Templar RIP

DeletedUser

Guest
Ik heb indertijd gevraagd de bronnen nooit prijs te geven aan ons/Sangu-leden.
Er zijn er maar twee die weten wie de spion is: de spion en Iras (diegene die de info kreeg)
Hoe minder je afweet van spionnen, hoe beter... ik zou er niet mee gedient zjin als men mij zou zeggen wie de spion is.

Maar als ik het zo goed lees, waren er geen betere Temp-kenners dan wij..
Elke move en gebeurtenis waren zo doorzichtig dat we het allemaal doorhadden :)


Ga je goed Priory en zonde van al die grijze massa's die erbij zullen komen.


Dan wordt het ook stilletjes aan tijd dat je de uitpraken van 'stam v 2010' intrekt :)

Iras(Juga) wist al 2 weken geleden wat er stond te gebeuren :D
 

DeletedUser37432

Guest
Nee,Fobie gaat geen leden van het vorige Temp aannemen.
We hebben een goed team nu dus we gaan het niet verpesten met dorpen verliezende spelers :p Nee grapje hun ligging is gewoon niet gunstig.
 

DeletedUser

Guest
Nee,Fobie gaat geen leden van het vorige Temp aannemen.
We hebben een goed team nu dus we gaan het niet verpesten met dorpen verliezende spelers :p Nee grapje hun ligging is gewoon niet gunstig.

lol, je recruit aan de andere kan vd wereld,(of 1x in mijn cluster:p) dit ligt eerder in de buurt.
 

DeletedUser37432

Guest
Dat zijn nog leden van vroeger wa gaan die nu niet kicken....
En we doen dat om rowwall zijn edelruimte weg te nemen :p
 

DeletedUser

Guest
Aardig hoor :)

Mooi dat we dat ook weten. Dat jullie dat doen op die reden. Sportief :cool:
 

DeletedUser37814

Guest
Nee,Fobie gaat geen leden van het vorige Temp aannemen.
We hebben een goed team nu dus we gaan het niet verpesten met dorpen verliezende spelers :p Nee grapje hun ligging is gewoon niet gunstig.

LOL blijf liever stamloos dan dat ik naar Fobie zou gaan:p
 

DeletedUser15110

Guest
Spijtig, maar jullie kunnen niet blijven verliezen natuurlijk, tenzij je Credo heet.


Ik denk dat dit alles niet veel goeds betekent voor W10.

Het ga jullie goed Temp'ertjes, en tot nooit meer wellicht :p.
 

DeletedUser23058

Guest
Iras(Juga) wist al 2 weken geleden wat er stond te gebeuren :D

Is ie dan de enigste die een beetje oplet op W10?

Als jullie allemaal beter opgelet hadden, hadden jullie dit al veel eerder allemaal aan zien komen.
 

DeletedUser

Guest
Is ie dan de enigste die een beetje oplet op W10?

Als jullie allemaal beter opgelet hadden, hadden jullie dit al veel eerder allemaal aan zien komen.

Neen, wij vielen totaal uit de lucht toen we opstonden en merkten dat er geen Temp meer is :rolleyes:
 

DeletedUser23058

Guest
Vind het anders niet zo'n slim antwoord.
Laat ie al die bb dorpen dan links liggen?
 

DeletedUser

Guest
Vind het anders niet zo'n slim antwoord.
Laat ie al die bb dorpen dan links liggen?

check ons zuiden. en toch zijn we met jullie begonnen... maar idd misschien maar is de dorpjes van verslagen tegenstanders pakken die ondertussen al 3 maanden bb zijn.

Sangu is taking a holiday in kicking ass, but we will be back!

overigs kan ik niets met zekerheid zeggen want iras kan nog wel is ons account hacken als we andere dingen doen. of dacht je dat hij in de leiding zat omdat die daadwerkelijk wat kan?
 

DeletedUser

Guest
toch jammer dat een belangrijke gebeurtenis als deze niet in het tww komt.
Los van dat Temp redelijk overrompelt werd door Sangu vind ik respect op zijn plaats. Een onervaren speler als Priory (in het begin) die een stam 2.5 jaar stabiel in de top leid vind ik erg knap en verdient respect.
Mochten er leiders van temp samen met mij voor de laatste keer een artikel willen maken kan dat. (heb enkel dinsdag nog tijd)
Ben te pmen op RUUULER.
Daarna is het wel echt afgelopen met mij als reporter hoor:D
 
Bovenaan