Clustercontest!

DeletedUser52174

Guest
oke, WAT WEET JIJ VAN GVR AF.




NIETS DUS!

Het is kansloos dat jij, noob zijnde, hem gaat verdedigen. Dat heeft gewoon totaal geen nut. Je kunt dus beter gewoon je grote mond houden, wij kijken gewoon naar de stats die meer zeggen dan jou posts.

Tenzei GVR zelf online komt om te praten, blijf ik puur en alleen oordelen over wat de stats zeggen dus.
 

DeletedUser

Guest
GVR is een typje om schijt te hebben aan wat andere mensen van hem vinden, dus succes met het beoordelen van de stats:D


rukje, voeg me ns toe:)
 

DeletedUser40402

Guest
GVR, als je dit leest, roep dan eens je schoothondje terug binnen aub :)
 

DeletedUser57563

Guest
Het is kansloos dat jij, noob zijnde, hem gaat verdedigen. Dat heeft gewoon totaal geen nut. Je kunt dus beter gewoon je grote mond houden, wij kijken gewoon naar de stats die meer zeggen dan jou posts.

Tenzei GVR zelf online komt om te praten, blijf ik puur en alleen oordelen over wat de stats zeggen dus.

ik wil alleen duidelijk maken dat GVR(speler) en GVR(stam) een goede samenwerking hebben en dat de actieve leden niet worden geïnternd.

en als jij vind dat ik een groote noob mond heb dan is dat voor mij ook goed
 

DeletedUser50540

Guest
Het is duidelijk te zien dat het Account gepusht word.
Of te wel door, MBstam/Interns oftewel hulp vanuit de stam kwa clears
en opruimen van spelers.

Dit kan ontkent worden maar de status spreekt voorzichzelf. ;)
 

DeletedUser

Guest
Het is duidelijk te zien dat het Account gepusht word.
Of te wel door, MBstam/Interns oftewel hulp vanuit de stam kwa clears
en opruimen van spelers.

Dit kan ontkent worden maar de status spreekt voorzichzelf. ;)

Wat we zelf ook gebruiken weten we zelf ook het best :p
 

DeletedUser57563

Guest
Het is duidelijk te zien dat het Account gepusht word.
Of te wel door, MBstam/Interns oftewel hulp vanuit de stam kwa clears
en opruimen van spelers.

Dit kan ontkent worden maar de status spreekt voorzichzelf. ;)

ja, het acc GVR word geholpen door de mb stam. en eventueel door vv's die overgenomen worden. maar actieve leden worden niet overgenomen.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben nu bezig met het edelen van een speler uit Maori. (een ex-lid van mijn stam dus). Ookal zit hij niet meer in mijn stam, toch vind ik dat ik momenteel aan het internen ben omdat ik geen moeite moet doen voor de dorpen. Dus wie is die eyko nu om te zeggen dat GVR die spelers niet internt?

oohja eyko... Gedraag je niet als een kleuter en praat normaal
 

DeletedUser50540

Guest
Ik ben nu bezig met het edelen van een speler uit Maori. (een ex-lid van mijn stam dus). Ookal zit hij niet meer in mijn stam, toch vind ik dat ik momenteel aan het internen ben omdat ik geen moeite moet doen voor de dorpen. Dus wie is die eyko nu om te zeggen dat GVR die spelers niet internt?

oohja eyko... Gedraag je niet als een kleuter en praat normaal

hij verdedigd zijn zijn o zo grote meester de vreemde reus
kijk maar in zijn handtekening :)
 

DeletedUser

Guest
Kunnen we niet met onze stam voor de stam met het meeste front? :p Denk dat we voor zo een kleine stam toch nog redelijk wat front hebben :p
 
Bovenaan