account manager

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser26046

Guest
Dus omdat zij niks van marketing kunnen moeten de huidige spelers maar meer betalen ? erg logisch is dat niet hé ?

Hoezo? Wat is volgens jou hét voordeel dat de Ac je geeft als je het hebt? Waarom is het noodzakelijk ?
 

DeletedUser

Guest
We moeten gewoon in staking gaan :cool: geen pa meer kopen totdat ze ons smeken
 

DeletedUser

Guest
Denk je dat echt ?


Dat is het meeste stomme wat je kunt doen denk je echt dat Inogames ons gaat smeken om Pa te kopen ? op het moment dat dit spel verlies draait trekken ze gewoon de stekker er uit en gaan ze verder met 1 van hun andere parada paardjes bijv. The-weste , Gregpolis etc. etc.
 

DeletedUser

Guest
Denk je dat echt ?


Dat is het meeste stomme wat je kunt doen denk je echt dat Inogames ons gaat smeken om Pa te kopen ? op het moment dat dit spel verlies draait trekken ze gewoon de stekker er uit en gaan ze verder met 1 van hun andere parada paardjes bijv. The-weste , Gregpolis etc. etc.

die games zijn ook gedoemd te worden als Tw let op mijn woorden ;)
 

DeletedUser

Guest
Dit is gewoon een extra middel om geld binnen te halen.

Ik weet niet wat jullie denken maar ik denk niet dat Duckje in een dure Mercedes of BMW rond rijd van de zaak die moet het ook doen met wat gratis pa het is allemaal wat liefdadigheids werk wat de mods doen.

Zover ik weet neemt het aantal leden ook gelijdelijk gewoon af -- > minder inkomsten. Dit is gewoon een middel om wat extra geld binnen te halen om het spel draaiende te houden. Ik weet niet hoeveel je kwijt bent aan spellen als Runescape en Traviant maar ik dacht dat die toch al wel wat meer kosten dan die 2 euro ( als het al niet minder is ) die je per maand moet betalen voor tw.

als je dat om rekent in dagen betaal je mss maar een kleine 7 cent per dag voor een hele maand plezier. Ik daag je uit om dat ergens anders te vinden

Niet praten over zaken waar je geen verstand van hebt he ;)

duckje is een betaalde kracht van innogames
 

DeletedUser

Guest
Niet praten over zaken waar je geen verstand van hebt he ;)

duckje is een betaalde kracht van innogames

Zal vast niet wonderbaarlijk veel zijn wat hij krijgt.

Of heb jij hem al langs zien scheuren in zijn splinternieuwe BMW :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Denk je dat echt ?


Dat is het meeste stomme wat je kunt doen denk je echt dat Inogames ons gaat smeken om Pa te kopen ? op het moment dat dit spel verlies draait trekken ze gewoon de stekker er uit en gaan ze verder met 1 van hun andere parada paardjes bijv. The-weste , Gregpolis etc. etc.

Ik heb een tijdje The West en Grepolis gespeeld, maar die dingen sucken echt...
Als TW weg wordt gehaald, kunnen die 2 het nooit heel veel langer volhouden!
 

DeletedUser

Guest
Denk je dat echt ?


Dat is het meeste stomme wat je kunt doen denk je echt dat Inogames ons gaat smeken om Pa te kopen ? op het moment dat dit spel verlies draait trekken ze gewoon de stekker er uit en gaan ze verder met 1 van hun andere parada paardjes bijv. The-weste , Gregpolis etc. etc.
Het lijkt me niet dat ze kunnen terugvallen op T-W en GP
 

DeletedUser

Guest
We moeten gewoon in staking gaan :cool: geen pa meer kopen totdat ze ons smeken

en jij denkt dat het ga werken?
als ze geen geld mer krijgen van TW.nl
dan sluiten doen ze niets meer en als er nog steeds niets gebeurt, mogen we allemaal op TW.net gaan spelen
en als je nog redelijk goed frans kunt, mag je nog op de franse server gaan, idem voor degene die duits kunnen
 

DeletedUser

Guest
Denk je dat echt ?


Dat is het meeste stomme wat je kunt doen denk je echt dat Inogames ons gaat smeken om Pa te kopen ? op het moment dat dit spel verlies draait trekken ze gewoon de stekker er uit en gaan ze verder met 1 van hun andere parada paardjes bijv. The-weste , Gregpolis etc. etc.

Reken maar dat ze in paniek raken als iedereen in staking gaat. Dit is echter een utopie, het gaat nooit gebeuren.
 

DeletedUser

Guest
idd flos,
Maarjah 3 dagen gratis is toch wel weer heel erg gul van ze (uche uche):rolleyes:
 

DeletedUser21032

Guest
Kan een noob mij uitleggen hoe dit werkt?

Blijkbaar is het zo gemaakt dat ervaren spelers er niets van begrijpen omdat ze het spel al begrijpen? :eek:
 

DeletedUser

Guest
@jelmur ik zat bij jou in de stam :D
tot ik geband werd ivm 'reclame'' op me profiel :p
 

DeletedUser

Guest
Zie de bui alweer hangen.
Dalijk worden de scripts verboden die in het AM zitten
 

DeletedUser53222

Guest
Waar het mij om gaat is de volgende vraag:

"verbeterd een update het spel, en maakt het het spel veelzijdiger en aantrekkelijker?"

In dit geval doet het dit duidelijk niet; PA gebruiken is een keuze, en je betaald ervoor en krijgt er voordelen van. Met de AM krijg je een geval van '3-sterren TW'(zonder PA), '4-sterren TW' (met PA) en '5-sterren TW' (AM & PA)

Voelt een beetje als een ALL-IN cruise boeken, maar dan wel moeten betalen voor het 2e drankje..
In plaats van het spel te updaten en meer spelers te trekken, probeert Innogames met deze update MEER geld te trekken uit de HUIDIGE spelers. Dit is een verkeerd doel; het doel moet zijn meer spelers aan te trekken en een groter publiek.

Probeer eerste spelers aan te trekken en vast te houden..

Een trieste commerciële keuze van innogames..
Premium Account, maar dan toch nét niet.. :mad:

EDIT:
"Account Manager

Hier kan je gratis een Premium Account testen of een bestaand Premium Account verlengen.
Je gaat geen enkele verplichting aan.

500 dagen Account Manager voor 3 punten activeren?

» Gratis AM voor 3 activeren."

500 dagen.. het klinkt zo mooi. Maar het zijn er maar 5 T_T
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21032

Guest
ey maar jongens, ik ben serieus, ik weet niet hoe het werkt :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan