account manager

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Lol wat zie ik hier plots een account manager,

Beste spelers,

Zojuist zijn alle spelwerelden geupdate naar spelversie 7.2.

Wat deze spelversie allemaal bevat kan je op de volgende pagina lezen: hier.

Naar aanleiding van de updates aan de Account Manager is er vanuit InnoGames besloten om de Account Manager vanaf nu op alle spelwerelden te activeren. Wat de Account-manager is en hoe je deze kunt gebruiken kun je op de hulppagina lezen: hier

Indien je vertaalfouten tegenkomt kan je die in het volgende topic melden: Hier

Bugs kan je in het daarvoor bestemde forum of in een supportaanvraag melden.

We wensen jullie veel plezier en succes met update 7.2!

Met vriendelijke groeten,
Jullie TribalWars.nl Team

Ik weet niet wat jullie er van denken, mar blijkt weer eens dat Innogames uit is op ons geld. Boven het Pa dat we betalen voor Tw willen ze nu ook nog eens dat we gaan betalen voor extra features, persoonlijk vind ik dit er over gaan. Wie Pa betaald moet recht hebben op alle features en niet slechts de oude.

Wat me ook is opgevallen is dat er een heleboel tools tussen zitten die dingen automatiseren, ligt het aan mij of werd er altijd vanuit Tw gezegd wanneer scripters tooltjes maken dat die tools niets mochten automatiseren en toch doen ze het nu zelf?

Ook is me opgevallen dat er veel meer aandacht gegeven word aan de AM dan aan de update men zou beter eens met deftige updates komen ipv nutteloze extra betalende features te introduceren.

Graag jullie mening hier over.

(gelieve ook de poll in mijn handtekening in te vullen )
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Lol wat zie ik hier plots een account manager,

Beste spelers,

Zojuist zijn alle spelwerelden geupdate naar spelversie 7.2.

Wat deze spelversie allemaal bevat kan je op de volgende pagina lezen: hier.

Naar aanleiding van de updates aan de Account Manager is er vanuit InnoGames besloten om de Account Manager vanaf nu op alle spelwerelden te activeren. Wat de Account-manager is en hoe je deze kunt gebruiken kun je op de hulppagina lezen: hier

Indien je vertaalfouten tegenkomt kan je die in het volgende topic melden: Hier

Bugs kan je in het daarvoor bestemde forum of in een supportaanvraag melden.

We wensen jullie veel plezier en succes met update 7.2!

Met vriendelijke groeten,
Jullie TribalWars.nl Team

Ik weet niet wat jullie er van denken, mar blijkt weer eens dat Innogames uit is op ons geld. Boven het Pa dat we betalen voor Tw willen ze nu ook nog eens dat we gaan betalen voor extra features, persoonlijk vind ik dit er over gaan. Wie Pa betaald moet recht hebben op alle features en niet slechts de oude.

Wat me ook is opgevallen is dat er een heleboel tools tussen zitten die dingen automatiseren, ligt het aan mij of werd er altijd vanuit Tw gezegd wanneer scripters tooltjes maken dat die tools niets mochten automatiseren en toch doen ze het nu zelf?

Ook is me opgevallen dat er veel meer aandacht gegeven word aan de AM dan aan de update men zou beter eens met deftige updates komen ipv nutteloze extra betalende features te introduceren.

Graag jullie mening hier over.


Mee eens, mee eens, mee eens :)
Over dat automatiseren, dat moet niet te ver gaan vind ik, je moet ook nog wel wat blijven doen bij tw! Vind het wel goed zoals het nu is.
 

DeletedUser

Guest
ja, je hebt helemaal gelijk!!!
We betalen al genoeg voor een PA!

Ik heb verder ook last bij het rekruteren! Als ik wat recruut, dan ververst het scherm niet, en blijven de troepen die ik kàn produceren, staan, alleen dit kan niet, omdat de GS er dan niet genoeg is!
Dit hoort hier niet thuis, maar ik dacht, misschien zijn er nog anderen met dit?
Ik kijk ook wel even bij de klachten etc., dus sorry voor de spam :(
Met de Vriendelijk Groeten.
 

DeletedUser23694

Guest
Het spel is definitief verkloot door de komst van AM. Zeker nu deze is doorgevoerd op oudere werelden.
 

DeletedUser

Guest
die AM is wel de grootse faal van innogames ooit. Premium voor de premium. Het lijkt wel coldplay op pinkpop met hun backstage in de backstage -.----.

Hoe kan je nou auto-scripts verbieden als je vervolgens een betaalde versie van een autoscript in elkaar zet..... Die gasten sporen echt nie. Beetje je zakken vullen het wordt nu misschien wel 2x zo duur -.-


ps: snapt iemand er sowieso al iets van??? Sangu package werkt veel beter.
 

DeletedUser

Guest
» Gratis AM voor 3 activeren.

Wat zijn ze toch weer gul bij innogames :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ik vind het idd ook wat overdreven zo iets.
sommigen doe al hun uiterste best om aan PA te geraken en dan komen ze ook nog extra features bij zetten waar je nog eens extra PA moet voor inzetten?
200 PA voor 1 maand premium account en nog is 200 PA voor 1 maand Account Manager
wat een totaal is van 400PA punten per maand
even goed dat je onmiddelijk je loon aan TW gaat geven
dat ze gewoon al de features vrij geven met een premium account en niet meer komen pooien bij de spelers
 

DeletedUser

Guest
zo praktisch lijkt het me zelfs niet.. Alleen de gebouwenmanager en dat is er dan al meteen over
 

DeletedUser

Guest
Iemand hier die van plan is AM te gaan gebruiken/kopen iedere maand ?
 

DeletedUser

Guest
TW wordt gewoon een film om naar te kijken. Inloggen, dat programma aan, en chillend kijken hoe alles vanzelf gaat. Dit is niet goed :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet waar jullie je nu op eens druk over maken.


Dit is maanden en maanden geleden allang aangekondigt. Misschien hadden jullie toen moeten protesteren in plaats van nu achteraf.
 

DeletedUser26046

Guest
Ik weet niet waar jullie je nu op eens druk over maken.


Dit is maanden en maanden geleden allang aangekondigt. Misschien hadden jullie toen moeten protesteren in plaats van nu achteraf.

Kan ik me niet meer dan bij aansluiten. Alles wordt commerciëler, en dit is nou geen gewelige update. Hoeveel ben je per dag kwijt aan recruiteren?1 min, lang leve de scripts. En uitbouwen kost je tegenwoordig ook nog maar een minuutje of 5, 6. Dus met de accountmanager hebben mensen die geld uitgeven per dag wel een minuut of 10 (erg ruim genomen) bespaard. Nou, als die dat het geld waard vinden verdienen ze het ook :eek:.
 

DeletedUser

Guest
Dit is gewoon een extra middel om geld binnen te halen.

Ik weet niet wat jullie denken maar ik denk niet dat Duckje in een dure Mercedes of BMW rond rijd van de zaak die moet het ook doen met wat gratis pa het is allemaal wat liefdadigheids werk wat de mods doen.

Zover ik weet neemt het aantal leden ook gelijdelijk gewoon af -- > minder inkomsten. Dit is gewoon een middel om wat extra geld binnen te halen om het spel draaiende te houden. Ik weet niet hoeveel je kwijt bent aan spellen als Runescape en Traviant maar ik dacht dat die toch al wel wat meer kosten dan die 2 euro ( als het al niet minder is ) die je per maand moet betalen voor tw.

als je dat om rekent in dagen betaal je mss maar een kleine 7 cent per dag voor een hele maand plezier. Ik daag je uit om dat ergens anders te vinden
 

DeletedUser

Guest
Dus omdat zij niks van marketing kunnen moeten de huidige spelers maar meer betalen ? erg logisch is dat niet hé ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan