RE: So 4 king fail

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Dikgedrukte lezen en je vind je antwoord? :eek:

Sorry, ik steek er ook tijd in om een overzichtelijk en duidelijk antwoord te geven, dan verwacht ik dat ook van een ander.
Aangezien men erop in gaat omdat men een reactie van mij wenst, ga ik ervan uit dat het vanzelf aangepast wordt.
 

DeletedUser

Guest
Ga lekker ergens anders zeiken over accounts.

Kan dan wel een forum zijn voor iedereen, maar het gaat over jullie account en dat gaat ons geen donder aan.
Rot nou maar ff op, zagert
 

DeletedUser

Guest
Lammert, jij ook hier :D Heb je nog anderen meegebracht van op W17? :)
 

DeletedUser

Guest
Ga lekker ergens anders zeiken over accounts.

Kan dan wel een forum zijn voor iedereen, maar het gaat over jullie account en dat gaat ons geen donder aan.
Rot nou maar ff op, zagert

Wie zit er nou meer te zagen, jij of die mensen die hier wel op willen reageren?
Ik zou me aanmelden voor forum mod als ik jou was, dan kan je zelf bepalen wat wel en niet blijft staan.
Tot zolang moet je niet gaan janken als er dingen gepost worden die jij niet interessant vind.

Ow ja, on topic: ik kan me de reactie van Detlefje wel voorstellen.
Maar ja, dan had ie zelf het account maar moeten wissen, en zo lekker zijn eigen stam een oor aan naaien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser48277

Guest
Wie zit er nou meer te zagen, jij of die mensen die hier wel op willen reageren?
Ik zou me aanmelden voor forum mod als ik jou was, dan kan je zelf bepalen wat wel en niet blijft staan.
Tot zolang moet je niet gaan janken als er dingen gepost worden die jij niet interessant vind.

Waarom reageer je nu niet meer op wat ik zei?
Omdat het niet netjes gequote was? Flauw hoor.
 

DeletedUser

Guest
Lammert, jij ook hier :D Heb je nog anderen meegebracht van op W17? :)

Jazeker, nu nog maar zien of ik hier serieus ga spelen, ben al druk zat eigenlijk :D
Niemand mee genomen trouwens, maar als ik verder speel dan komt er wel een co vanaf w17:)

Wie zit er nou meer te zagen, jij of die mensen die hier wel op willen reageren?
Ik zou me aanmelden voor forum mod als ik jou was, dan kan je zelf bepalen wat wel en niet blijft staan.
Tot zolang moet je niet gaan janken als er dingen gepost worden die jij niet interessant vind.

Ow ja, on topic: ik kan me de reactie van Detlefje wel voorstellen.
Maar ja, dan had ie zelf het account maar moeten wissen, en zo lekker zijn eigen stam een oor aan naaien.


Forum mod, ik? no f*cking way.
Duidelijk ken je mij niet goed genoeg :D ( blij toe;) )

En aangezien jullie allemaal lopen te janken over wat spelers op wat accounts, mag ik hier ook janken, niet dan?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij denkt 1/3 hier al dat jij Faillure bent Amokro ...
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij denkt 1/3 hier al dat jij Faillure bent Amokro ...

Ja, dat idee kreeg ik net ook al op skype, maar ik moet ze helaas teleurstellen.
Ik heb nog nooit een ander forum account aangemaakt dan deze.;)
 

DeletedUser48278

Guest
Ja, dat idee kreeg ik net ook al op skype, maar ik moet ze helaas teleurstellen.
Ik heb nog nooit een ander forum account aangemaakt dan deze.;)

Hmm, dat siert je. (slijm slijm)
Alleen vind ik het iets te toevallig :p.
 

DeletedUser48277

Guest
Hmm, dat siert je. (slijm slijm)
Alleen vind ik het iets te toevallig :p.

Indeed. Bent het overal met Faillure eens, logt om de beurt met hem in, reageert op de topics waar hij zich ook al zo geliefd maakte, zelfde spreekstijl, zelfde arrogantie (die niet geheel onterecht, maar desondanks een slechte eigenschap van de mensheid is)

Lijkt wel uitzonderlijk toevallig, maar aangezien ik zo uitzonderlijk goedgelovig van aard ben ga ik gewoon zeggen:

Oke, mijn excuses voor deze overhaaste conclusie:D
 

DeletedUser48278

Guest
Dat ga ik niet zeggen, totdat het tegendeel is bewezen :p.
 

DeletedUser

Guest
Indeed. Bent het overal met Faillure eens, logt om de beurt met hem in, reageert op de topics waar hij zich ook al zo geliefd maakte, zelfde spreekstijl, zelfde arrogantie (die niet geheel onterecht, maar desondanks een slechte eigenschap van de mensheid is)

Lijkt wel uitzonderlijk toevallig, maar aangezien ik zo uitzonderlijk goedgelovig van aard ben ga ik gewoon zeggen:

Oke, mijn excuses voor deze overhaaste conclusie:D

ik heb wel in 1 topic waar hij ook heeft gepost gerageerd zie ik nu, kan aan mij liggen maar lijkt me nogal overhaaste conclusie :D
 

DeletedUser40301

Guest
Sorry, ik steek er ook tijd in om een overzichtelijk en duidelijk antwoord te geven, dan verwacht ik dat ook van een ander.
Aangezien men erop in gaat omdat men een reactie van mij wenst, ga ik ervan uit dat het vanzelf aangepast wordt.

Geef hem de tijd om te laten zien of hij het account waard is. Kijk of hij faam maakt op deze wereld... :)

W18 is the past :cool:
 

DeletedUser26945

Guest
Beetje waardeloos topic he jongens;)
De feiten van w18 kun je daar bespreken. Als je toch over hem wilt spreken lijkt het beter bij top/flop spelers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan