Impala vs ~I.A~

DeletedUser

Guest
2010 gestopt. 2009 intern. :eek:
Jammer de bammer. Je hebt verloren. ;)


w1 is gestart op 28 oktober 2006, als ik 3 jaar later gestopt ben, welk jaar is het dan?
Ik doe het nu wel per zinnetje bij je, mss dat je 3 hersencellen het dan bij kunnen houden.
 

DeletedUser38984

Guest
w1 is gestart op 28 oktober 2006, als ik 3 jaar later gestopt ben, welk jaar is het dan?
Ik doe het nu wel per zinnetje bij je, mss dat je 3 hersencellen het dan bij kunnen houden.

2010 kondigde je het aan, ik weet niet hoelangzaam je dan ben. :D

En trouwens je had het over Nevyn die bb werd, en drm stopte je, nou Nevyn werd in 2010 bb. :D

Auch, that hurts. ;)
 

DeletedUser

Guest
2010 kondigde je het aan, ik weet niet hoelangzaam je dan ben. :D

En trouwens je had het over Nevyn die bb werd, en drm stopte je, nou Nevyn werd in 2010 bb. :D

Auch, that hurts. ;)

Nou juist niet, want ik ben dus voor Nevyn gestopt, jou hele redenering gaat hiermee in rook op.
 

DeletedUser38984

Guest
Nou juist niet, want ik ben dus voor Nevyn gestopt, jou hele redenering gaat hiermee in rook op.

Nee hoor, jij was erna gestopt, doordat iedereen op bb ging. (Walviesje & Nevyn) Lillorga was je idd erna gestopt. ;)

Almost Famous (600|442) K46 10,220 rinascita [Opus] waLvIESJE [Opus] 2010-02-10 19:40:12

killzone 51* (596|371) K35 10,341 Verlaten Nevyn [Opus] 2010-01-12 00:05:56

Barbarendorp (414|576) K54 10,273 barbar the megafiend [Opus] Amokro [Opus] 2009-12-29 09:56:40

http://www.youtube.com/watch?v=OmLgI5wLsy8
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nee hoor, jij was erna gestopt, doordat iedereen op bb ging. (Walviesje & Nevyn) Lillorga was je idd erna gestopt. ;)

Zucht, alle 3 die accounts waren nog bespeeld toen ik stopte, moet ik het soms 100 keer zeggen, of blijf je gewoon volhouden dat je het beter weet, terwijl je het gewoon uit de stats kan terughalen.

Het Amokro account is niet barbaar gegaan toen ik stopte, want er speelde nog iemand op verder, weet je nog?
Jezus hoe vaak kan 1 iemand per dag falen.
 

DeletedUser38984

Guest
Mij lijkt het dat je zelf wel iets beter weet wanneer je stopt dan dat anderen het weten.

:rolleyes:

Ach, Amokro heeft je niet geinformeerd?
We hebben een weddeschap, en de verliezer mag niks meer op het AF zeggen.

Dus dan staat hij onder druk, en ontkent alles. ;)

@Amokro, had het ook niet over of je bb was geworden, ik had het over wanneer je nog speelde. En idd, Amokro is later bb geworden, maar de echte Amokro, en ik hoop voor je dat jij het bent, stopte nadat Nevyn & Walviesje bb werden. ;)
 

DeletedUser

Guest
Kan je je naam veranderen?
Want jij moet echt Fail 4 life gaan heten.. :eek:.
 

DeletedUser44415

Guest
Is deze noob-battle nog niet beëindigt :eek:? (farm 4 life vs. Amokro dus)
 

DeletedUser

Guest
Gefeliciteerd, je hoort nu ook bij de club van kontjeslikker. Hoe voelt dat nou?

Fantastisch, dus na 1 reactie waar dat jij echt failde, word ik een kontenlikker.

Daar ging de definitie van kontenlikken.

Ga je de nederlandse taal zo veranderen dat alles je goed uitkomt?



En ik bij nonkel in een club?
Daaro mdat hij mijn minst favoriete Af-poster is :s
 

DeletedUser

Guest
Ach, Amokro heeft je niet geinformeerd?
We hebben een weddeschap, en de verliezer mag niks meer op het AF zeggen.

Die weddenschap heb je al lang verloren.

Dus dan staat hij onder druk, en ontkent alles. ;)

Ik sta niet onder druk, jij beweerd dingen die absoluut niet waar zijn.
En je blijft tegen beter weten in maar volhouden.

Amokro, had het ook niet over of je bb was geworden, ik had het over wanneer je nog speelde. En idd, Amokro is later bb geworden, maar de echte Amokro, en ik hoop voor je dat jij het bent, stopte nadat Nevyn & Walviesje bb werden. ;)

Het gaat erom waneeer ik stopte, ik ben de echte Amokro.
Niet waneer mijn oude account op barbaar is gegaan, of waarom die op barbaar is gegaan.
 

DeletedUser40933

Guest
Het gaat erom waneeer ik stopte, ik ben de echte Amokro.
Niet waneer mijn oude account op barbaar is gegaan, of waarom die op barbaar is gegaan.

Will the real slim shady please stand up (music)
 
Bovenaan