Een grensgeschil

DeletedUser

Guest
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bonki Bekijk bericht
MansonM gaat het goed met je?? Of moet ik elke conversatie negeren met jouw want dat vind je toch zo vervelend?
laat manson is doen?
of ik zal eens vervelend gaan doen xd
__________________
Resistance is futile. You will be eliminated!

WTF??
Het is misschien al een paar maanden geleden dat ik hier nog eens iets gepost heb of de forum heb gelezen.
Mag ik vragen waarover je het hebt?
MM/MansonM
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2522

Guest
Dezelfde als men AF-account. Maar ben er veel later dan jij bijgekomen. Ik denk dat jij een van de oorspronkelijke spelers was in TBR. Ik ben erbij gekomen samen met Appeljongens en co toen RB viel. Ik weet niet of je toen nog actief speelde op W2 ;)
 

DeletedUser36068

Guest
Bwa kdenk niet dat zoveel mensen hier hem zullen kennen :p Doet me der aan denken dat ik dringend nog es een pooleke moet doen met hem en dietrix

Dietrix.. Dat was nou eens een echte speler! Dat was de eerste speler ooit op TW, waarvoor ik echt respect had:)

En appeljongens kent iedereen wel hoor;)
 

DeletedUser2522

Guest
Dietrix.. Dat was nou eens een echte speler! Dat was de eerste speler ooit op TW, waarvoor ik echt respect had:)

En appeljongens kent iedereen wel hoor;)

Lol blijkbaar ga ik poolen met 2 beroemdheden :p Zalt ze eens vertellen. Heb jij dan ook op W2 gespeeld, want dieter heeft nergens gespeeld, hij steekt dan ook een massa werk in het leiding wezen van TBR
 
Bovenaan