Het grote W11 praattopic

DeletedUser

Guest
Re: Het grote W11 Praat topic.

Zou die het niet hebben over het account zippii?;)

dat weet ik ook maar wat moet ik hier dan zetten ja lol dat is gebeurd ja en ik heb je toen en nieuw acc aangboden maar je wouw niet dus
 

DeletedUser34283

Guest
Re: Het grote W11 Praat topic.

over wat heb je het ?

Gast, je hebt ons accie naar de andere wereld geholpen, je gaf net toe in de pm dat je wel degelijk iets wist. Laat w11 het horen! De vieze spelervan w11 is terug! @laatste: jij reageerde niet op mn pms, niet dom doen
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote W11 Praat topic.

Ik? ik ben geen zippii hoor.
 

DeletedUser34283

Guest
Re: Het grote W11 Praat topic.

Wie bied me n account aan langs fh? Ik wacht op n afrekening met deze vent.
 

DeletedUser56695

Guest
Re: Het grote W11 Praat topic.


Gaan we tegenwoordig zo met elkaar om ?
En trouwens zit Brent nog in zijn proefperiode.
En ik heb vertrouwen in hem.
Als je me nu gek vindt stuur mij dan maar een Pm via het AF waarom hij zo noob is.
Met argumenten en dat hele verhaal.
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote W11 Praat topic.

Edwin men heeft gelijk de Brent. Heeft wel hele domme dingen gedaan en snap wel dat jobeh en IA boos zijn. ;) En ik bryan weten zkkrs wel wrrm.
 

DeletedUser60039

Guest
Re: Het grote W11 Praat topic.

Rustig jongens, het is nog altijd tegen je eigen stammaat dat je praat, doe het ergens anders ofzo ;)

Praat het uit, of ga kaarten ofzo he
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote W11 Praat topic.

Rustig jongens, het is nog altijd tegen je eigen stammaat dat je praat, doe het ergens anders ofzo ;)

Praat het uit, of ga kaarten ofzo he

Het is niet me stammaat ik zal hem ook nooit beschouwen als me stammaat:rolleyes:
 

DeletedUser60039

Guest
Re: Het grote W11 Praat topic.

Het is niet me stammaat ik zal hem ook nooit beschouwen als me stammaat:rolleyes:

Dan ben je ook niet de stam waard, mensen stamleden zijn 1 team kan je zo niet werken, zoek dan een andere game ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote W11 Praat topic.

Dan ben je ook niet de stam waard, mensen stamleden zijn 1 team kan je zo niet werken, zoek dan een andere game ;)

Dus iemand die al meedere accounts verpruts heeft en hier weer wat komt verprutsen met zijn gekregen accountje moet ik beschouwen als me stammaat not dus.
 
Bovenaan