsof ze alles zijn.
Meest onderschatte stam: ATR, word vaak gezien als "de overschot" van HRS, maar dan wel de beste overschot, en dat zullen ze nog bewijzen :)
Mooiste profielplaatje speler: Men eigen? :D Komisch gericht op de oorlog :), anders vind ik wel die van Para-Grenadier passen, is zeer simpel, maar kom, geef toe, dat plaatje van Napoleon Total War past echt bij zijn karakter en titel op w5 :)
Mooiste profielplaatje stam: ATR = Simpel en van de vijandige stammen: .Kiwi = Who's that chick, who's that chick... :p
Grootste Blunder: Dat ik dan toch begonnen ben op het AF... :p
 

DeletedUser

Guest
Ik vind persoonlijk zelf dat wij goed bezig zijn, en ik zie ons ook wel |DT| verslaan, maar in tegenstelling tot PARA maak ik daar geen feit van.

Ik neem aan dat je dat anders bedoeld dan dat je het zegt? :p

Para en zijn cornuiten zullen daar zeker een feit van gaan maken (nja, proberen iig ^^)
 

DeletedUser43670

Guest
Ik neem aan dat je dat anders bedoeld dan dat je het zegt? :p

Para en zijn cornuiten zullen daar zeker een feit van gaan maken (nja, proberen iig ^^)

Neen, ik bedoel het zoals ik het zei.

En dat bedoel ik dus. Jullie zijn zeker van de overwinning, of alleszins PARA, en dat klopt niet echt.
En je zegt nu net dat je er een feit van gaat maken maar het gaat proberen. Als je het probeert en het lukt je niet, is het geen feit.
 
Bovenaan