Kaars Uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik bedoel maar Mr y, Ik dacht al hoe doet hij dat hij is pro wtf, Zie ik die Pm ik was echt like WTF -.-.
En lord johnson gaf geen easy dorpen aan mij nee ik moest ervoor vechten :mad:

Btw Dalijk komt Rieks weer met een lul verhaal dat ik hypocriet ben etc en dat ik lieg Haha :p

nah zo is hij laf, geen repsect, groot imago ego dat is Rieks, zo kennen we hem.

Nacht aanvallen waarom hij kan et overdag niet aan
 

DeletedUser

Guest
nah zo is hij laf, geen repsect, groot imago ego dat is Rieks, zo kennen we hem.

Nacht aanvallen waarom hij kan et overdag niet aan

Kerel, je verliest nog steeds dorpen op Etno overdag, maar zit hier wel op het AF te posten.
Dat is pas laf.
 

DeletedUser

Guest
Kerel, je verliest nog steeds dorpen op Etno overdag, maar zit hier wel op het AF te posten.
Dat is pas laf.

he flikker acc staat op de wis en opt tentesieve is er maar bepaalt uur dat je mag, ;)

dus wat moei jij je me jij weet helaaml niks over mij dus fuck off
 

DeletedUser

Guest
Ik bedoel maar Mr y, Ik dacht al hoe doet hij dat hij is pro wtf, Zie ik die Pm ik was echt like WTF -.-.
En lord johnson gaf geen easy dorpen aan mij nee ik moest ervoor vechten :mad:

Btw Dalijk komt Rieks weer met een lul verhaal dat ik hypocriet ben etc en dat ik lieg Haha :p

nu zeg jij dat je moeite had met dorpen van Lord Jhonsonn? Ik hoop van niet hahaha
 

DeletedUser

Guest
he flikker acc staat op de wis en opt tentesieve is er maar bepaalt uur dat je mag, ;)

dus wat moei jij je me jij weet helaaml niks over mij dus fuck off

Etno heeft zich uit je vriendenlijst verwijderd (nieuw) 31.08.11 18:27

lul niet
 

DeletedUser

Guest
he flikker acc staat op de wis en opt tentesieve is er maar bepaalt uur dat je mag, ;)

dus wat moei jij je me jij weet helaaml niks over mij dus fuck off

Ik weet 1 ding over je, je bent laf.
Jawadde?!? L A F
En denk je nu echt dat er op TW niemand is met RL problemen?
Jawel hoor meer dan genoeg maar zij gebruiken het niet als excuus.
 

DeletedUser

Guest
Nee je bent een schijn bedrieger, Toen we lord Johnson en beer aanvielen Heel veel edelen! En maar opscheppen over hoe goed die is krijg ik vv in me handen geschoten van lord johnson zie ik een pm met jou waarin je vraagt welke dorpen leeg kunnen en waar nog troepen staan zodat je die kan bashen zodat het leek alsof je niet aan het internen bent.

lachertje jij zeg

hoho

ga geen onzin vertelletje knul ik heb nooit opgeschept over de dorpjes die ik van Lord Johsen & beer234 edelde en ik heb nooit dorpjes leeg gebasht voor extra ODA of wat dan ook.

Dat hij dorpjes leeg zette is idd correct maar wat voor nut heeft het dat te herhalen op het af ?
 

DeletedUser

Guest
Ik bedoel maar Mr y, Ik dacht al hoe doet hij dat hij is pro wtf, Zie ik die Pm ik was echt like WTF -.-.
En lord johnson gaf geen easy dorpen aan mij nee ik moest ervoor vechten :mad:

Btw Dalijk komt Rieks weer met een lul verhaal dat ik hypocriet ben etc en dat ik lieg Haha :p

Je lult idd want de dorpjes voor beer234 en Lord johnsonen werden ook voor jou leeg gezet

wolfy op 03.08. om 16:14 uur
Hey,

Zouden volgende dorpjes leeg mogen zodat ik aan de gang kan blijven?
[coord]497|718[/coord]
[coord]498|718[/coord]
[coord]498|719[/coord]
[coord]499|718[/coord]
[coord]500|718[/coord]
[coord]500|719[/coord]
[coord]501|718[/coord]
[coord]497|718[/coord]
[coord]498|718[/coord]
[coord]498|719[/coord]
[coord]499|718[/coord]
[coord]500|718[/coord]
[coord]500|719[/coord]
[coord]501|718[/coord]

Alvast bedankt!
Mvg,
mark



beer254 op 03.08. om 19:18 uur
leeg

en je gelooft nog steeds in je eigen leugens want heb nooit opgeschept over de stats

whahahaha Lord Jhonsonn en Beer waren samen een half uur/dag online xD

Het stelde idd niks voor nadat ik wat dorpjes pakte gaven ze me op eens alles :)

sarcasm01.jpg

geloof wat je zelf wilt geloven ;)

nah zo is hij laf, geen repsect, groot imago ego dat is Rieks, zo kennen we hem.

Nacht aanvallen waarom hij kan et overdag niet aan

whaha laat me niet lachen knul ik pak nog steeds dorpjes en het is overdag.

JIj bent de gene die gewoon keihard faalde altijd tot 03 , 04 , 05 opblijven Marisjeh aan te vallen en dan met moeite 1 dorp behouden na weken proberen
 

DeletedUser11094

Guest
Ja want ik zeg ook echt dat ik dat niet deed etc, In het Begin moest ik ervoor vechten en heb ik veel lopen bashen daarna aan de praat geeft hij gewoon vv, Ja daar ben ik niet vies van hoor alles stond leeg aan mijn kant, dus ofdat ik het voor zekerheid vroeg of nog cleartje ervoor Boeiend.

Maar zoals ik al zei daar is king weer met zijn excuusjes :rolleyes: Ik reageer straks @ Topstammen over leven etc want ik ga nu met vrienden naar de fitness toe, He
 

DeletedUser

Guest
Ja want ik zeg ook echt dat ik dat niet deed etc, In het Begin moest ik ervoor vechten en heb ik veel lopen bashen daarna aan de praat geeft hij gewoon vv, Ja daar ben ik niet vies van hoor alles stond leeg aan mijn kant, dus ofdat ik het voor zekerheid vroeg of nog cleartje ervoor Boeiend.

Maar zoals ik al zei daar is king weer met zijn excuusjes :rolleyes: Ik reageer straks @ Topstammen over leven etc want ik ga nu met vrienden naar de fitness toe, He

Waar is op eens dat stuk gebleven dat ik er over op schepte ? is op eens weg hé

Jij hebt er voor gevochten ? je hebt hoogstens 2 clears op een dorp gegooid om dan een dorpje te edelen wat ben je toch een grapjas.

En idd ik kom met een excuus :rolleyes: ik kom met de feiten + bewijs ( quote ) jij hebt helemaal niks.

Maar oké ik ga nu weg ik ga met vrienden na de film toe :rolleyes: wat makkelijk om te zeggen is dat xD
 

DeletedUser

Guest
Ja want ik zeg ook echt dat ik dat niet deed etc, In het Begin moest ik ervoor vechten en heb ik veel lopen bashen daarna aan de praat geeft hij gewoon vv, Ja daar ben ik niet vies van hoor alles stond leeg aan mijn kant, dus ofdat ik het voor zekerheid vroeg of nog cleartje ervoor Boeiend.

Maar zoals ik al zei daar is king weer met zijn excuusjes :rolleyes: Ik reageer straks @ Topstammen over leven etc want ik ga nu met vrienden naar de fitness toe, He

Dus jullie deden precies het zelfde :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan