Excuses van de stam Behind naar P-Made.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser56384

Guest
@ Terror (nummer 3 van het driehoekje erbij dan maar)

Een link, ik zit nog even in dubio welke het best bij jou zal passen. Of misschien moet ik wel beginnen met "don't feed the troll"

http://pc-en-internet.infonu.nl/communicatie/12839-internet-trolls-en-flamers.html

Je hebt je schandalig gedragen zoals je zelf donders goed weet, lees je eigen stukken maar na die je allemaal zo goed weet te bewaren.


@ Farmox en Bravo4 Inderdaad een zeer goed speler, geweldig inzicht, goede strateeg etc. werd door zijn stam op handen gedragen zo ongeveer. Topspeler nummer 1, stamleider nummer 1 en kan zo nog wel even doorgaan. Dus dat jullie zo opkomen voor hem is niet zo vreemd.
De tijd zal het leren en lees w17 forum erop terug dan snap je mss de situatie wat beter.
Dan toch maar een andere link.... want zo anoniem ben ik niet. Iedereen kent mijn naam toch.. weet waar ik gespeeld heb?

En ik haal er helemaal niemand bij. Geen moderator, geen andere wereld.. in tegendeel zelfs: JULLIE slepen steeds W17 hier naar toe. Kijk dus maar eerst eens in de spiegel voordat je mij een flamer noemt.
 
Reactiescore
420
@ Terror (nummer 3 van het driehoekje erbij dan maar)

Een link, ik zit nog even in dubio welke het best bij jou zal passen. Of misschien moet ik wel beginnen met "don't feed the troll"

http://pc-en-internet.infonu.nl/communicatie/12839-internet-trolls-en-flamers.html

Je hebt je schandalig gedragen zoals je zelf donders goed weet, lees je eigen stukken maar na die je allemaal zo goed weet te bewaren.


@ Farmox en Bravo4 Inderdaad een zeer goed speler, geweldig inzicht, goede strateeg etc. werd door zijn stam op handen gedragen zo ongeveer. Topspeler nummer 1, stamleider nummer 1 en kan zo nog wel even doorgaan. Dus dat jullie zo opkomen voor hem is niet zo vreemd.
De tijd zal het leren en lees w17 forum erop terug dan snap je mss de situatie wat beter.


De tijd, de tijd, de tijd ... zucht :D Sinds W11 ken ik E al redelijk goed en nog nooit over hem moeten klagen. Ik neem het op voor hem omdat hij een vriend is voor zover dat natuurlijk gaat op een spel maar je snapt wel wat ik bedoel ;)
 

DeletedUser

Guest
De tijd, de tijd, de tijd ... zucht :D Sinds W11 ken ik E al redelijk goed en nog nooit over hem moeten klagen. Ik neem het op voor hem omdat hij een vriend is voor zover dat natuurlijk gaat op een spel maar je snapt wel wat ik bedoel ;)

onder welke naam speelde je in w11?
 

DeletedUser

Guest
Dan toch maar een andere link.... want zo anoniem ben ik niet. Iedereen kent mijn naam toch.. weet waar ik gespeeld heb?

En ik haal er helemaal niemand bij. Geen moderator, geen andere wereld.. in tegendeel zelfs: JULLIE slepen steeds W17 hier naar toe. Kijk dus maar eerst eens in de spiegel voordat je mij een flamer noemt.

Niemand sleept W17 erbij, enkel je gedrag wordt aan de kaak gesteld, meer dan terecht overigens, op welke wereld dat ook moge geweest zijn, omdat je opnieuw voor de zoveelste keer de schone Jan gaat uithangen en derden begint te verwijten terwijl je zelf alles behalve een schoolvoorbeeld bent.

Je kan gerust op een wereld de oetlul uithangen, maar verwacht niet dat we dat zoetjes vergeten. Gedrag, dat bewijst zich nog maar eens in de betere solli-discussies, gaat over de werelden heen, of dacht je dat je zomaar je karakter even ging veranderen? :eek:

En als je nog eens als argument probeert boven te halen dat we boos zijn omdat we zo moeilijker je dorpjes zouden kunnen overnemen...ga dan maar eens navragen: niemand van de 3 spelers die hier kritiek op je geven willen je bb-dorpen hebben, ondanks ze naast me lagen. Je dorpjes boeiden ons echt niet.
Verder vind ik zoals CR al aangaf de PS van Farmox ook een gat in de lucht, maar dat hij je in bescherming wilt nemen over iets waar hij niets over weet vind ik eigenlijk op zich nog een mooi bewijs van loyaliteit, hoe zeer hij ook de bal mis slaat in dit specifieke geval.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
420
onder welke naam speelde je in w11?

De Sade -> Zuri

Niemand sleept W17 erbij, enkel je gedrag wordt aan de kaak gesteld, meer dan terecht overigens, op welke wereld dat ook moge geweest zijn, omdat je opnieuw voor de zoveelste keer de schone Jan gaat uithangen en derden begint te verwijten terwijl je zelf alles behalve een schoolvoorbeeld bent.

Ik zie hem nergens verklaren dat hij een schoolvoorbeeld is. Hij spuwt op mensen zoals snow vanwege die actie. Het is en blijft een hele andere actie dan wat hij deed ;)
 

DeletedUser56384

Guest
Niemand sleept W17 erbij, enkel je gedrag wordt aan de kaak gesteld, meer dan terecht overigens, op welke wereld dat ook moge geweest zijn, omdat je opnieuw voor de zoveelste keer de schone Jan gaat uithangen en derden begint te verwijten terwijl je zelf alles behalve een schoolvoorbeeld bent.
Op alle voorgaande werelden heb ik mijn account doorgegeven, heb deze later internen óf was er echt niemand om de resterende dorpen aan te geven (w11) en ging de account op een normale delete.

Deze gang van zaken was exclusief voor W17... en iedere keer als je meent hieraan te moeten refereren... dan sleep je die wereld er dus aan de haren bij.

Dat ik (jawel) op W17 een afspraak had met mijn wederhelft om het spelletje Good cop / Bad Cop te spelen en ik de Bad cop was... in deze, dat wil er bij jullie maar niet in. Ik ben een eikel, schoffeer alleen maar en jullie kennen mijn gedrag etc. etc.

Gelukkig kent iedereen mij op de werelden voor W17 én op W22 als een ander persoon. Dus blijf vooral volharden in het beeld dat jullie hebben gekregen, dan bewijs ik wel ondertussen dat jullie er flink naast zitten, speel ik lekker mijn eigen spel en wel op een manier zoals jullie mij i.i.g. niet kennen.

Het enige wat mij opvalt, is dat jullie *kuch* echt geen enkele blaam treft als het over w17 gaat... stel je voor dat je, jezelf eens goed onder de loep neemt ^^
 

DeletedUser

Guest
...
Het enige wat mij opvalt, is dat jullie *kuch* echt geen enkele blaam treft als het over w17 gaat... stel je voor dat je, jezelf eens goed onder de loep neemt ^^

Zelfs bloot onder de microscoop wil ik gaan liggen, maar het is niet nodig, het verschil tussen jouw en mijn gedrag is mijlenver op te merken.

Dat jij je scheldpartijen achteraf afwimpelt op een spelletje good-bad-cop is jouw probleem, dat maakt het daarom niet minder voor je slachtoffers. Ik heb je herhaaldelijk gewezen op je gedrag, je moet maar leren inzien wanneer je moet stoppen met spelletjes, je bent er oud genoeg voor. Maar doordat het jou in feite allemaal niet raakt en alles blijft goed praten, maak ik alsnog de extrapolatie van bad-cop-spelletje naar kwaadaardig karakter.

Wat dat betreft: het was voor de speler in dit topic hier, dader van de stab-actie, misschien ook maar een spelletje, en wat dat betreft, het is hier allemaal maar een spelletje. Feit is wel dat jij nooit excuses hebt gemaakt en dat dit hier wel netjes gebeurde. Niet dat dat veel goed praat, maar in dat opzicht zijn ze toch een stuk volwassener dan jij.
 

DeletedUser56384

Guest
Zelfs bloot onder de microscoop wil ik gaan liggen, maar het is niet nodig, het verschil tussen jouw en mijn gedrag is mijlenver op te merken.

Dat jij je scheldpartijen achteraf afwimpelt op een spelletje good-bad-cop is jouw probleem, dat maakt het daarom niet minder voor je slachtoffers. Ik heb je herhaaldelijk gewezen op je gedrag, je moet maar leren inzien wanneer je moet stoppen met spelletjes, je bent er oud genoeg voor. Maar doordat het jou in feite allemaal niet raakt en alles blijft goed praten, maak ik alsnog de extrapolatie van bad-cop-spelletje naar kwaadaardig karakter.

Wat dat betreft: het was voor de speler in dit topic hier, dader van de stab-actie, misschien ook maar een spelletje, en wat dat betreft, het is hier allemaal maar een spelletje. Feit is wel dat jij nooit excuses hebt gemaakt en dat dit hier wel netjes gebeurde. Niet dat dat veel goed praat, maar in dat opzicht zijn ze toch een stuk volwassener dan jij.
Ik heb mijn eigen account vernacheld daar hoef ik niemand excuses voor aan te bieden. En jij met je vriendjes, kreeg precies wat je verdiende: NIETS. Mij maanden laten zitten, terwijl ik elke twee weken mijn clears voor jullie liet lopen.. hup 100 clears hier heen, hup 60 clears daar heen... kom maar op met de VV's... geen probleem... uren per dag aan leiderschap... maar jullie lieten mij stikken toen ik er op stond dat er eindelijk iets voor ons gedaan werd... en daarom kreeg je niets... exact jullie verdiende loon. Maar ik deed verder niets met jullie accounts... alleen met de mijne.

Dat is het verschil... en daarom mogen jullie eens bij jezelf ten rade gaan... of het nu werkelijk alleen aan ons lag ^^ en daarom zul je nooit een excuus van mij krijgen... want net als de dorpen op W17: die verdien je niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik heb mijn eigen account vernacheld daar hoef ik niemand excuses voor aan te bieden. En jij met je vriendjes, kreeg precies wat je verdiende: NIETS. Mij maanden laten zitten, terwijl ik elke twee weken mijn clears voor jullie liet lopen.. hup 100 clears hier heen, hup 60 clears daar heen... kom maar op met de VV's... geen probleem... uren per dag aan leiderschap...

Allemaal heel netjes, je was tot op een bepaald moment een voorbeeldig stamgenoot. Wat meer is: niemand zal dat ontkennen. Was het werkelijk zo lastig de scheldtirades achterwege te laten dan? Uren per dag leiderschap en dan nog moeten vervallen in het uitschelden van TW-spelers zonder boe of ba, zonder excuus achteraf. Eén van je slachtoffers maakte zelfs een spotprent over je: accountpic (nogmaals, een erg mooi profielplaatje) + hitlersnorretje. En nog begreep je niet dat je iets inherents fout aan het doen was.

maar jullie lieten mij stikken toen ik er op stond dat er eindelijk iets voor ons gedaan werd... en daarom kreeg je niets... exact jullie verdiende loon. Maar ik deed verder niets met jullie accounts... alleen met de mijne.

Dat is het verschil... en daarom mogen jullie eens bij jezelf ten rade gaan... of het nu werkelijk alleen aan ons lag ^^ en daarom zul je nooit een excuus van mij krijgen... want net als de dorpen op W17: die verdien je niet.

Onzin, hou toch op met je te verstoppen hierachter. Ten eerste betrof het een noob-stammetje binnen het stamcluster die aanzien werd als edelruimte. Spreek een paar spelers aan in de buurt en ga los. Je moet achteraf niet zoeken naar excuses die er niet zijn.
 
Reactiescore
420
Zelfs bloot onder de microscoop wil ik gaan liggen, maar het is niet nodig, het verschil tussen jouw en mijn gedrag is mijlenver op te merken.

Dat jij je scheldpartijen achteraf afwimpelt op een spelletje good-bad-cop is jouw probleem, dat maakt het daarom niet minder voor je slachtoffers. Ik heb je herhaaldelijk gewezen op je gedrag, je moet maar leren inzien wanneer je moet stoppen met spelletjes, je bent er oud genoeg voor. Maar doordat het jou in feite allemaal niet raakt en alles blijft goed praten, maak ik alsnog de extrapolatie van bad-cop-spelletje naar kwaadaardig karakter.

Wat dat betreft: het was voor de speler in dit topic hier, dader van de stab-actie, misschien ook maar een spelletje, en wat dat betreft, het is hier allemaal maar een spelletje. Feit is wel dat jij nooit excuses hebt gemaakt en dat dit hier wel netjes gebeurde. Niet dat dat veel goed praat, maar in dat opzicht zijn ze toch een stuk volwassener dan jij.

Dat komt mss omdat het maar een spelletje is ... :rolleyes:

En wat die loyaliteit betreft : Voor vrienden ben je er altijd of ze nu in fout zijn of niet dat maakt echt niet uit maar in dit geval puur op feiten gebaseerd vind ik niet dat E. in fout is. Achja deze discussie kan blijven aanwakkeren maar uiteindelijk winnen we er niks mee. We gaan beter farmen zodat we edels hebben en naar elkaar kunnen toegroeien zodat het een leuke en eerlijke strijd wordt ;D
 

DeletedUser

Guest
Dat komt mss omdat het maar een spelletje is ... :rolleyes:

En wat die loyaliteit betreft : Voor vrienden ben je er altijd of ze nu in fout zijn of niet dat maakt echt niet uit maar in dit geval puur op feiten gebaseerd vind ik niet dat E. in fout is. Achja deze discussie kan blijven aanwakkeren maar uiteindelijk winnen we er niks mee. We gaan beter farmen zodat we edels hebben en naar elkaar kunnen toegroeien zodat het een leuke en eerlijke strijd wordt ;D

Jij kent de feiten niet, dus verdedig hem gerust, maar ga niet de idioot uithangen door te beweren dat op basis van de feiten E. niet fout zit. Laat dat maar over aan de spelers die zelf op de feiten zaten te kijken.
 

DeletedUser43257

Guest
Jij kent de feiten niet, dus verdedig hem gerust, maar ga niet de idioot uithangen door te beweren dat op basis van de feiten E. niet fout zit. Laat dat maar over aan de spelers die zelf op de feiten zaten te kijken.

aan de feiten te zien is dit een meningsverschil. Jullie hebben beide een visie, en zullen deze beide houden. Er zal ook geen compromis komen, omdat het Ja of Nee is! Dus hou er over op?
 

DeletedUser

Guest
ik heb ook wel eens wat gelezen over het gedrag van bubblegum. destijds op ht af;)

En nu schat ik gilga nog wel iets hoger.
ondanks zijn vage humor:D
 

DeletedUser56384

Guest
Allemaal heel netjes, je was tot op een bepaald moment een voorbeeldig stamgenoot. Wat meer is: niemand zal dat ontkennen. Was het werkelijk zo lastig de scheldtirades achterwege te laten dan? Uren per dag leiderschap en dan nog moeten vervallen in het uitschelden van TW-spelers zonder boe of ba, zonder excuus achteraf. Eén van je slachtoffers maakte zelfs een spotprent over je: accountpic (nogmaals, een erg mooi profielplaatje) + hitlersnorretje. En nog begreep je niet dat je iets inherents fout aan het doen was.

Onzin, hou toch op met je te verstoppen hierachter. Ten eerste betrof het een noob-stammetje binnen het stamcluster die aanzien werd als edelruimte. Spreek een paar spelers aan in de buurt en ga los. Je moet achteraf niet zoeken naar excuses die er niet zijn.
Uitschelden zonder boe of ba of... harde woorden durven uitspreken en zeggen waar het op staat? Maar behoud gerust je eigen visie...

En dat hitler verhaal... wie spraken daar allemaal schande van? Wie vonden overigens ook dat deze spelers uit de stam moesten -nadat ze tegen mijn advies in- waren binnen gekomen? Ik mocht het vieze werk weer opknappen... en daarom maakte men dat prentje en nergens anders om. Maar je geheugen laat je ineens in de steek?

aan de feiten te zien is dit een meningsverschil. Jullie hebben beide een visie, en zullen deze beide houden. Er zal ook geen compromis komen, omdat het Ja of Nee is! Dus hou er over op?
Mee eens... wat mij betreft hoort het hier niet thuis... maar ik laat me ook niet alles zeggen.

ik heb ook wel eens wat gelezen over het gedrag van bubblegum. destijds op ht af;)

En nu schat ik gilga nog wel iets hoger.
ondanks zijn vage humor:D
Da's mooi... ik niet ^^
 

DeletedUser44415

Guest
Ok, changed mine mind. Eindelijk iets boeiends te lezen :D.

*haalt popcorn & wat bier*
 

DeletedUser58530

Guest
Even terug on-topic:

1.
Er is een spy door Behind geplaatst in P-made.

2.
Deze spy van Behind stuurt middels een VV de troepen weg van een P-made account.

3.
Seint dan zijn vriendjes in Behind in, en de dorpen van de account zoals genoemd onder punt 2... worden door hen geedeld.

Hoeveel smeriger wil je het hebben ^^ ???

Mods kunnen dit rechtzetten. Het is waar dat het smerig is, maar ge moet nie blijven wenen he; ze hebben sorry gezegd, jij hebt gezegd dat je de excuses van bepaalde spelers niet accepteert en dat je je gaat wreken. Meer moet er toch niet meer over gezegd worden, tenzij je natuurlijk alles 10x wilt herhalen.

Post binnenkort maar wat stats, dat is interessanter.

Dat is nu een daadkrachtige beslissing.

Ik ken de situatie niet op de kaart, maar misschien is het een idee om de beste en de sportiefste spelers van Behind in P-made onder te brengen en dan samen op te trekken tegen spelers als Snowcaster. Hebben we gelijk een mooie grote topstam erbij op W22... ^^

Ga jij maar tribalhugs spelen. Deze wereld heeft zoiezo al geen interessante oorlogen, en nog wilt ge huggen? Vecht gewoon oorlogen tegen stammen, iedereen kan operaties maken op enkelingen.
 

DeletedUser43257

Guest
Even terug on-topic:



Mods kunnen dit rechtzetten. Het is waar dat het smerig is, maar ge moet nie blijven wenen he; ze hebben sorry gezegd, jij hebt gezegd dat je de excuses van bepaalde spelers niet accepteert en dat je je gaat wreken. Meer moet er toch niet meer over gezegd worden, tenzij je natuurlijk alles 10x wilt herhalen.

Post binnenkort maar wat stats, dat is interessanter.



Ga jij maar tribalhugs spelen. Deze wereld heeft zoiezo al geen interessante oorlogen, en nog wilt ge huggen? Vecht gewoon oorlogen tegen stammen, iedereen kan operaties maken op enkelingen.


Het is wel iets actueels, en ik snap dat THP het openbaar wil maken.

Stats zijn welkom en zouden erg leuk zijn :D

Hij moet tribalhugs spelen? Ik denk dat hij toch beter is in tribalwars, zijn account ziet er niet heel erg slecht uit... Bovendien hangt dat tribalhugs me de strot uit... Verzin iets nieuws ofzo?
 
Reactiescore
372
Even terug on-topic:



Mods kunnen dit rechtzetten. Het is waar dat het smerig is, maar ge moet nie blijven wenen he; ze hebben sorry gezegd, jij hebt gezegd dat je de excuses van bepaalde spelers niet accepteert en dat je je gaat wreken. Meer moet er toch niet meer over gezegd worden, tenzij je natuurlijk alles 10x wilt herhalen.

Post binnenkort maar wat stats, dat is interessanter.



Ga jij maar tribalhugs spelen. Deze wereld heeft zoiezo al geen interessante oorlogen, en nog wilt ge huggen? Vecht gewoon oorlogen tegen stammen, iedereen kan operaties maken op enkelingen.

Welkom op het Algemeen Forum, het knopje uitloggen vind je rechtsboven.
 

DeletedUser44415

Guest
Even terug on-topic:



Mods kunnen dit rechtzetten. Het is waar dat het smerig is, maar ge moet nie blijven wenen he; ze hebben sorry gezegd, jij hebt gezegd dat je de excuses van bepaalde spelers niet accepteert en dat je je gaat wreken. Meer moet er toch niet meer over gezegd worden, tenzij je natuurlijk alles 10x wilt herhalen.

Post binnenkort maar wat stats, dat is interessanter.



Ga jij maar tribalhugs spelen. Deze wereld heeft zoiezo al geen interessante oorlogen, en nog wilt ge huggen? Vecht gewoon oorlogen tegen stammen, iedereen kan operaties maken op enkelingen.

Ik begrijp hem wel, aangezien ik hetzelf al eens meegemaakt hebt, kan ik hem 100% gelijk geven dat ik zo'n spelers ook zou afknallen. Om zo'n miezirig manier een stam ownen kan iedereen, maar de meesten hebben respect voor de andere. Jij bent waarschijnlijk een Behind. lid ofwel de co van snowcaster, dus ga niet te hoog op de toren staan.

Deze wereld gebeuren oorlogen, maar alleen de boeiende oorlogen worden hier op het forum geplaatst. Ook is dit topic er niet voor om over oorlogen te discussiëren, dus spammer, ga lekker slapen in je grot. Hij pownt je gewoon in tribal wars zelf, dus waarom tribal hugs? Bang dat hij je ownt?
 

DeletedUser52591

Guest
Sommige fouten zijn onvergefelijk, geen fatsoenlijke stam zou je nu nog moeten willen hebben en niemand zou jou feitelijk nog enige OS of hulp moeten verlenen.

Tip/hint:

Hier per direct stoppen en starten op W23 onder een nieuwe naam. Ik zou deze account ook maar nooit in mijn sollicitaties zetten, daar kom je nooit meer mee in een echt goede en fatsoenlijke stam.


Je hebt helemaal geen spijt.... je bent het laagste van het laagste.... voor de vorm en om in je stam te kunnen blijven heb je hier sorry gezegd... maar als je de kans kreeg: dan deed je het morgen weer... ik spuug op spelers zoals jij.


Er spelen ook nog andere spelers op het account die zich niet hebben misdragen. Waaronder ik, nu word PI een schande gemaakt, terwijl wij hier met zijn 4-en spelen en alleen Jony iets heeft gedaan :mad:

Ik begrijp dat dit een schande is, maar het ou niet echt fijn ziijn als account daarom op delete moet worden gezet door 1 speler.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan