#Villa en Terminatorr

  • Topicstarter .Athansius Of Alexandria
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser55943

Guest
Maar toch blijft het zijn eigen fout....

en btw wie interesseert dit nou??

Of zoek je hulp bij je AF vriendjes...?


Zwak dat je mij kickt btw!
 

DeletedUser

Guest
Maar toch blijft het zijn eigen fout....

en btw wie interesseert dit nou??

Of zoek je hulp bij je AF vriendjes...?


Zwak dat je mij kickt btw!

Ik zoek geen hulp, ik wist helemaal niks af van dat dit topic werd geopend.

En dat jij word gekikt en ze mij en krakje terug willen zegt ook wel iets over jou.
 

Deleted User - 487957951

Guest
Heeft zo zijn redenen :)



Hehe, als ik boos ben wel ja :) En ik ik denk niet dat iemand de moeite gaat nemen het te censureren lol :)

Sorry maar ik zou daar geen lachend smiley achter zetten... Jij als leider van de stam hebt net gefaald.Je hebt om ongeziene redenen zitten schelden voor een klein dingetje...Je hebt je je niet kunnen bewijzen als voorbeeldig stam-leider...Je hebt zitten schelden als iemand van onder de 10 jaar die het zo spannend vind om met seksueel getinte uitspraken. En jij vind het nodig om hier nog wat de er lax over te gaan.Sorry maar je hebt zwaar gefaald.En toch vind je het nog nodig om hier de grappige proberen uit te hangen... :eek:
 

DeletedUser

Guest
Sorry maar ik zou daar geen lachend smiley achter zetten... Jij als leider van de stam hebt net gefaald.Je hebt om ongeziene redenen zitten schelden voor een klein dingetje...Je hebt je je niet kunnen bewijzen als voorbeeldig stam-leider...Je hebt zitten schelden als iemand van onder de 10 jaar die het zo spannend vind om met seksueel getinte uitspraken. En jij vind het nodig om hier nog wat de er lax over te gaan.Sorry maar je hebt zwaar gefaald.En toch vind je het nog nodig om hier de grappige proberen uit te hangen... :eek:

Hoe kom jij er nou weer bij dat ik stamleider ben?
 

DeletedUser

Guest
is eigenlijk zielig dat ze alles op AF moeten smijten
Vecht het IG uit hé
 

DeletedUser

Guest
Sorry maar ik zou daar geen lachend smiley achter zetten... Jij als leider van de stam hebt net gefaald.Je hebt om ongeziene redenen zitten schelden voor een klein dingetje...Je hebt je je niet kunnen bewijzen als voorbeeldig stam-leider...Je hebt zitten schelden als iemand van onder de 10 jaar die het zo spannend vind om met seksueel getinte uitspraken. En jij vind het nodig om hier nog wat de er lax over te gaan.Sorry maar je hebt zwaar gefaald.En toch vind je het nog nodig om hier de grappige proberen uit te hangen... :eek:
rustig man :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan