Continenten onder de Loep!

DeletedUser

Guest
Beste W21 Spelers,

Ik zal net zoals in W20 een tijdje is gedaan. Om de zoveel tijd een stukje schrijven over een continent.
Als er weer een nieuw continent onder de loep wordt genomen wordt er meteen een poll opgezet voor het volgende stukje.




Ik hoop dat er positief wordt gereageerd. Het is naar mijn mening namelijk altijd leuk om te lezen.

C36 is AF

Veel lees Plezier!



Geen SPAM S.V.P
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
De Continenten

_______________________________________________________________________________
C36


Beste lezers,

Het eerste stuk gaat over C36. Misschien niet helemaal eerlijk gegaan omdat er berichten via MSN rondgestuurd zijn. Maar vooruit wat maakt het ook uit.
Laten we eerst even alles op een rijtje zetten wat we willen bespreken.

- Ligging
- Statistieken
- Intervieuw
- Conclusie


Ligging

Spelers:

Over de ligging val eigenlijk niet veel te zeggen omdat er nog niet geedeld wordt. hier is een kaartje voor de kaartjesfreaks. Je kunt de top 3 van het continent daar zien.
Dan zien we dat Hurei en BryanRuiz tegen de westkant zitten, opvallend is dat Apology for Poetry verderop ligt. Oftewel die is later gestart en is dus bezig met een inhaalrace.

(geel = Apology for Poetry)
(wit= BryanRuiz)
(rood = Hurei)

Stammen:

Ook maken we een kaartje van de top 3 stammen die je Hier kunt vinden. We kunnen zien dat die nogal opgeklonterd in het zuidwesten zitten. Dat wordt leuk voor de toekomst. Ook lijkt hierbij Crow al enige nog wat edelruimte te hebben. Die ander hebben een lekker veilig cluster om het maar van de positieve kant te benoemen.

Statistieken:

Hier hebben het top 5 lijstje van spelers:

naamlooswz.png


Wat daar opvallend aan is dat in de beste stammen in het continent weinig topspelers zitten. C36 beheerst de 4e en 5e plek. En Crow de eerste plek maar dan zien we op plek 2 en 3 heel andere stammen staan, namelijk LOMP en /Crea. Misschien kunnen we hier wel uit concluderen dat er nog geen goede stammen in C36 zijn behalve Crow? Misschien komen we daar zometeen meer over te weten als we naar de stammenranglijst kijken.


Qua punten zien we dat Hurei een flinke voorsprong heeft en verder sluit het allemaal bij elkaar aan. Hurei = Puntengeiler??? of Hurei = No-lifer??? We zullen het niet weten…



Hier is de stammenranglijst:

naamloos2q.png


Daar zien we C36 op 1 staan met bijna 21 K en 29 leden.... + nog 3 Leden buiten het continent maken het totaal op 22.6 K, dat zijn dus niet de bepaald hoogste spelers. Ik zeg: Prima stam voor de middenmoters die niet (aan hun ligging te zien) nadenken over de toekomst. Laten we verder kijken op Nr. 2: Crow. Hun ligging was beter dan alle andere, en zo ook hun gemiddelde speler. Naar mijn weten de beste stam van het continent atm.
Dan hebben we nog Uniru die ook erg veel spelers buiten het continent heeft. Aan de volgende factoren: Ligging (opelkaar), Leden aantal (37), Puntengemiddelde (600), Lay out (simpelweg doorsnee NOOB)
zeg ik: een mooie noobstam. Maarja die heb je overal. Dan hebben we nog Ai die zich full concentreert op Continent 36 omdat er geen enkel lid buiten ligt, die rapen alle mensen op die nog geen stam hadden. En dan heb je MDOD36 die simpelweg iedere speler in Continent 36 uitnodigen. <- Massa!

Nu kunnen we toch wel zeggen dat we na het eerdere filosoferen over of er wel goede stammen zijn in C36 dat er geen goede stammen zijn en Crow komt daar toch het dichtste bij. (Nu zeg ik niet dat LOMP + /Crea niet goed zijn, maar die zijn simpelweg niet in de top 5. LOMP heeft er maar 1 lid en /Crea 6 waaronder 5 kleine spelers.)

Dan gaan we nu naar de:

Interviews:

Spelers:

Ik vroeg ze hetzelfde: Wat is je mening over C36?

BryanRuiz vandaag om 12:43 uur
Het is nogal vroeg om daar wat over te zeggen, but I'll give it a try.



Qua stammenranglijst heb je C36 en Crow bovenaan staan. Beide lijken mij de leden wat te dicht op elkaar te recruten wat vast en zeker problemen zal opleveren in de toekomst. Tenzij ze allemaal gaan fuseren ofzo.

Qua spelers valt Hurei op aan de top van de spelersranglijst in C36 met een aanzienlijke puntenvoorsprong. Die heeft het blijkbaar ook al goed gedaan op w12.
Daarnaast heb ik Mr.Noob gespot, die doet het op w13 goed en nog wat werelden daarnaast heb ik gehoord.
Daarbuiten heb je dan nog wat spelers van de stam /Crea, die gaan mss ook nog wat laten zien als de edelfase begint.

Wil je anders nog wat weten ?


Apology for Poetry op 24.12. om 17:28 uur
Onze mening over c36 is heel varierend.
Gezien het feit dat wij tussen de 2 en 3 dagen later gestart zijn dan de eerst gestarte spelers in dit continent en nu al een redelijke positie hier opgebouwd doet ons toch aan het denken zetten. Ikzelf kan in ieder geval met zekerheid zeggen dat het hier een stuk makkelijker vertoeven is als in de kern van de wereld. De farms in ons gedeelte van c36 zitten goed vol wat wil zeggen dat er in ons gebied vrijwel niet gefarmd wordt op ons na.
Nou is dat alleen maar fijn, maar over de mening van c36. We moeten zeker niet vergeten dat dit continent nog jonger dan de anderen is, en zich nog volop kan ontwikkelen. Een speler die goed lijkt te doen is bijvoorbeeld Hurei. We weten zijn boerderij level etc niet, en ook niet of hij veel halveerd, maar dat verwacht ik persoonlijk niet. Dan is er nog BryanRuiz, die volgens het algemeen forum gecleard is via een vv als ik mij niet vergis. Dat zal voor hem dus even een achterstand betekenen maar ik wens hem het beste en hoop dat hij er toch wel weer bovenop zal komen. We moeten zeker DIDIONI niet vergeten, die ongeveer gelijk met ons gestart is en zo te zien ook lekker gaat. Maar ook van hem weten we niet hoe het in zijn dorp eruitziet, dus laten we daar niet te vroeg uitspraken over doen.
De dominerende stammen in continent 36 lijken ons eerlijk gezegd niet veel soeps. Als je kijkt naar hun ligging dan kan dat nog een heel gevecht tussen deze twee worden waarbij ik toch serieus twijfel wie er als winnaar uit zou komen. Maar goed, dat ter zijde. Er valt nog niet echt te spreken over stammen in continent 36, zoals eerder gezegd is het nog een redelijk vroeg continent dat nog moet doorgroeien. Daarom wensen we alle stammen en spelers in continent 36 veel succes en we hopen dat tribalwars gaat draaien om hetgeen waar het voor bedoeld is, plezier!

Helaas wilde de 3e speler niet meewerken:(

Stammen:

Ik vroeg iedere stam dit,
1. Wat is denk jij de juiste plek voor je stam?
2. Hoe zou jij in een paar woorden je stam omschrijven?
3. Zit er toekomst in je stam, levert de ligging geen problemen op?


Crow wilde hier geen antwoorden over vuil maken. Jammer!

C36:
elzego op 25.12. om 12:47 uur
1. de juiste plek voor onze stam is leiden over C36,
later kunnen we groeien en verder gaan dan alleen C36 maar dat komt later pas
2. actief en snelgroeiend
3. Er zit wel degelijk toekomst in,
we zitten nu nog redelijk geclusterd maar later vallen er wat spelers af.
Als die weg zijn is er genoeg ruimte over om te groeien.

Uniru was niet te bereiken: Inactief!

Conclusie:

C36 is pas net begonnen en het is eigenlijk is het te vroeg om een mening erover te geven. We hebben gezien dat er nog geen topstam is en dat het nog erg leuk gaat worden tussen de verschillende spelers!

_______________________________________________________________________________





Zal worden bijgewerkt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser51023

Guest
Ik zou de core doen,
eerst begonnen leden enzo, dus lijkt me in dit stadium het mooist
 

DeletedUser

Guest
Als je de core wil, kan je stemmen op 1 van de continenten in de core.
 
Reactiescore
974

DeletedUser35216

Guest
Waarom perse 1 continent apart bekijken? Het is de start van de wereld, kijk anders ff algemeen of anders voor elk continent in de (semi-) core.
 

DeletedUser

Guest
Of gewoon de 4 core continenten, de "meest belovende spelers" bekijken ofzo :)
 
Bovenaan