Spotprenten.

  • Topicstarter Sensual Seduction
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Tjonge zeg, zijn jullie nu nog niet uitgezeurd over die kata's???

Schei toch eens uit met die onzin en gedraag jullie eens als volwassen mensen.
Face it. Kata's maken onderdeel van dit spel uit.
En loop nou niet als kleine kinderen te zeuren over fair spel.
Zo fair spelen jullie dit spelletje ook niet hoor getuige mijn laatste topic.
Jullie hebben geluk dat Duckje het weg gehaald heeft.

Zeur niet man. Wij zijn ook gewoon normale mensen met werk/school. Plus ook wij worden welles gebant. Paar maanden ik nog omdat ik joepie zei. lol.
Tribal Wars Team op 02.11. om 12:33 uur
Je bent bij het Support Team gemeld. We verzoeken je vriendelijk om het beledigen van andere spelers in de toekomst te vermijden. Verdere beledigingen kunnen tot een blokkering van je account leiden.

Onderwerp: gore kut
RUUULER zei:
wollem zei:
jij bent een gore kut amateur ik heb twee accounts op werld negen ben ik 11 miljoen punten

Dus niet zeggen dat wij mods uberhaupt meehebben..
 
Reactiescore
0
Zeur niet man. Wij zijn ook gewoon normale mensen met werk/school. Plus ook wij worden welles gebant. Paar maanden ik nog omdat ik joepie zei. lol.


Dus niet zeggen dat wij mods uberhaupt meehebben..

dan heb je nog niks gezegd van wereld 9 waar pracKTISCH 3/4 van de stam geband was:D
 

DeletedUser

Guest
je word op tw al heel rap geband,vaak voor de onbenulligste redens.
heb er zelf ook bijna elke maand mee te maken :)
is niet iets waar je trots op kunt zijn,maar het gebeurt gewoon rap.
 

DeletedUser

Guest
Rowall Klaagt over Nowall met defence

western-wall13.jpg
 

DeletedUser

Guest
Ik heb een ban gehad van Duckje omdat ik een link geplaatst had naar www.degoedefee.com.
Dus zo'n goede vriendjes ben ik ook niet met hem. De persoon op de foto zal wss Iras zijn :D

En natuurlijk is er niemand die zo'n script kan gaan uitpluizen of er iets in zit om onze vijanden te koeioneren, we spreken hier over een script van 3500 lijnen code... Wie gaat zich bezig houden met dat na elke update te gaan scannen? Zoals ik al zoveel zei, stop gewoon met het te gebruiken... Dan ben je 100% zeker dat we je account niet kunnen hijacken...

Hoe Duckje zo snel op de hoogte was van het topic is me ook een raadsel. Tijdens mijn (onterechte?) ban moest ik langer wachten op uitleg..
Maar dat hij dit verplaatst heeft naar Tools & Projecten is niet zo verbazingwekkend, daar zitten spelers die de code wel kunnen ontcijferen. In feite waren ze hiervan op de hoogte aangezien ik een supportaanvraag had ingediend waar ik het vv-raadsel ontrafelde. Dat ik jou dit niet ga vertellen is redelijk logisch zeker? Ik kon kiezen tussen je laten zweten of uitleggen dat het een grap was. Hmm moeilijke keuze.

Waarom plaatste je het topic trouwens alsof we accounts konden vv'en terwijl je donders goed wist dat dit niet het geval was...
Sangu Package inschakelen en er staat RUUULER. Deactiveren en er staat Rikoh, opnieuw activeren en er staat weer RUUULER; zo moeilijk was het nu ook weer niet te achterhalen.

ten eerste zet je hier weeral een link naar die site

ten tweede
hadden wij binnen temp te maken met spionnen en hebben wij binnen de stam mensen valselijk beschuldigd vanwege jouw "grapje".
Ik heb het al maanden geleden gemeld maar daar is destijds niets mee gedaan.
Dus zo winnen jullie.
Goed om te weten.
Ik snap ook best dat Rikoh een opmerking plaatst dat jullie nog steeds/alweer over de katapulten klagen.
Eerst was het apache strategie, daarna credo, toen templar, toen rowall.
...
maar zoals we van jullie gewend zijn wilde jullie weer het laatste woord hebben en trekken jullie alle tricks uit de hoge hoed. zelfs dragoon die met puppy eyes kijkt " dan zal ik wel geen spotprents meer maken ".
 

DeletedUser10875

Guest
Priory,

Dat jullie mensen beschuldigd hebben van spionage is ook wel logisch. Er werd ook info gelekt bij jullie;)

Apache begon er inderdaad mee. Waar zijn die? Credo heeft het gedaan, doen nu ook niets meer. Temp heeft het gedaan.. gone to.
En nu Nowall.

Ik snap niet dat de rest van w10 het nog steeds niet door heeft. Winnen doe je enkel met dorpen edelen, kata's zijn stront vervelend maar je bereikt er verder niet veel mee. Of je vind het leuk om dorpen met boer 6 te edelen (Smurfje1973).
3 stammen zijn daarvan het bewijs. Geen 1 die heeft gewonnen, en geen 1 die zal winnen van ons. Misschien de tactiek aanpassen?

Wij weten inderdaad hoe we moeten winnen. Dorpen edelen. Niets afbreken gewoon vol offs gooien en edelen. Zoals Djanako mooi zei:
Beginnen en niet meer ophouden.
 
Reactiescore
35
hadden wij binnen temp te maken met spionnen en hebben wij binnen de stam mensen valselijk beschuldigd vanwege jouw "grapje".
Ik heb het al maanden geleden gemeld maar daar is destijds niets mee gedaan.
Dus zo winnen jullie.
Goed om te weten.
Ik snap ook best dat Rikoh een opmerking plaatst dat jullie nog steeds/alweer over de katapulten klagen.
Eerst was het apache strategie, daarna credo, toen templar, toen rowall.
...
maar zoals we van jullie gewend zijn wilde jullie weer het laatste woord hebben en trekken jullie alle tricks uit de hoge hoed. zelfs dragoon die met puppy eyes kijkt " dan zal ik wel geen spotprents meer maken ".

We kunnen het ook anders stellen Priory. Als ik het Sangu Package niet op het AF gezet had, dan hadden we dat grapje niet kunnen doen en dan hadden jullie nog eens VEEL sneller verloren omdat wij dan tools-gewijs een enorm grote voorsprong hadden gehad.

Dat je dit aanhaalt als excuus is gewoon zwak. Zonder die vreemde vv's hadden jullie gewonnen ofzo? Support had toen toch bevestigd dat er geen vv was vanwege Sangu, ze hadden op vraag van jullie de logs bekeken.
Dat ik dit evenveel maanden geleden ook zelf had gemeld aan support is ook iets waar ex-Temp maar liever overheen leest blijkbaar.
Net als mijn voorstel dat ik toen ook al gedaan had: "Als je het zaakje niet vertrouwd kun je ook gewoon stoppen met het sangu package te gebruiken." [sic]

Als ik vuil wou spelen, het Sangu Package had veel minder aangename dingen kunnen doen. Of wat dacht je van paswoorden doorsluizen naar mijn account en dan aan iemand vragen om in alle accounts in te loggen zodat jullie mass-ban kregen?
Maar ah nee, weet je dat was zelfs niet nodig, jullie gingen zo ook wel op delete.


Ik heb het ook al een paar keer aan de achterban gezegd: Stop met over katapulten te zagen, daardoor weten ze dat we het lastig vinden en gaan ze er zeker met doorgaan. Maar zoals Ed al zei: Uiteindelijk kun je op die manier onmogelijk een oorlog winnen. We zullen de gebouwen wel aanklikken terwijl je jullie aan het edelen zijn.
Jullie kiezen je targets er ook zorgvuldig uit veronderstel ik. Als je mijn dorp edelt en de boerderij staat niet op 30, dan breek ik het sowieso volledig verder af. Ik heb niet veel katapulten maar ze zijn speciaal geplaatst en getrained om 26 ptn dorpen te creeëren.
 

DeletedUser

Guest
zelfs dragoon die met puppy eyes kijkt " dan zal ik wel geen spotprents meer maken ".

buh valt mee hoor, iedereen heeft zijn eigen tactiek en respecteer ik wel.
gooi die katapulten maar na mijn accountje dikke /care
ik bouw die zooi wel weer op. De opmerking was ofc sarcasme xD
heb alweer spotprentjes gemaakt.

katas is een onderdeel van het spel en dus vrij om te gebruiken, dat wij als Sangu ze niet willen gebruiken heeft te maken met visie. Wij willen domineren door te edelen dat is ons doel.
Rowall (uitzonderingen niet mee geteld) haalt hun motivatie uit het mollen van onze gebouwen, ze komen geen steek verder maar dat is hun visie he.

Ale het was toch al bekend dat onze visie anders was:D:D
 

DeletedUser

Guest
Priory,

Dat jullie mensen beschuldigd hebben van spionage is ook wel logisch. Er werd ook info gelekt bij jullie;)

Apache begon er inderdaad mee. Waar zijn die? Credo heeft het gedaan, doen nu ook niets meer. Temp heeft het gedaan.. gone to.
En nu Nowall.

Ik snap niet dat de rest van w10 het nog steeds niet door heeft. Winnen doe je enkel met dorpen edelen, kata's zijn stront vervelend maar je bereikt er verder niet veel mee. Of je vind het leuk om dorpen met boer 6 te edelen (Smurfje1973).
3 stammen zijn daarvan het bewijs. Geen 1 die heeft gewonnen, en geen 1 die zal winnen van ons. Misschien de tactiek aanpassen?

Wij weten inderdaad hoe we moeten winnen. Dorpen edelen. Niets afbreken gewoon vol offs gooien en edelen. Zoals Djanako mooi zei:
Beginnen en niet meer ophouden.

goed gesproken:)
 

DeletedUser

Guest
ROWALL bereikt zich voor.

l_04373260.jpg









massa's werd besteld

2hs658g.jpg














helaasss..

RUUULER bereid zich voor!


2z7n146.jpg


Overtreding op deze nieuwe wetregel in deze dorpen geld verbanning:cool:
 
Bovenaan