Aanval is de beste verdediging?

DeletedUser

Guest
Wat vinden jullie van de uitspraak:

Aanval is de beste Verdediging.
Is het gewoon een tw uitspraakje of is het werkelijk zo?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Uitspraak

Ik vind het vreemd offence heeft geen defence kracht, maar aanvalskracht.
Je kunt beter zeggen, aanval is de beste verdediging.

Of zoals ik altijd zeg, aanval is de beste aanval ^^
 

DeletedUser

Guest
Re: Uitspraak

Ja is zelfde hé maar aan de ene kant dacht is dus als ze met een clear op je afkomen op je aanvalsdorp dat je die gewoon dodged en dan je aanvalstroepen op zijn dorp van aanval stuurt en dat dan ze'n clear gemold is..
K'denk dat je de uitspraak niet te letterlijk mag nemen..


1)heb je veel minder verliezen bij.
2)Het maakt je aanvalsrang heel hoog waardoor je populair wordt xD
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Uitspraak

je krijgt maar heel weinig oda als je offence veegd.

En heeft dit iets met je discussie punt te maken?
Vind dit discussie punt onzin, die uitspraak slaat trouwens nergens op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Uitspraak

je krijgt maar heel weinig odd als je offence veegd.

En heeft dit iets met je discussie punt te maken?
Vind dit discussie punt onzin, die uitspraak slaat trouwens nergens op.



Wil weten wat jullie er van vinden..
En jij bent nu de enige die vind dat het nergens op slaat nu moeten andere nog hun reactie zetten..
 

DeletedUser

Guest
Re: Uitspraak

Je vraag was, wat wij vinden van de uit spraak offence is de beste offence? --> Vind ik nergens op slaan, offence zijn aanvalstroepen en hebben dus geen defence kracht. Wat wel kan is: Aanval is de beste verdediging en dat bedoel je waarschijnlijk ook?

Dan ben ik het wel met je eens :)
 

DeletedUser

Guest
Re: Uitspraak

Je vraag was, wat wij vinden van de uit spraak offence is de beste offence? --> Vind ik nergens op slaan, offence zijn aanvalstroepen en hebben dus geen defence kracht. Wat wel kan is: Aanval is de beste verdediging en dat bedoel je waarschijnlijk ook?

Dan ben ik het wel met je eens :)

Lol nee, ik vroeg wel degelijk: Wat vinden jullie van de uitspraak Offence is the best Defence en niet offence is de beste offence
 

DeletedUser

Guest
Re: Uitspraak

&
Offence-->aanval
Defence-->verdediging?

&
Ik zei al je moet de uitspraak niet letterlijk opnemen..
 

DeletedUser

Guest
Re: Uitspraak

&
Offence-->aanval
Defence-->verdediging?

&
Ik zei al je moet de uitspraak niet letterlijk opnemen..

Dit is toch geen goed discussie punt ;D?

offence = geen aanval, het zijn aanvalstroepen. Hebben aanvalstroepen een goede verdediging? Nee.
Dus nee, de beste verdediging is het niet. De slechtste? Ja.

Mijn mening: Ik vind die uitspraak nergens op slaan.
Waarom zou je hier een discussie over starten? Niets beters om over te discussiëren?

"Aanval is de beste verdediging" kun je wel zeggen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Uitspraak

Dit is toch geen goed discussie punt ;D?

offence = geen aanval, het zijn aanvalstroepen. Hebben aanvalstroepen een goede verdediging? Nee.
Dus nee, de beste verdediging is het niet. De slechtste? Ja.

Mijn mening: Ik vind die uitspraak nergens op slaan.
Waarom zou je hoer een discussie over starten? Niets beters om over te discussiëren?

Ja, we weten welke dag het vandaag is hoor... :p
 

DeletedUser

Guest
Re: Uitspraak

OK OK
Dan wordt de uitspraak
Aanval is de beste verdediging xD
Wat maakt het uit xD
 

DeletedUser

Guest
Re: Uitspraak

dat geld alleen met voetballen niet met tw alleen in de beginfase maar je kan echt niet als je 20 dorpjes hebben alleen aanvalsdorpjes hebben
 

DeletedUser11796

Guest
Re: Uitspraak

Wat vinden jullie van de uitspraak:

Aanval is de beste Verdediging.

:rolleyes:
Het is oorspronkelijk een citaat van Napoleon Bonaparte.

Het is figuurlijk bedoelt. Als je constant kan aanvallen en deze ook winnen, heb je eigenlijk geen verdediging nodig. Zo is aanval de beste verdediging :p Toch blijft de hamvraag, wat als er iets tussenkomt?
Het antwoord op deze hamvraag heeft Napoleon zelf ook mogen ondervinden :D

Sorry, blijkbaar hebben ze mij vroeger in het school wat wijsgemaakt. Het was het niet Napoleon maar Carl von Clausewitz die dit heeft gezegd.

de aanval is de beste verdediging (= je kunt beter zelf het initiatief nemen dan af te wachten tot je tegenstand...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Uitspraak

:rolleyes:
Het is oorspronkelijk een citaat van Napoleon Bonaparte.

Het is figuurlijk bedoelt. Als je constant kan aanvallen en deze ook winnen, heb je eigenlijk geen verdediging nodig. Zo is aanval de beste verdediging :p Toch blijft de hamvraag, wat als er iets tussenkomt?
Het antwoord op deze hamvraag heeft Napoleon zelf ook mogen ondervinden :D

Oorspronkelijk was de uitspraak offence is de beste verdediging, vandaar de discussie tussen mij en hem.
Hij heeft het snel veranderd, ik heb mijn gelijk gekregen, yeahy xD
 
Reactiescore
35
Re: Uitspraak

Is zeker van toepassing op tw :D


Als je je vijand onder druk blijft zetten wordt het voor hem heel moeilijk om een tegenaanval in te zetten.
Niet alleen moet hij zich voortdurend bezighouden met aanvallen dodgen waardoor er minder tijd/zin overblijft om een tegenaanval op te zetten, komt daarbij dat gedodge troepen x uur niet gebruikt kunnen worden voor die tegenaanval...

Iedereen maakt ook fouten tijdens het verdedigen dus na een tijd zullen de eigen troepen van de frontdorpen mee sneuvelen. Het is ook altijd een risico om edel(s) te gaan produceren in dorpen die constant onder aanval liggen: Edels vergeten dodgen is duur, als je het dorp verliest is het al even erg..



Wat niet wil zeggen dat je geen verdediging nodig hebt natuurlijk... En een hoge ODD is ook altijd mooi :)
 

DeletedUser

Guest
Re: Uitspraak

Oorspronkelijk was de uitspraak offence is de beste verdediging, vandaar de discussie tussen mij en hem.
Hij heeft het snel veranderd, ik heb mijn gelijk gekregen, yeahy xD

Lol je gelijk?
Mijn uitspraak was Offence is the best Defence
Wat gelijk is aan Aanval is de beste verdediging.
Wat gelijk is aan op je aanvalsdorp je aanvallen dodgen en dan je troepen op zijn dorp van herkomst sturen..
Dan heb je zijn clear gemold..

Als je het figuurlijk opneemt geloof je de uitspraak aanval is de beste verdediging of offence is the best defence wel...
Als je de uitspraak toepast op heel je tw carriere heb je wel problemen maar in het begin is het goed..
 

DeletedUser

Guest
*topictitel aangepast*

Deels ben ik het met de uitspraak eens. Als je aanvallend speelt, heeft je slachtoffer/vijand weinig tijd meer om jou aan te vallen -> je wordt nauwelijks aangevallen.


Deze uitspraak gaat trouwens niet alleen in tw op, ook met schaken bijvoorbeeld :D
 

DeletedUser

Guest
Ik ken sterke vijanden die echter zwaar in de verdediging geduwd worden en ook hun dorpenopbouw hebben omgezet naar quasi full def.
Ze houden dan vaak wel stand, maar ze verliezen wel. En aangezien ze zich enkel focussen op verdediging, staan ze in het rood.

Door zelf offensief te spelen (ongeacht je dorpenopbouw) dwing je je tegenstanders in het defensief en creëer je voor jezelf meer ademruimte.
 
Bovenaan