Top & Flop stammen

DeletedUser

Guest
Ook wel een accounthopper jij he ;)

nope, speelde eerst hier op elefendts maat, toen gefuseerd met koningtrol. Daar op gespeeld t/m een week geleden, nu ff gestopt en daar heb ik mn redenen voor:)

En op W14 was ik al helemaal geen acc. hopper, dat weet je..
 

DeletedUser59180

Guest
nope, speelde eerst hier op elefendts maat, toen gefuseerd met koningtrol. Daar op gespeeld t/m een week geleden, nu ff gestopt en daar heb ik mn redenen voor:)

En op W14 was ik al helemaal geen acc. hopper, dat weet je..

Haha, PACMAN in the house!!

Weet je nou nog niet dat je hem niet serieus moet nemen joh? :D
 

DeletedUser

Guest
lol, en S.inc is in fusie met LMS hahahahahaha, maikelzzz dikke backstabber lol..
 

DeletedUser

Guest
Jawadde. Plague verliest Illy en Nummero Uno. En LMS in fusie met S.inc. Zoals je weet kon je mijn mening over deze zaak hier al lezen in het artikel van Walraven over Plague:D

Sterkte PlagueBoys
 

DeletedUser

Guest
Achja backstab of niet, van zulke gastjes moet je alleen maar sterker worden.
 

DeletedUser47506

Guest
Ik kan der niet meer van maken, we hebben jullie genaaid.
Maar ga niet alle schuld op Maikel afschuiven, want volgens mij zwaaiden jullie Maikel met alle plezier uit toen hij Plague verliet.
En toen der tijd had ik de vv van Alex en die had leiders rechten, en ik weet nog hoe de leiding liever had dat hij weg ging en later opgelucht was dat hij weg ging.
Vooral Scaregrow en Twiki die nu dus de leiders(sters) zijn.
En waarom hadden ze liever dat Maikel weg ging?
Omdat hij de fouten van de leiding kon aantonen, wat nooit door iemand gewaardeerd werd.

En nu doen jullie net of Maikel je beste vriend was en jullie gigantisch genaaid heeft.
Maar dit is en blijft en spel.
 

DeletedUser

Guest
Ik kan der niet meer van maken, we hebben jullie genaaid.
Maar ga niet alle schuld op Maikel afschuiven, want volgens mij zwaaiden jullie Maikel met alle plezier uit toen hij Plague verliet.
En toen der tijd had ik de vv van Alex en die had leiders rechten, en ik weet nog hoe de leiding liever had dat hij weg ging en later opgelucht was dat hij weg ging.
Vooral Scaregrow en Twiki die nu dus de leiders(sters) zijn.
En waarom hadden ze liever dat Maikel weg ging?
Omdat hij de fouten van de leiding kon aantonen, wat nooit door iemand gewaardeerd werd.

En nu doen jullie net of Maikel je beste vriend was en jullie gigantisch genaaid heeft.
Maar dit is en blijft en spel.

heb ik maikel weggezwaaid? Nee, maikel was mijn vriend.
Wou ik hem weghebben? Nee, maikel was mijn vriend.
Was maikel gemakkelijk in plague? Nee hij zeurde op alles en iedereen en gaf niemand tijd om zichzelf te verbeteren, dat weet jij dondersgoed..
Is maikel een aansteller? Ja, en ook dat weet jij dondersgoed, je hebt het me nog gezegd op MSN..
Heeft maikel gebackstabbed? Ja, zelfs LMS leden zeggen dat..

At your service;)
 
Reactiescore
1.736
Ik kan der niet meer van maken, we hebben jullie genaaid.
Maar ga niet alle schuld op Maikel afschuiven, want volgens mij zwaaiden jullie Maikel met alle plezier uit toen hij Plague verliet.
En toen der tijd had ik de vv van Alex en die had leiders rechten, en ik weet nog hoe de leiding liever had dat hij weg ging en later opgelucht was dat hij weg ging.
Vooral Scaregrow en Twiki die nu dus de leiders(sters) zijn.
En waarom hadden ze liever dat Maikel weg ging?
Omdat hij de fouten van de leiding kon aantonen, wat nooit door iemand gewaardeerd werd.

En nu doen jullie net of Maikel je beste vriend was en jullie gigantisch genaaid heeft.
Maar dit is en blijft en spel.

Lul niet zo stom man, van jou had ik dit nooit verwacht. De reden dat illy en jeroenie weg zijn is door dat dit dikgedrukte gedeelte nog steeds niet is goedgekomen. Ik ben er zelf ook niet blij mee, maar ik verraad plague niet.
 
Bovenaan