Kaars Uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Beste mensen van w18.

Ik stop voledig met tw, wegens rl problemen, en paar dingen, wilde even melden ik wens jullie sterkte.
Het gaat jullie goed, nu na 5J tw is het gedaan, (voledig) alle acc's dat ik bespeel staan op de wis, en die van mij zijn.
Dus ik hoor jullie ook niet meer verder, maar bedankt voor de mooie tijd.


Succ6 :)
 

DeletedUser

Guest
hopelijk heb je er goed over nagedacht, het ga je goed in RL!

(komt ook vast door de aardige verliezen)
 

DeletedUser

Guest
Succes verder.

Enkel is dit topic geheel overbodig, zo kan iedereen die stopt hier wel een topic openen. Een afscheidje in het topic 'Topspelers' is meer dan voldoende.
 

DeletedUser

Guest
pffffff.. ben ik gisteren voor niks de hele middag bezig geweest met die stomme aanvalsplanner. kun je niet nog een paar daagjes blijven? :(
 

DeletedUser

Guest
pffffff.. ben ik gisteren voor niks de hele middag bezig geweest met die stomme aanvalsplanner. kun je niet nog een paar daagjes blijven? :(

Ik heb je 100 pa gegeven, ben er toch niks mee, waarom?

Omdat je goede speler bent en nooit opgeeft :)
 

DeletedUser26046

Guest
Waar was die actie vs EQUI dan voor nodig (eer)gister?

Jammer dat je toendertijd zo'n grote mond had en wel 'tegen de wereld zou vechten', en nu stop je vanwege irl problemen.
 

DeletedUser3435

Guest
Je werd geownd door EQUI en besluit nu maar te vluchten.
Dat is een korte samenvatting van dit topic. ;) Sorry, ik zit hier al veel te lang om telkens in dat RL onzin verhaaltje te trappen.
 

DeletedUser

Guest
Je werd geownd door EQUI en besluit nu maar te vluchten.
Dat is een korte samenvatting van dit topic. ;) Sorry, ik zit hier al veel te lang om telkens in dat RL onzin verhaaltje te trappen.

Even samenvatting, ownen of niet maakt mij niets uit dan oo, maar niks. :)

Vluchten, neen en al me acc's staan op de wis in andere werelden er is een verschil makker tussen waarheid of niet en als jij denkt dat ik zo iets zal uitvinden voor dit, neen zeker niet zo laf ben ik niet zo ver ben ik nog niet van de grond gevallen.

Ik laat het nu, ben het zat, cya
 

DeletedUser

Guest
Ach dit is allemaal opgezet spel. EQUI verdoezelt gewoon hun interns! Nu krijgen ze er nog wat ODA voor :D
 

DeletedUser11094

Guest
Dat is onzin want ik heb ze zelf ge-edelt heb en ik heb een hekel aan internen

Nee je bent een schijn bedrieger, Toen we lord Johnson en beer aanvielen Heel veel edelen! En maar opscheppen over hoe goed die is krijg ik vv in me handen geschoten van lord johnson zie ik een pm met jou waarin je vraagt welke dorpen leeg kunnen en waar nog troepen staan zodat je die kan bashen zodat het leek alsof je niet aan het internen bent.

lachertje jij zeg
 

DeletedUser

Guest
Nee je bent een schijn bedrieger, Toen we lord Johnson en beer aanvielen Heel veel edelen! En maar opscheppen over hoe goed die is krijg ik vv in me handen geschoten van lord johnson zie ik een pm met jou waarin je vraagt welke dorpen leeg kunnen en waar nog troepen staan zodat je die kan bashen zodat het leek alsof je niet aan het internen bent.

lachertje jij zeg

whahahaha Lord Jhonsonn en Beer waren samen een half uur/dag online xD
 

DeletedUser11094

Guest
Ik bedoel maar Mr y, Ik dacht al hoe doet hij dat hij is pro wtf, Zie ik die Pm ik was echt like WTF -.-.
En lord johnson gaf geen easy dorpen aan mij nee ik moest ervoor vechten :mad:

Btw Dalijk komt Rieks weer met een lul verhaal dat ik hypocriet ben etc en dat ik lieg Haha :p
 

DeletedUser

Guest
Dat is onzin want ik heb ze zelf ge-edelt heb en ik heb een hekel aan internen

sarcasm01.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan