Topstammen/Flopstammen

DeletedUser

Guest
Zielige zin..

Ga dan VV'n op K.ing he???

Dan lig je tegen me.. Maar dat is mss niet goed genoeg.. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik doe niet grappig joh..

Ben doodserieus, en hier wil ik helemaal niets mee bereiken.
Wou gewoon even kwijt dat de zin "ik wou dat ik naast je lag"
gewoon dom is.

:)
 

DeletedUser

Guest
Iedereen kan tussen de bbcode voor een quote iets typen..

Of ik kan een screenshot nemen :rolleyes:

Word eens tijd dat veel mensen gaan snappen dat dit een "oorlogspel" is...

En toen ik uit 40+ ging, was er helemaal niemand van Astra die het erg vond, ik doe het nu andersom
en heb de ene klaagmail na de andere, ik word hier zo sch**tziek van.

Nou... Je vertelt voor je leave dat je focus op Rebel zal blijven liggen, maar 3 dagen na je leave val je king al aan. En er is een verschil tussen naar een andere stam gaan, en naar een andere stam gaan en meteen je oude aanvallen. Maar als je wilt aanvallen, zeg dan niet dat je het niet gaat doen.

Daarnaast wordt dimanuz niet aangevallen, dat is een dorpenwissel. Afgesproken in Astra* tijd en die wordt gewoon verdergezet.

Feli trouwens met de 5 dorpen die je hebt kunnen edelen uit een hoek waar we het nooit hadden verwacht.

Kijk eens aan Het zit Astra gewoon niet lekker dat je een richting heb gekozen en dat is de kern der aarde.
Ja dat daar nu net Astra leden liggen daar kan dark toch niets aan doen.
Ik vind dan ook dat je spelers niet te veel de wil van Groot Khan moet op leggen dan krijg je onvreden en ja dan weet je nooit hoe het gaat.
Dus een les voor het overige Astra bestand helaas zal een ieder niet meer over kunnen stappen.
wat dus in houd dat Groot Khan jullie ten onder heeft gebracht met zijn arogantie:D


mvg Hans

Hij doet wat hij wil. Als hij naar 40+ wil gaan, dan is dat zijn keuze. Maar zeg dan niet dat je niet gaat aanvallen. Denk overigens niet dat groot khan er ook maar iets mee te maken heeft. En zijn wil opleggen doet hij al helemaal niet.


overstappen naar jullie zeker?

Dan Wordt ik nog liever geedeld;)

Ik maak vast nog kans om te joinen, ciao! :D:rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser24605

Guest
Nooit overwogen dat het wel eens zou kunnen dat hij initieel ook effectief niet van plan was geweest om meteen Astra* aan te vallen, maar dat 40+ andere plannen gehad kan hebben? En wie zou hij dan zijn om niet mee te doen om zich te bewijzen tegenover en het vertrouwen te winnen van zijn nieuwe stam.
Het bewijst in ieder geval dat hij geen spijt heeft van zijn switch.
 

DeletedUser

Guest
Dan zou hij dat zeker en vast al hebben kunnen weten vóór hij naar 40+ ging. De gesprekken liepen immers al enige tijd. Daarnaast is het ook een kleine moeite even te sturen: 'ik ga jullie toch aanvallen'. Al is het maar de dag voordien. En het zou nogal erg zijn als je 5 dagen na een overstap waar je lang over hebt nagedacht al spijt zou hebben.
 

DeletedUser24605

Guest
Dan zou hij dat zeker en vast al hebben kunnen weten vóór hij naar 40+ ging. De gesprekken liepen immers al enige tijd. Daarnaast is het ook een kleine moeite even te sturen: 'ik ga jullie toch aanvallen'. Al is het maar de dag voordien. En het zou nogal erg zijn als je 5 dagen na een overstap waar je lang over hebt nagedacht al spijt zou hebben.

Dat zou inderdaad erg zijn. Dat wil nog niet zeggen dat ik het niet kan vermelden.

En ik had nu eigenlijk je beloofde screens verwacht, zodat hier eindelijk eens een einde aan komt met dit off-topic gaan (zonder dat een mod moet ingrijpen). Het blijft hier namelijk een discussie waarbij de ene A en de andere B zegt, zonder enige bewijzen neer te zetten.
De screens nu wel niet gaan manipuleren, he. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ach ja, vind het hele gevalletje wel grappig. Iedereen zeuren dat hij alleen kan internen en als hij dan eens edelt, dan mag het weer niet omdat hij pas net de stam uit is. Wees blij dat hij je niet aanviel terwijl hij nog in de stam zat.

Het is wel grappig dat jullie ons altijd zeuren noemen in het High5 vs. Astra* topic om dit soort redenen, maar zelfs zijn jullie toch ook goed op weg ermee.
Ik zou zeggen, laat eens zien dat je aan meerdere fronten tegelijk kan presteren.
 

DeletedUser

Guest
Dan zou ik toch graag eens een citaat zien waar iemand van Astra* dat over darukruler heeft gezegd. Over dimanuz zal je dat vinden ja... Maar over darkruler? Echt niet.

Verder reageer ik enkel op hun reacties XD Wou niet gaan klagen weet je wel... :p
 

DeletedUser24605

Guest
Dan zou ik toch graag eens een citaat zien waar iemand van Astra* dat over darukruler heeft gezegd. Over dimanuz zal je dat vinden ja... Maar over darkruler? Echt niet.

Verder reageer ik enkel op hun reacties XD Wou niet gaan klagen weet je wel... :p

Nee, je postte het alleen maar om iedereen te laten zien dat wat darkruler gedaan zou hebben ethisch onverantwoord zou zijn.
 
Bovenaan