Het grote W11 praattopic

DeletedUser60039

Guest
Re: Het grote W11 Praat topic.

Dus iemand die al meedere accounts verpruts heeft en hier weer wat komt verprutsen met zijn gekregen accountje moet ik beschouwen als me stammaat not dus.

He geef hem een kans verkloot hij het zoek hem op, op ze andere wereld, voila probleem opgelost :)
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote W11 Praat topic.

Dus iemand die al meedere accounts verpruts heeft en hier weer wat komt verprutsen met zijn gekregen accountje moet ik beschouwen als me stammaat not dus.

meerdere acc' s ? noem er dan en paar op ?
 

DeletedUser60039

Guest
Re: Het grote W11 Praat topic.

Nog even iets dus ik heb et acc ook gekregen, dus mij aanvaard je ook als geen spammaat, cva datk et weet ;)
 

DeletedUser52179

Guest
Re: Het grote W11 Praat topic.

Gaan we tegenwoordig zo met elkaar om ?
En trouwens zit Brent nog in zijn proefperiode.
En ik heb vertrouwen in hem.
Als je me nu gek vindt stuur mij dan maar een Pm via het AF waarom hij zo noob is.
Met argumenten en dat hele verhaal.

Naja, dat jij vertrouwen hebt in iemand wil ook niet zoveel zeggen hé...
 

DeletedUser60039

Guest
Re: Het grote W11 Praat topic.

Zipii veralove je weet wel wat ik bedoel

@ JustAdream dat van jou is een ander verhaal;)

Vertel hem dan even, alles komt op zelfde neer, ik heb tijd. Ik ben benieuwt wat je in elkaar gaat flonzen
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote W11 Praat topic.

Vertel hem dan even, alles komt op zelfde neer, ik heb tijd. Ik ben benieuwt wat je in elkaar gaat flonzen

Ik beschouw jou wel als stamgenoot

Maar het soort van koekjes hebben wat accounts verprust beschouw ik niet zero waardig;)
 

DeletedUser52179

Guest
Re: Het grote W11 Praat topic.

Ik beschouw jou wel als stamgenoot

Maar het soort van koekjes hebben wat accounts verprust beschouw ik niet zero waardig;)

Lol, zo iemand is juist wel zero waardig xD
 

DeletedUser60039

Guest
Re: Het grote W11 Praat topic.

Ik beschouw jou wel als stamgenoot

Maar het soort van koekjes hebben wat accounts verprust beschouw ik niet zero waardig;)

Mij maakt het niet, praat het uit, ga bier gaan drinken maak het gewoon goed, en zever er hier gewoon niet over :)
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote W11 Praat topic.

Ik beschouw jou wel als stamgenoot

Maar het soort van koekjes hebben wat accounts verprust beschouw ik niet zero waardig;)

jij weet het hele verhaal niet het is niet dat ik op die acc gespeelt heb en ze dan naar de knoppen gedaan heb ik heb maar op 2 acc van die 4 gespeelt
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote W11 Praat topic.

jij weet het hele verhaal niet het is niet dat ik op die acc gespeelt ehb en ze dan naar de knoppe gedaan heb ik heb maar op 2 acc van die 4 gespeelt

Ik weet het hele verhaal jij moest eens weten wat ik allemaal wist;)
 

DeletedUser60039

Guest
Re: Het grote W11 Praat topic.

Er wordt stilte in de zaal gevraagt. :)
 

DeletedUser52179

Guest
Re: Het grote W11 Praat topic.

Je hebt niet 5dagen gewacht terwel je wel wist dat je moest je bent gewoon dom overgestapt naar zippi terwel je al een account in ID had zitten destijds.

En ik heb hem aangegeven :cool::cool:
 
Bovenaan