Favo Stamgenoten

DeletedUser14549

Guest
mijn lijstje;

1. Dei
2. Greenlord
3. Carette
4. Momske
5. degenen die ik nog vergeten ben :$
 

DeletedUser52941

Guest
Ik dan ook maar eens ;)

Binnen de stam
1) MrGrizzly : geen stam compleet zonder Eric :)
2) Christa89 : Stef is gewoon zo pro :eek:
2) Bornix : Jorik :D , ook een zeer goede speler vooral voor timen en snipen moet je bij hem zijn
applausje voor jorik :D
3) s1simon : een zeer goede leider , die de stam heel goed draaiende houd
4) theted : Tjaa mijn lieve buurtjes ;)
5) eigenlijk de hele stam daar maarja als ik toch iemand op 5 moet plaatsen toch wel 1965
De bespeler Ruben een zeer aangename en ervaren speler iemand waar mag naar opgekeken mag worden.

Buiten de stam
1) Miccie : Jonas een hele goede vriend van me ;)
2) kookaburra0 : Ryan speelt door mij op Kooka en doet het zeer goed , ik ben er trots op :D
3) fihgter66 : een niet zo bekende speler en al helemaal geen bekend account maar wel een goede vriend van mij
4) lady toscane : niet veel contact meer mee , maar ook iemand die me steunde op moeilijke momenten
5) Rumicup : Mijn oude co Guido , is en blijft een vriend ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
1) MrGrizzly : geen stam compleet zonder Eric

thx, dat is wederzijds maatke :eek:;)
 

DeletedUser14549

Guest
Ik dan ook maar eens ;)

Binnen de stam
1) MrGrizzly : geen stam compleet zonder Eric :)
2) Christa89 : Stef is gewoon zo pro :eek:
2) Bornix : Jorik :D , ook een zeer goede speler vooral voor timen en snipen moet je bij hem zijn
applausje voor jorik :D
3) s1simon : een zeer goede leider , die de stam heel goed draaiende houd
4) theted : Tjaa mijn lieve buurtjes ;)
5) eigenlijk de hele stam daar maarja als ik toch iemand op 5 moet plaatsen toch wel 1965
De bespeler Ruben een zeer aangename en ervaren speler iemand waar mag naar opgekeken mag worden.

Buiten de stam
1) Miccie : Jonas een hele goede vriend van me ;)
2) kookaburra0 : Ryan speelt door mij op Kooka en doet het zeer goed , ik ben er trots op :D
3) fihgter66 : een niet zo bekende speler en al helemaal geen bekend account maar wel een goede vriend van mij
4) lady toscane : niet veel contact meer mee , maar ook iemand die me steunde op moeilijke momenten
5) Rumicup : Mijn oude co Guido , is en blijft een vriend ;)

thx :D

Jij zit in mijn hart <3

slijmbal :D
 

DeletedUser29151

Guest
Mijn Top Spelers :D

Wereld 14
01) rolf1983
02) lady toscana
03) mikevdv
04) alloallo29
05) the one

Wereld 1

06) The neighbour
07) Apple*
08) persoonsvorm (PV)
09) TheFreeman (groot leider waar veel spelers van kunnen leren ook hier op w14 :D)
10) turbodo
11) Flyinghammer (vele en mooie gevechten mee gevoerd op wereld 1) (ik TEVA hij PAST)

Respect voor
da capital (ken hem verder niet persoonlijk maar heb gezien hoe hij 2 spelers aanviel respect daarvoor en voor het melden van een spion :D)

Haha Masterblaster! Leuk dat je me nog kent, speel nu enkelt nog W9. Account is in handen op W1 nu van anderen helaas, had het zelf niet zo meer naar mijn zin daar. Maar altijd leuk om te horen dat de sporen nog niet zijn uitgewist. Jou ben ik zeer zeker ook nog niet vergeten ;). Succes verder daar!
 
Bovenaan