#Villa en Terminatorr

  • Topicstarter .Athansius Of Alexandria
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser55943

Guest
Ik zoek geen hulp, ik wist helemaal niks af van dat dit topic werd geopend.

En dat jij word gekikt en ze mij en krakje terug willen zegt ook wel iets over jou.

Dat zegt eerder iets over de leider van de stam...

En jah dat klopt, die wil gewoon zo veel mogelijk punten houden! (en heeeel graag krakje bij zich houden! Doet alles eraan om hem bij zich te houden)
 

DeletedUser

Guest
Dat zegt eerder iets over de leider van de stam...

En jah dat klopt, die wil gewoon zo veel mogelijk punten houden! (en heeeel graag krakje bij zich houden! Doet alles eraan om hem bij zich te houden)

Als ze punten wilden hadden ze wel C.I.A. style gegaan :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
C.I.A. style is beter dan de jouwe :(

Ik dacht al mijn excuses hier te hebben aangeboden voor het schelden, zo niet doe ik het nu nog. Dat had misschien iets anders gekunt, maar ik heb er geen spijt van dat ik Cru. ben verlaten (ligt niet aan leiding). Er is meer gepasseerd dan je waarschijnlijk weet.
 

Deleted User - 487957951

Guest
Ik dacht al mijn excuses hier te hebben aangeboden voor het schelden, zo niet doe ik het nu nog. Dat had misschien iets anders gekunt, maar ik heb er geen spijt van dat ik Cru. ben verlaten (ligt niet aan leiding). Er is meer gepasseerd dan je waarschijnlijk weet.

Tja er is een lid verlaten door u gescheld...Met een excuus zou je er niet mee afkomen dus...:eek:
 

DeletedUser

Guest
Tja er is een lid verlaten door u gescheld...Met een excuus zou je er niet mee afkomen dus...:eek:

Wil jij je eerst goed gaan inlichten voor je dit soort uitspraken doet? Ik ben degene die geleaved is en niemand is door mij geleaved, voor zo ver ik weet.
 
Reactiescore
167
Beter houden we nou gewoon op?
 

Deleted User - 487957951

Guest
Wil jij je eerst goed gaan inlichten voor je dit soort uitspraken doet? Ik ben degene die geleaved is en niemand is door mij geleaved, voor zo ver ik weet.

gekickt nog erger... maar jha ik hoop dat cru. het nog goed gaat doen...Ondanks alles...
 

DeletedUser

Guest
Tja er is een lid verlaten door u gescheld...Met een excuus zou je er niet mee afkomen dus...:eek:


11.03.
20:04 Krakje heeft de stam verlaten.
11.03.
20:04 .CataStrophe. heeft de stam verlaten.
11.03.
16:45 Terminatorrr. heeft de stam verlaten.
 
Reactiescore
974
molkiek, ga eerst eens je huiswerk doen.. Want wat je nu steeds zegt slaat letterlijk nergens op, buiten dat het gewoon zeer trieste post zijn klopt er ook nog is geen hout van wat je er zet.
 

DeletedUser

Guest
gekickt nog erger... maar jha ik hoop dat cru. het nog goed gaat doen...Ondanks alles...

De enige die gekikt is is Extacy., maar dat komt niet door mij. Dat komt door zijn gedrag in het algemeen. Of Extacy liegt dit allemaal tegen je, of je bent gewoon heel doof.

molkiek, ga eerst eens je huiswerk doen.. Want wat je nu steeds zegt slaat letterlijk nergens op, buiten dat het gewoon zeer trieste post zijn klopt er ook nog is geen hout van wat je er zet.

Patrick <33
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan