Wereld 15 is backstabwereld nummer 1

DeletedUser13579

Guest
Kerel, clears bouw je zo op. TV was echt maanden aan het sparen... dat is onzin he.

Maar je vindt forum nog wel leuk dan met al die kansloze tw ertjes :(
 

DeletedUser27722

Guest
Kerel, clears bouw je zo op. TV was echt maanden aan het sparen... dat is onzin he.

Maar je vindt forum nog wel leuk dan met al die kansloze tw ertjes :(

Ik zeg niet dat ik aan het sparen was? Als ik (zoals je beweert) actief was, dan moet het zijn dat we iets tegen EiT geplanned hadden onderling, anders had ik ze wel de deur uitgestuurd.
Welke massa is dit btw? :)
 

DeletedUser13579

Guest
Ik zeg niet dat ik aan het sparen was? Als ik (zoals je beweert) actief was, dan moet het zijn dat we iets tegen EiT geplanned hadden onderling, anders had ik ze wel de deur uitgestuurd.
Welke massa is dit btw? :)

Was gezamelijk weet niet meer precies lang geleden maar jij speelde idd maar je wilde sparen voor de dreiging etc, uiteindelijk is er niets gebeurd ;)
 

DeletedUser27722

Guest
Was gezamelijk weet niet meer precies lang geleden maar jij speelde idd maar je wilde sparen voor de dreiging etc, uiteindelijk is er niets gebeurd ;)

Uiteindelijk, maar dat noemt dan ook sparen voor iets onverwacht. :)
De gemoederen liepen toen met EIt wellicht hoog op en er was al min of meer een plan voor Herlord destijds, waardoor we mochten/moesten sparen.
Het is geen kwestie van onwil. ;)
 

DeletedUser13579

Guest
Uiteindelijk, maar dat noemt dan ook sparen voor iets onverwacht. :)
De gemoederen liepen toen met EIt wellicht hoog op en er was al min of meer een plan voor Herlord destijds, waardoor we mochten/moesten sparen.
Het is geen kwestie van onwil. ;)

Dat klopt. Maar wel vooruitlopen op de zaken. Die bg ging niet vallen met een dag, daar waren weken voor nodig.
 

DeletedUser

Guest
W19 is wel gruwelijk :p veel ex W2'ers daarzo :D

maar die wereld is nog niet egt op gang denk ik zo. Echte backstabs komen pas als de stammen goed zijn gevormd toch? Het is daar nu nog aftasten.
 

DeletedUser54346

Guest
W19 is wel gruwelijk :p veel ex W2'ers daarzo :D

maar die wereld is nog niet egt op gang denk ik zo. Echte backstabs komen pas als de stammen goed zijn gevormd toch? Het is daar nu nog aftasten.

Wanneer een stam goed gevormd is komt er weer een backstab.
Op het begin hadden we Fitum, De Fokke komt er in weg Fitum
BaZaa, fusie met de tegenstander, wat ze niet meewillen nemen ze niet mee.
En je hebt nog heel veel individuele backstabs.
 

DeletedUser27722

Guest
Wanneer een stam goed gevormd is komt er weer een backstab.
Op het begin hadden we Fitum, De Fokke komt er in weg Fitum
BaZaa, fusie met de tegenstander, wat ze niet meewillen nemen ze niet mee.
En je hebt nog heel veel individuele backstabs.

Ah, het komt allemaal wel in orde.. Na regen komt zonneschijn. ;)
 

DeletedUser

Guest
He! Dit was mijn topic!

Er wordt nog steeds gebackstabbed op wereld 15 hoor.

En dat is foeilelijk.

Dikke kus voor iedereen.

M.v.g. Dikke Draak.
 

DeletedUser

Guest
Ah, steek het gerust op mij, maar ik weet zeker dat ik 0% te maken heb met jou overstap richting MERC. :rolleyes:
Al die vluchters gingen weg uit angst, of is het verwonderlijk dat iedereen die wegging ook aan het front ligt bij MERC en niemand opstapte die dicht bij mij ligt? :eek:

Ben ik nou ook een vluchter? :rolleyes:
 

DeletedUser25273

Guest
Ja, ik ben zelf inactief, maar Jorik niet. :)
En dan nog, zomaar OS laten afmaken doordat hij weken wacht voor zijn lijn te trekken is nutteloos. :eek:

Ah, steek het gerust op mij, maar ik weet zeker dat ik 0% te maken heb met jou overstap richting MERC. :rolleyes:
Al die vluchters gingen weg uit angst, of is het verwonderlijk dat iedereen die wegging ook aan het front ligt bij MERC en niemand opstapte die dicht bij mij ligt? :eek:

Dat is omdat iedereen weet dat ze zich nergens zorgen om hoeven te maken, jij wordt toch eerst aangepakt vanwege je irritante aanwezigheid op het forum en gebrek aan bewezen kwaliteiten in het spel.:rolleyes::D:D:D
 
Bovenaan