Continenten onder de Loep!

DeletedUser37136

Guest
Ik weet dat je je best doet, maar zo'n poll is niet eerlijk. Ik zou gewoon die 1e poll aanhouden en vanuit daar steeds over een aantal continenten schrijven.

En ik begrijp heel goed dat het wat langer duurt met betrekking tot de feestdagen en oud&nieuw ;)
Niet zeiken maar bruinbakken jij bal gehakt!



Leuk initiatief trouwens, ben benieuwd wat eruit gaat komen.
 

DeletedUser

Guest
Ik begrijp niet waarom onze stam er tussen staat, + wat jij concludeert dat wij nog niet in de top 10 staan dat we geen topspelers zijn? We zijn een week geleden gestart :rolleyes:.
 

DeletedUser

Guest
Nee maar om iedere speler in het continent na te kijken of ze pro zijn.. Pfoe dan ben ik wel even bezig;)

Is een feit & je 1ste continententekst (waarschijnlijk), dus ik laat ermee door. Al had ik meer info & kaartjes gezien van deze stammen, + de stam .Petrl zag ik ook niet staan.
 

DeletedUser

Guest
Ey mooi topic enzo man.

Doe C63 ook is onder de loep, ik als leider van DsD, Disturbed sta open voor vragen :)
 
Reactiescore
980
Is een feit & je 1ste continententekst (waarschijnlijk), dus ik laat ermee door. Al had ik meer info & kaartjes gezien van deze stammen, + de stam .Petrl zag ik ook niet staan.

.Petrl is continent 46. (12 van de 13 leden in ieder geval)
 

DeletedUser40402

Guest
Had er meer van verwacht. Eigenlijk vind ik het nog te vroeg om dit te doen, je kan bijna nog niets zeggen over de spelers die in dit continent liggen. 3/4 van de spelers die daar nu hoog staan gaan nog weg. Dit is naar mijn inziens pas interessant na een maandje of 3.
 

DeletedUser

Guest
Uhh... kleine opmerking. Het is interview en natuurlijk niet intervieuw.

Bij mij gaan bij dat woord altijd de haren overeind staan, dus pas het even voor me aan. :p
 

DeletedUser

Guest
Mooi geschreven, maar waarom heb je er een stukje uitgedaan?
 

DeletedUser

Guest
Is een feit & je 1ste continententekst (waarschijnlijk), dus ik laat ermee door. Al had ik meer info & kaartjes gezien van deze stammen, + de stam .Petrl zag ik ook niet staan.

Kak, ik ben de kaartjes vergeten, die zullen zometeen verschijnen!

De kaartjes zijner!

Had er meer van verwacht. Eigenlijk vind ik het nog te vroeg om dit te doen, je kan bijna nog niets zeggen over de spelers die in dit continent liggen. 3/4 van de spelers die daar nu hoog staan gaan nog weg. Dit is naar mijn inziens pas interessant na een maandje of 3.

Dat is ook zo, maar ik vind het leuk om te doen en er zijn niet veel mensen die lopen te klagen.
Als jullie dit niet willen. Dan niet ofcourse
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hallo Beste TW'ers van w21 :)
Ik Ga Een Stukse schrijven, Aan jullie de keus welk continent,
Vermeld dit er bij:
1. Je motivatie waarom dat continent.
2. Wat er schrijfwaardig is.
3. Bronnen waar ik informatie zou kunnen halen.

Met Vriendelijke Groeten,

Reinoudt
 
Bovenaan