Clustercontest!

DeletedUser24056

Guest
Clustercontest!

Beste Algemeen Forum bezoekers,

Op verzoek van Schele Henkie kondig ik de Clustercontest Jaargang 2010-2011 aan. Het idee is bijzonder simpel, maar tegelijkertijd bijzonder leuk. Iedereen krijgt de mogelijkheid om zijn/haar cluster te posten. Dit cluster wordt beoordeeld door óf een samengestelde jury, óf alle forumbezoekers (dit laatste lijkt me leuker). Dit zou dan gebeuren door middel van een poll, of een andere aanpak waarover ik te zijner tijd nog over na zal denken.

Je kunt niet zomaar een linkje van je cluster plaatsen en dat wij nog alle stammen een kleurtje moeten geven, vooraleer we de clusters kunnen beoordelen. Je opgave moet dus aan bepaalde voorwaarden voldoen. Deze zijn niet heel moeilijk, en barsten van simpliciteit en rationaliteit. Die voorwaarden zijn als volgt:

-Je post je cluster in een afbeelding (geen linkjes naar twstats ed). Wanneer je niet weet hoe dat moet kun je het vragen, er zijn er altijd die hier genoeg verstand van hebben.
-Je geeft je eigen stam, en de andere frontstammen aan. Die kijker moet dus inzicht verkrijgen over de dichtheid van je cluster, het front (ben je ingesloten door je stam/bondgenoten of juist door je vijanden?). Je geeft deze stammen duidelijk te onderscheiden kleuren en verantwoord de kleuren d.m.v een legenda.
-Je post je cluster in een spoiler. Er is niets zo vervelend dan twaalf honderd meter naar beneden scrollen om eindelijk eens een cluster te bekijken.
-Het is niet geoorloofd clusters van andere werelden in te sturen als je opgave.

Je kunt je cluster insturen tot 20 september (wanneer het blijkt dat deze datum te vroeg/laat is, wordt hij uiteraard verandert). Hierna wordt de stemming geopend en afhankelijk van jullie keuze kan iedereen, of een select groepje stemmen.
De winnaar van de clustercontest kan zich winnaar van de Clustercontest Jaargang 2010-2011 noemen en verkrijgt een plek in dé Hall of Fame. Daarnaast kan de winnaar zich gelukkig prijzen met de eeuwige eer, heeft de winnaar het recht om 'winnaar Clustercontest Jaargang 2010-2011 W20' in zijn/haar handtekening te plaatsen en wordt de winnaar verafgood door ons allen.
Daarnaast wordt ook de prijs 'slechtste cluster' uitgereikt. De winnaar hiervan krijgt 1000 PA. (dit is een grapje)

Redenen genoeg om mee te doen.

Namens het uit één persoon bestaande comité,

Rukurt

EDIT: Schele Henkie is toegelaten in het nu uit twee personen bestaande comité. Applaudisseer voor Henkie! *klap klap klap*
EDIT2: Er zal geen sprake zijn van een poll. Glenn merkte heel terecht op dat je in dat geval stemvervalsing krijgt. Een stem gaat waarschijnlijk uitgebracht worden door middel van een pm of een post.

Aanvulling: hoe post ik mijn kaartje?

In alle onduidelijkheid en mijn raaskallen zal ik (met dank aan pinguinz) stapsgewijs uitleggen hoe je hier heel makkelijk een kaartje post.

1. Ga naar http://nl20.twmaps.org/
2. Druk op 'Add Player'. Geef hier je eigen accountnaam in en geef het een kleurtje.
3. Druk op 'Add Ally'. Geef hier je stam en omliggende stammen in.
4. Waar nodig gebruik je de zoomknop om je cluster van dichterbij te kunnen bekijken. Vergeet je center niet te verplaatsen naar je eigen coördinaten.
5. Wanneer je je gegevens juist ingevuld hebt, komt er een knop met 'Link It' te staan. Wanneer je hierop drukt krijg je een link te zien. Kopieer de link bij het vakje BBCode (!!) Plak deze hier, haal de 'urlbb-code' weg, plaats de spoiler erom, en je bent klaar.

Resultaat:
showmap.php

Inzendingen:
Sky Arragon
Baby Buns
Lowner
Exodine
Handvat
Zone X
Nielzorz
ArjanS
Ceetjes50
Chuugi
Jonnie77
Grote Vreemde Reus
Kingjelle
Utreg86
Chicago5
Mikenummerzoveel
Master Cyclo
Evi Til
Insane in the Membrane
Stafz
Schedelkliever
Conductedhero
Schele Henkie

Verdere aankondigingen! Goed lezen!

Omdat onze contest niet zomaar een contest is, worden er ook prijzen uitgereikt voor de mooiste clusters. Deze prijzen worden u aangeboden door niemand minder dan onze Glenn485. Die prijzen bedragen simpelweg een PA-bedrag en zijn als volgt:

1e plaats: 250PA
2e plaats: 125PA
3e plaats: 50PA

Laatste plaats (de z.g. 'Rode Lantaarn'): 30PA.

De jurering wordt gedaan door niemand minder dan Glenn485, Schele Henkie en ondergetekende. Je cluster kan punten behalen op een aantal verschillende punten. Degene met de uiteindelijk hoogste score, wint.
Veel succes, jullie zullen het nodig hebben!

Rukurt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het idee voor een profielplaatje met de award van clustercontest vind ik nog wel een goed idee, zal even een prototypetje maken heel simpel :p
 
Reactiescore
4
Het idee voor een profielplaatje met de award van clustercontest vind ik nog wel een goed idee, zal even een prototypetje maken heel simpel :p

Ik heb AF en toe wel goede idee-en hoor :p.

@Rukurt:
Maak even een postje dat iedereen kan uploaden voor degene die het niet weten :).
Dan heb je hier ook geen 100posts van hoe moet dit en dat.
 

DeletedUser

Guest
Gl, er lopen er wat rond hoor:p

@evi, ik heb eigenlijk totaal geen idee wat jullie met dat profielplaatje bedoelen, dus surprise me!
Even een extreem lelijk en simplistisch voorbeeld...
nl20.jpg
En dan de naam er nog bij ofzo
 

DeletedUser40402

Guest
Oef, het lukt me niet:S
Een cluster die niet volgens de regels gepost wordt, kan niet meegenomen worden. Helaas voor Kapptive, je moet zelf even je kaartje hier zien te krijgen. Mij lukt het ook niet:p

Mijne is goed he (a)
 

DeletedUser24056

Guest
Aanvulling: hoe post ik mijn kaartje?

In alle onduidelijkheid en mijn raaskallen zal ik (met dank aan pinguinz) stapsgewijs uitleggen hoe je hier heel makkelijk een kaartje post.

1. Ga naar http://nl20.twmaps.org/
2. Druk op 'Add Player'. Geef hier je eigen accountnaam in en geef het een kleurtje.
3. Druk op 'Add Ally'. Geef hier je stam en omliggende stammen in.
4. Waar nodig gebruik je de zoomknop om je cluster van dichterbij te kunnen bekijken. Vergeet je center niet te verplaatsen naar je eigen coördinaten.
5. Wanneer je je gegevens juist ingevuld hebt, komt er een knop met 'Link It' te staan. Wanneer je hierop drukt krijg je een link te zien. Kopieer de link bij het vakje BBCode (!!) Plak deze hier, haal de 'urlbb-code' weg, plaats de spoiler erom, en je bent klaar.

Resultaat:
showmap.php
 

DeletedUser52174

Guest
Okey en nu verwijdert iedereen zijn posts om ruimte te maken voor een serieus topic.
 

DeletedUser56594

Guest
Mijn Cluster, Ik groei langzamerhand naar het EMPIRE front :cool:

clustercontest.png
 

DeletedUser

Guest
Inschrijving account Zone X
showmap.php

Geel - Zone X

Blauw - /Dome
Roze - .Time & .Watch
 
Bovenaan