Paxii VS A|S

DeletedUser

Guest
Best knap dat je naar aanleiding van zo'n verhaaltje kan vertellen wie er goed in zn hoofd is en wie niet.. Maar weet je, je moet niet zo'n grote mond hebben de hele tijd, ik kan het zelfs met je grote leider Ragnok vinden, omdat hij doorheeft dat het een spelletje is en het compleet nutteloos is om zo stoer te gaan doen op een forum.. Als je zo'n grote bek wilt geven spreken we ergens wat af lelijke kneus, kijken of je dan ook zo'n grote bek hebt.. En ik beloof je dat ik er zal zijn ;) Zou je best graag op je bek willen rammen, debieltje.. En als je dat niet durft.. Houd dan op het forum ook je mond ;) Iedereen weet dat je stoer kan doen vanachter je computertje, maar als je het ook niet in het echt durft moet je gewoon je smoel houden.

Wil best met jullie praten en in discussie gaan, maar dit soort kansloze mensen verpesten het een beetje.. Dus, Hallo2, houd het Forum een beetje leuk, vind het namelijk best leuk om met sommige mensen in discussie te gaan, maar jij met je Pinda-IQ verpest het een beetje.


whahah zeg hoe oud ben je eigenlijk? als ik je profiel moet geloven (doe ik niet, want ik ken je) dan ben je 18. vind je het dan niet beetje zielig om een debieltje van 15 te gaan meppen?
maargoed, als je zo graag wilt; vrijdag 21:00 uur max euwe plein. ik draag een zwarte ajaxtrui met een spijkerbroek.
 

DeletedUser3850

Guest
jijijijij

Ja, ik ben misschien een kneus met domme verhaaltjes, maar ik ga niet stoer doen vanachter mn computertje omdat ik jullie toch nooit in het echt zie..

Maar als je zin hebt om in het echt even te meeten en het in mn gezicht te zeggen moet je het maar laten weten, kijken of je dan nog zo'n grote bek hebt.. Bange kneusjes zijn jullie..
 

DeletedUser

Guest
Ja, ik ben misschien een kneus met domme verhaaltjes, maar ik ga niet stoer doen vanachter mn computertje omdat ik jullie toch nooit in het echt zie..

Maar als je zin hebt om in het echt even te meeten en het in mn gezicht te zeggen moet je het maar laten weten, kijken of je dan nog zo'n grote bek hebt.. Bange kneusjes zijn jullie..

whahha wat moet ik zeggen? dat je debiele verhaaltjes ophangt met je cavalarie die de pas afsnijden zodat onze infanterie afgesneden wordt....:rolleyes::rolleyes:
of dat je weer is 51.000 infanterie hebt staan in een dorpje?:p
volgens mij ben jij gewoon het kneusje onder ons. zeg nou zelf; je moet toch wel heeeeeeeeeeeeeeel diep gezonken zijn om een jochie van 15 te willen gaan slaan. als je 18 bent dan sta je daar toch boven en dan laat het je toch koud wat ik zeg... of ben je geen 18 en ben je eigenlijk nog een snotaap van een jaartje of 14:p:p:p:p
 

DeletedUser

Guest
iedereen zit maar te roepen wie hier de grootste "kneus" is, maar jullie worden allemaal aggresief van dat spel :eek:
"ik ga op je gezicht meppen"
"is goed ik draag blablabla kom maar af!"

als je tribalwars zo serieus gaat nemen dat je mensen op hun gezicht wilt gaan vegen, dan denk ik dat jullie een probleem hebben :eek:

dus als je wilt "vechten" doe dat dan ingame en laat dit GEEN echt oorlogsspel worden aub.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2596

Guest
WAt een niveautje ook eigenlijk:) Mischien moet het topic maar gesloten worden,, Wanneer wij elsthoud van de kaart vegen openen we wel een nieuwe..
 

DeletedUser7074

Guest
Zwijg eens allemaal; als er iemand mag meppen ben ik dat want ik ben :cool:

Oh, tof je hebt een dorpje in k14...ik zal ook eens naast jou komen wonen en dan zitten we gezellig naast elkaar ^_^
Is dat alles wat OVI en argos samen kunnen leveren :p
en elsie, waarom heb je zo graag dat we jou aanvallen? ;)
mss wilt A|S wel in vrede samenleven ^_^(ok, nu niet overdrijven rognak)

sry praat soms tegen mezelf, denk dat et door de twverslaving komt o_O
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3850

Guest
jijijijijijiji

Ik wil dat jullie me aanvallen, ik nog een paar leuke gevechtjes heb en dan kan stoppen met dit spel :p de lol is er een beetje vanaf, begint saai te worden..

Daar hebben we White weer met zn: ALS we elsthout van de kaart vegen.. Dan moet je wel eens wat gaan doen, en het is nogal een eind lopen naar dat dorpje voor mensen van Argos en OVI, er staat nu nog maar een klein beetje, en in de rest van mn dorpen staat ontzettend veel ondersteuning, die zijn wel al geleverd ;) kom ze maar eens opzoeken.
 

DeletedUser7074

Guest
Ik wil dat jullie me aanvallen, ik nog een paar leuke gevechtjes heb en dan kan stoppen met dit spel :p de lol is er een beetje vanaf, begint saai te worden..

Daar hebben we White weer met zn: ALS we elsthout van de kaart vegen.. Dan moet je wel eens wat gaan doen, en het is nogal een eind lopen naar dat dorpje voor mensen van Argos en OVI, er staat nu nog maar een klein beetje, en in de rest van mn dorpen staat ontzettend veel ondersteuning, die zijn wel al geleverd ;) kom ze maar eens opzoeken.

dus als we jou niet aanvallen stop je met spelen en worden je dorpjes barbarendorpen? :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, ik ben misschien een kneus met domme verhaaltjes, maar ik ga niet stoer doen vanachter mn computertje omdat ik jullie toch nooit in het echt zie..

Maar als je zin hebt om in het echt even te meeten en het in mn gezicht te zeggen moet je het maar laten weten, kijken of je dan nog zo'n grote bek hebt.. Bange kneusjes zijn jullie..

whaha moet jij zeggen met je noob verhaaltje

stoer hoord at je aleen verlaten dorpjes kan edelen ;)
 

DeletedUser3850

Guest
jijijijijij

Wat is er kneuzig aan om verlaten dorpen in te nemen? Het is juist best slim om te doen als je je cluster wilt dichtbouwen.. Ga jij maar eerst eens nadenken voordat je wat zegt ;) Je staat nogal voor lul met je domme opmerkingen.. En dan nog iets: Ik heb in totaal 14 verlaten dorpen ge-edeld in de afgelopen 2 maanden.. Dat is niets vergeleken met mij totaal aantal dorpen ;) Dus doe ook wat research voordat je de smart guy gaat uithangen.
 

DeletedUser

Guest
1: jij bent hier de genen die voor lul staat met je idiote verhaaltjes
2: je zegt het zelf in de afgelopen 2 maanden
en de rest ook zkr aleen maar verlaten dorpjes van spelers die stoppen
 

DeletedUser7074

Guest
Wat is er kneuzig aan om verlaten dorpen in te nemen? Het is juist best slim om te doen als je je cluster wilt dichtbouwen.. Ga jij maar eerst eens nadenken voordat je wat zegt ;) Je staat nogal voor lul met je domme opmerkingen.. En dan nog iets: Ik heb in totaal 14 verlaten dorpen ge-edeld in de afgelopen 2 maanden.. Dat is niets vergeleken met mij totaal aantal dorpen ;) Dus doe ook wat research voordat je de smart guy gaat uithangen.

hij heeft het over dorpjes waarvan de troepen ineens weg waren :p
 

DeletedUser3850

Guest
jajajajaj

Ennuh, Kevin.. even over kneuzen gesproken.. Je titel binnen je stam is: medelijder ipv mede-leider, en zelfs de stamnaam klopt niet, het is Goliathstraining en niet Goliahtstraining. Sukkeltje.. Wat is dat sowieso voor naam? Je noemt een stam toch geen Goliahtstraining.. Al Qaida heet toch ook geen Terroristentraining? Of zoals jij het zou schrijven: Terroritsentraining.

Ik denk niet dat jij echt in staat bent om te bepalen wie er een kneus is en wie niet.. Dit is een beetje hetzelfde als door een zwakzinnig persoon voor mongool uitgemaakt te worden.
 

DeletedUser

Guest
whahaha je bent de grootste kneus


ik heb de stam niet gemaakt
mss moet je de stamoprichter daar op aan spreken
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan