RE: So 4 king fail

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Als ik gevraagd word om daar te spelen.. Ik heb niks geripped hoor :p Rustig aan, speel er gewoon op sinds start met nog 2.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb het wachtwoord toch, ik speel erop met iemand die mij vroeg of ik wou. Whaha dus wat is er?

Ok, ik zal het je proberen uit te leggen.

PBN was een top account.
Het is weggegeven om de stam Select niet met een groot verlies op te zadelen, na het stoppen van mijn held Vannie, en die farm slet Detlef.
Het account is daarna vakkundig gesloopt, op een manier die geen enkele stam op w18 had kunnen overtreffen, namelijk door de nieuwe spelers.

De faam van het account is nog steeds groot, jij wilt blijkbaar op die faam meeliften.
Terwijl iedereen weet hoe hard je zelf wegrende toen je onder aanval lag.
Ow nee, je was al gestopt, dat kunnen we aan je co;s navragen toch? :rolleyes:

Als je het dan vreemd vind dat Detlef het sneu vind dat jij op die naam gaat spelen, kan ik niet anders concluderen dan dat mijn forum naam je beter past.
 

DeletedUser

Guest
Ok, ik zal het je proberen uit te leggen.

PBN was een top account.
Het is weggegeven om de stam Select niet met een groot verlies op te zadelen, na het stoppen van mijn held Vannie, en die farm slet Detlef.
Het account is daarna vakkundig gesloopt, op een manier die geen enkele stam op w18 had kunnen overtreffen, namelijk door de nieuwe spelers.

De faam van het account is nog steeds groot, jij wilt blijkbaar op die faam meeliften.
Terwijl iedereen weet hoe hard je zelf wegrende toen je onder aanval lag.
Ow nee, je was al gestopt, dat kunnen we aan je co;s navragen toch? :rolleyes:

Als je het dan vreemd vind dat Detlef het sneu vind dat jij op die naam gaat spelen, kan ik niet anders concluderen dan dat mijn forum naam je beter past.

Dan doe je het nu heel slim en had je me een pm moeten sturen ofzo, want als ik niet anoniem op dit acc zou spelen had bijna niemand het geweten. Dus waarom krijg ik het alleen te horen en niet die andere 3 die erop spelen? Tja.. Beetje zonde want je verwijt alleen mij. ;)

x
 

DeletedUser

Guest
Dan doe je het nu heel slim en had je me een pm moeten sturen ofzo, want als ik niet anoniem op dit acc zou spelen had bijna niemand het geweten. Dus waarom krijg ik het alleen te horen en niet die andere 3 die erop spelen? Tja.. Beetje zonde want je verwijt alleen mij. ;)

x

Anoniem?
Overigens ben ik niet Detlef, maar een fanboy van Vannie.
Daarbij zou ik het persoonlijk ook niet op prijs stellen als mensen die ik als faler zie, zich plots nestelen op een account wat ik zelf glorieus heb gemaakt.

Beetje logisch nadenken is blijkbaar ook lastig.

Doet me beetje denken aan de mensen die het Bormsie account op w10 kregen, en er daarna nog mee op nieuwe werelden gestart zijn.
In niets kunnen ze zich vergelijken met Gilles, maar toch doen ze zich voor alsof ze bormsie zijn.

Blijkbaar is het te moeilijk om zelf met een account naam iets neer te zetten, en dan grijpt men naar zulke praktijken.
Maar goed, je maakt je So $ King Fail naam in elk geval wel waar.
 

DeletedUser

Guest
Interessant om te lezen moet ik zeggen, enkel vallen jullie twee een beetje in herhaling. Het is perse nodig om dit op het forum te bespreken of wat?
 

DeletedUser

Guest
Dan lees je toch lekker het pokemon topic?

Dit lijkt er wel een beetje op moet ik bekennen.
Daar zeggen ze: "Ik heb die gevangen en geruild met jouw."
Hier zeggen ze: "De oorsprong van het account is van mij enkel heb ik het doorgegeven."

Zie je de gelijkenis? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Dit lijkt er wel een beetje op moet ik bekennen.
Daar zeggen ze: "Ik heb die gevangen en geruild met jouw."
Hier zeggen ze: "De oorsprong van het account is van mij enkel heb ik het doorgegeven."

Zie je de gelijkenis? :rolleyes:

Mjah, ik weet zelf niks van pokemon, dus ik kan het niet beamen.
Ik doelde er echter op dat als je iets niet interessant vind, je nergens verplicht wordt het te lezen.
Enkel door jou posts wordt dit een spam topic, niet door die van mij of so 4 King Fail.

Als ik gevraagd word om daar te spelen.. Ik heb niks geripped hoor :p Rustig aan, speel er gewoon op sinds start met nog 2.

En zoals eerder uitgelegd failen die nog 2 even hard.

Hoe haalt iemand het in z'n hoofd op zo'n account te starten? Iedereen die het account kent weet dat de huidige bespelers failers moeten zijn die niets te maken hebben met de oude glorie ervan en al die noobs weten toch niet welk acci het is. Dus wat is het nut ervan?

Als het nu ging om "gnagnagna, dan gaat iedereen denken dat ik de originele ben" snap ik het nog. Maar waarom dit?

En zoals eerder uitgelegd failen die nog 2 even hard.

Hoe haal iemand het in z'n hoofd op zo'n account te starten? Iedereen die het account kent weet dat de huidige bespelers failers moeten zijn die niets te maken hebben met de oude glorie ervan en al die noobs weten toch niet welk acci het is. Dus wat is het nut ervan?

Als het nu ging om "gnagnagna, dan gaat iedereen denken dat ik de originele ben" snap ik het nog. Maar waarom dit?

Jou sig faalt best btw.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser48277

Guest
Mjah, ik weet zelf niks van pokemon, dus ik kan het niet beamen.
Ik doelde er echter op dat als je iets niet interessant vind, je nergens verplicht wordt het te lezen.
Enkel door jou posts wordt dit een spam topic, niet door die van mij of so 4 King Fail.

Dit is een privegesprek ipv een openbare forumdiscussie. Voer dit gesprek dan ook per pm ipv op het forum...

En zoals eerder uitgelegd failen die nog 2 even hard.

Hoe haalt iemand het in z'n hoofd op zo'n account te starten? Iedereen die het account kent weet dat de huidige bespelers failers moeten zijn die niets te maken hebben met de oude glorie ervan en al die noobs weten toch niet welk acci het is. Dus wat is het nut ervan?

Als het nu ging om "gnagnagna, dan gaat iedereen denken dat ik de originele ben" snap ik het nog. Maar waarom dit?

Wat heb je er nog mee te maken? Je vraagt je nu af waarom iemand het zou doen. Maar geef liever zelf eens argumenten: waarom niet?

Jou sig faalt best btw.

Jouw reactie erop ook...
 

DeletedUser

Guest
Mjah, ik weet zelf niks van pokemon, dus ik kan het niet beamen.
Ik doelde er echter op dat als je iets niet interessant vind, je nergens verplicht wordt het te lezen.
Enkel door jou posts wordt dit een spam topic, niet door die van mij of so 4 King Fail.

Het enige wat je hiermee beiden wilt bereiken is elkaar voor groot publiek kleineren. Het is jullie beiden gelukt.
Proficiat zou ik zeggen! :)
 

DeletedUser

Guest
Wat heb je er nog mee te maken? Je vraagt je nu af waarom iemand het zou doen. Maar geef liever zelf eens argumenten: waarom niet?

Draai de vraag niet om.

Faillure heeft al genoeg redenen aangegeven waarom je het niet zou doen. Dat heeft iets met respect te maken enzo.
 

DeletedUser48277

Guest
Draai de vraag niet om.

Faillure heeft al genoeg redenen aangegeven waarom je het niet zou doen. Dat heeft iets met respect te maken enzo.

Ach vooruit, in deze discussie zal ik mij niet mengen. Je kunt elke zaak van 2 kanten bekijken, en tbh vind ik niet dat 1 partij gelijk heeft. Ik vind wel dat 1 partij zich fatsoenlijk weet te uiten hier op het AF en de ander niet.

Het enige wat je hiermee beiden wilt bereiken is elkaar voor groot publiek kleineren. Het is jullie beiden gelukt.
Proficiat zou ik zeggen! :)

+1
 

DeletedUser53985

Guest
Draai de vraag niet om.

Faillure heeft al genoeg redenen aangegeven waarom je het niet zou doen. Dat heeft iets met respect te maken enzo.

Oh noez! Hij respecteert je niet, wat erg! :eek: Wil je nu een koekje?
En hij heeft alle recht om die vraag om te draaien en als men een vraag wordt gesteld behoort men deze te beantwoorden, anders getuigd dat van disrespect. So tell me, why not? I'm waiting.
 

DeletedUser

Guest
Ik was niet van plan te gaan spelen. En als een vriend van mij vraagt of ik wil meespelen op een account mag ik toch ja zeggen? Je doet een beetje moeilijk. Nu ben ik gelijk failer :) We zullen het zien. tot nu toe toch één van de meeste gs gefarmed, toekomst is er zeker. Misschien (ga er niet vanuit met jouw gedachtes) ga je hier nog blij mee zijn. Maar dat boeit me niet, ik ga nu niet meer stoppen omdat iemand die niet meer op het acc speelt moeilijk gaat doen. Vind het viezer om te zeggen dat ik gespiked moet worden dan dat ik inga op een aanvraag tot co-schap.

Fail dit fail dat, kun je wel normaal praten, helemaal niet gezellig om zo'n discussie te voeren.. :(
 

DeletedUser

Guest
Dit is een privegesprek ipv een openbare forumdiscussie. Voer dit gesprek dan ook per pm ipv op het forum...

Ah ok, dus omdat een topic net open is, en er slechts 2 mensen reageren is het een prive discussie.
Dat andere mensen die deze discussie wel interessant vinden nog niet online zijn, of nog geen adequate reactie hebben, en het dus tijdelijk een conversatie met 2 personen was, doet niks af aan het feit dat het nog steeds voor iedereen vrij is om te reageren, dat je nou zelf geen enkele constructieve, of passende reactie kan geven, is geen enkele reden om mensen te veroeken prive gesprekken te voeren.

Daarbij, zoals je zelf zegt het is een openbaar forum.
Als het onderwerp je niet kan boeien, waarom zou het het dan lezen?
Doet me een beetje denken aan al die Youtube posters die bij muziek van een genre dat ze niet leuk vinden reacties gaan zitten geven dat het kut is.


Wat heb je er nog mee te maken? Je vraagt je nu af waarom iemand het zou doen. Maar geef liever zelf eens argumenten: waarom niet?

Ooit, als je ook eens een top account hebt gehad, zal je het snappen, voor nu ga maar terug naar je blokkendoos.


Jouw reactie erop ook...

Ik snap dat je de ingame humor van PBN en FBN niet snapt, en dat je gezien mijn reacties in dat andere topic nu probeert mij overal te quoten, maar als je mij wilt aanspreken op AF fatsoen, moet je zeker zo doorgaan.

Het is een vrij veel voorkomend verschijnsel, iemand heeft even geen reactie terug, en komt dan af met respect en fatsoen, om zodra de kans zich voordoet zelf precies hetzelfde te doen waar men een minuut eerder een ander op aansprak.

Zoals je kan lezen, neem ik voor elke dwaas op dit forum uitgebreid de tijd, en mij komt het zo voor dat ik So 4 king Fail met gepast sarcasme te woord heb gestaan, zonder hem te beledigen.
Jij beledigd met elke post enkel jezelf.
 

DeletedUser48277

Guest
Ah ok, dus omdat een topic net open is, en er slechts 2 mensen reageren is het een prive discussie.
Dat andere mensen die deze discussie wel interessant vinden nog niet online zijn, of nog geen adequate reactie hebben, en het dus tijdelijk een conversatie met 2 personen was, doet niks af aan het feit dat het nog steeds voor iedereen vrij is om te reageren, dat je nou zelf geen enkele constructieve, of passende reactie kan geven, is geen enkele reden om mensen te veroeken prive gesprekken te voeren.

Mijn reactie is zeker constructief bedoeld, dat je hem niet zo kunt opvatten ligt niet aan mij.

Daarbij, zoals je zelf zegt het is een openbaar forum.
Als het onderwerp je niet kan boeien, waarom zou het het dan lezen?
Doet me een beetje denken aan al die Youtube posters die bij muziek van een genre dat ze niet leuk vinden reacties gaan zitten geven dat het kut is.

Het onderwerp boeit me zeker, maar wanneer het een oeverloos ja-nee spelletje wordt, ga dan in pm verder of hou op met reageren...


Ooit, als je ook eens een top account hebt gehad, zal je het snappen, voor nu ga maar terug naar je blokkendoos.

1: LMAO
2: Je oordeelt vlot over iemand die je niet kent.



Ik snap dat je de ingame humor van PBN en FBN niet snapt, en dat je gezien mijn reacties in dat andere topic nu probeert mij overal te quoten, maar als je mij wilt aanspreken op AF fatsoen, moet je zeker zo doorgaan.

Eigenlijk reageerde ik eerder hierop dan daar. En ik quote anderen even goed als jou, wanneer ze zich zo opstellen als jij.

Het is een vrij veel voorkomend verschijnsel, iemand heeft even geen reactie terug, en komt dan af met respect en fatsoen, om zodra de kans zich voordoet zelf precies hetzelfde te doen waar men een minuut eerder een ander op aansprak.

Ik ben nog een van die ouwe rotten die gewoon van mening is dat een gesprek altijd fatsoenlijk hoort te verlopen. Je valt spelers aan op zaken die je niet weten kunt (zoals IG-qualiteiten bij mij), je probeert je gelijk te halen door negatieve dingen over de ander te zeggen die niets te maken hebben met het onderwerp. Ik verzoek slechts om je gewoon respectvol op te stellen tegen anderen. Sorry als ik ouderwets overkom.

Zoals je kan lezen, neem ik voor elke dwaas op dit forum uitgebreid de tijd, en mij komt het zo voor dat ik So 4 king Fail met gepast sarcasme te woord heb gestaan, zonder hem te beledigen.
Jij beledigd met elke post enkel jezelf.

I feel honoured:rolleyes:

..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan